Tears

Dzisiaj ponownie w akcji Color Club Magic Attraction tym razem ostemplowny :)


Pozwolicie, że będą bardzo oszczędna w słowach? O właściwościach bazy pod zdobienie czyli Magic Attraction możecie poczytać w poprzednim poście - klik.
Po jednym dniu noszenia MA solo ostemplowałam go wzorem z nowego nabytku, płytki VL-3. 
Sam wzór z początku przypominał mi listki,  jednak na tle błyszczącego MA przywodził na myśl łzy.
Byłam oczarowana całością i nosiłam manicure do oporu ( ok. 4 - 5 dni ).
Oczywiście całość była bardziej błyszcząca niż ukazują to zdjęcia.









Ja zdecydowanie lepiej czułam się w tej wersji paznokci. Tak kocham błyskotki jednak moim zdaniem to dopiero czerń wyciągnęła z tego lakieru to co najlepsze :)
A Wy która wersję wolicie? Solo czy ozdobioną?


Pozdrawiam,

30 comments:

  1. Kurcze jak ładnie! Chyba ta wersja mi się tez bardziej podoba. Lubie takie błyszczące lakiery, ale czasami to dla mnie trochę za dużo blasku. Teraz te łezki/liski cudni połyskują, ale jest spokojniej.
    Płytka super, co wzorek to lepszy :)

    ReplyDelete
  2. Ostemplowany dostał "to coś", mani wygląda przepięknie! Aż wydaje się, że stempel wydobył błysk z lakieru. Jak najbardziej w moim guście.

    ReplyDelete
  3. śliczne zdobienie - holoś jest przecudny ;) kwiaty w prawym dolnym rogu płytki też są mega ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam jest tyle wzorów na które mam ochotę, że szkoda gadać ^^ Będzie sporo postów z tą płytką na pewno :)

      Delete
  4. Ostemplowanie dodało temu lakierowi pazura :) jest pięknie!

    ReplyDelete
  5. super zdobienie ;) kocham holograficzne lakiery <3 a płytka jest niesamowita.. chyba będę musiała ją w końcu kupić ;)

    ReplyDelete
  6. prześliczne! wzór idealnie podkreśla piękno CC =)

    ReplyDelete
  7. Z takim stemplem wygląda jeszcze bardziej genialnie ;) świetnie jego piękno uchwyciłaś na zdjęciach ;) ja nieraz to się tyle zdjęć napstrykam jak lakier piękny, a na zdjęciach lipa wrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio staram się robić zdjęcia o zachodzie słońca, idealny moment. W środku dnia zazwyczaj wychodzą prześwietlone, w pochmurne dni z kolei niewyraźne :< Także biegam jak głupia i łapię pogodę ^^

      Delete
  8. co prawda nie lubię takich błyskotek, ale te pazurki są przepiękne.. aż mi słów braknie :)

    ReplyDelete
  9. Wow - jak pięknie to wygląda!!

    ReplyDelete
  10. Wygląda to po prostu obłędnie! I już widzę, że czarny B. zasili moją kolekcję, bo stempluje idealnie (to on, prawda?)

    ReplyDelete
  11. Przepięknie wyszło. I lakier bazowy i świetny wzór stempelków do tego. Zdecydowanie lepiej niż sam lakier solo. A płytka jest obłędna !

    ReplyDelete
  12. idealne mani! to prawda, czarny stempelek wydobył caałe piękno tego lakieru ❤

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam brokaty i kocham stemple. To połączenie urzeka pod każdym względem :D

    ReplyDelete
  14. Kontrast jaki nadał czarny stempel jest niesamowity! I ten efekt głębi - super!

    ReplyDelete
  15. Kolor jest piekny, a ten czarny faktycznie ładnie go podbija.

    ReplyDelete
  16. Ze stemplem jeszcze bardziej mi sie podoba. A plytka bardzo ciekawa.

    ReplyDelete
  17. Ostemplowane cudoqnie wyglądają też :-)

    ReplyDelete
  18. Prześliczne! Sama bym to nosiła jak najdłużej ;-)

    ReplyDelete
  19. Ślicznie się mieni to zdobienie! ;))

    ReplyDelete
  20. Super, ale czekam na wykorzystanie wzoru z kotami! :)

    ReplyDelete
  21. Idealnie wykonane, ten brokat wygląda jeszcze lepiej jako tło, cudo!

    ReplyDelete
  22. Efekt końcowy obłędny! Zazdroszczę talentu do stemplowania, bo ja robiłam to tylko 3 razy i efekt nawet wyszedł mi świetny, ale mimo wszystko nie mam cierpliwości sama do tego. Dlatego zawsze jak widzę, że dziewczynom to tak wychodzi, to tylko wzdycham do zdjęć :D

    ReplyDelete
  23. Prześliczne zdobienie, efekt jest świetny :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.