Deep sea

Witam po krótkiej przerwie! Dziś manicure będzie w tematyce morskiej rolę główną gra piękny top od Claire's Wicked

***
Hello after a little break! Today I will show you marine manicure, the main role is played by beautiful top coat Claire's Wicked




Bazę pod zdobienie tworzy cieniowanie wykonane przy użyciu turkusu Sensique nr. 162 oraz fioletu Eveline 922. Następnie paznokcie pokryłam topem od Claire's Wicked, drobinki pięknie mienią się odcieniami niebieskiego oraz turkusu w mocnym słońcu stają się lekko żółtawe i przeźroczyste. Bardzo długo na niego polowałam, na żywo zachwyca jeszcze bardziej niż na zdjęciach <3
Na jeszcze mokry lakier dodałam muszelki od Lady Queen ( możecie je zakupić TUTAJ ).
Całość wykończyłam top coat'em CND Vinylux.

***

First i made gradient with turquoise Sensique no. 162 and purple Eveline 922. Then I put some beautiful top coat Claire's Wicked, glitter sparkl with shades of blue and turquoise in the strong sun it looks a little bit yellow and transparent.
When polish was still weet I put some shells from Lady Queen ( u can buy them HERE ).
All finished with CND Vinylux top coat.








Jeśli robisz zakupy w sklepie Lady Queen koniecznie skorzystaj z poniższego kodu a dostaniesz 15% zniżki na zakupy :)
***
If you are buying someting from Lady Queen shop use the below kode to get 15% discount :)




Nie mogę odwrócić wzorku od tych pięknie mieniących się drobinek. Czy również i Was oczarował ten manicure?
***
I really love how this manicure turn out, do you like it too?




Best regards,

34 comments:

  1. WOW!!!

    Obłędne zdobienie!!!
    Na prawdę wygląda cudownie, a ten top mnie porwał do reszty!!!

    ReplyDelete
  2. ten top od Claire's jest po prostu stworzony do takiego zdobienia ♥

    ReplyDelete
  3. Piękny jest ten top <3 A całe zdobienie świetnie zgrane, wygląda naprawdę uroczo, tak wakacyjnie jeszcze - na przekór temu szaro-buremu czemuś, które panuje za oknem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie akurat pogoda cały czas dopisuje, a częste wizyty nad morzem spotęgowały chęć na takie zdobienie :)

      Delete
  4. Jejku jakie to mani jest urocze ! :) Twoje paznokcie czy to krótkie czy to długie, owale czy kwadraty zawsze wyglądają perfekcyjnie ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, bardzo często zmieniam kształt i długość, ale miło słyszeć, że to w niczym nie przeszkadza :)

      Delete
  5. baza po prostu idealnie dobrana pod muszelkowy ćwiek <3

    ReplyDelete
  6. Zjawiskowy ten brokat, no i gradient pierwsza klasa, ale muszelki drogie, ja mam taniej u mnie na allegro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ogólnie nie byłam przekonana do takich ozdób ( lubię jedynie ćwieki i to te najmniejsze ) przy bardzo wypukłych paznokciach mało co się dobrze trzyma ^^

      Delete
  7. Przepiękne mani aż zatęskniłam do lata i morza :)

    ReplyDelete
  8. no po prostu nie mogę oczu oderwać, jest przepiękne:))

    ReplyDelete
  9. Piękny jest ten top ;) idealnie oddaje morską toń ;)

    ReplyDelete
  10. Zdobienie piekne, top obledny bo niebieski to moj ulubiony kolor. Ciekawi mnie jak zabezpieczasz skorki przy gradientach (baz peel of czy pozniej zmywasz ze skorek) zawsze masz tak ladnie doczyszczone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś używałam bazy peel off niestety średnio byłam z niej zadowolona. Obecnie cieniowanie robię na najjaśniejszym ( bądź najsłabiej kryjącym) lakierze którym wykonuję później gradient. Dzięki temu gąbeczką nie dojeżdżam do samego końca i brudne mam tylko opuszki palców i troszkę boki, domywam wacikami resztki :) Zawsze zaraz po wyczyszczeniu skórek idę umyć porządnie dłonie i mocno wycieram je ręcznikiem dzięki czemu schodzą wszystkie resztki. Jest z tym odrobina zabawy, ale czasem warto ^^

      Delete
  11. Awwww....this is so pretty. Love the color and glitters on it. Love that shell stud too. Love it!!!

    ReplyDelete
  12. Love the smooth looking gradient and those glitter sparkles are wonderful on it! Perfect final result!

    ReplyDelete
  13. Piękne połączenie. Cieniowanie wygląda delikatnie i zachwyca, a top przepiękny:)

    ReplyDelete
  14. Śliczne! To cieniowanie takie delikatne, wow :)

    ReplyDelete
  15. Top przypomina mi niemalże identyczny z GR with protein nr 318, jest śliczny, na pewno ładnie będzie się prezentował na ciemnych bazach :)

    ReplyDelete
  16. jejku, ten top z claire's jest zjawiskowy <3 wszystkie ich lakiery mnie zachwycają, ale niestety nie mam do nich dostępu :( marzę o jakimkolwiek z ich topów, bo każdy jest niebanalny :) straaaasznie podoba mi się to zdobienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie dostęp do claire's również nie jest najlepszy, kompletnie nie po drodze, ale jak już odwiedzam centrum handlowe w którym jest zawsze tam zajrzę ^^ Jeśli masz na oku coś konkretnego to śmiało pisz na mój e-mail to mogę przy okazji dla Ciebie kupić :)

      Delete
  17. ślicznie to wygląda! piękna kompozycja :)

    ReplyDelete
  18. Zginął gdzieś mój komentarz, niedobry blogger :(
    Piękne cieniowanie zrobiłaś, niby nic, a całość ujmuje kolorami, błyskiem drobinek, a na okrasę jeszcze ta muszelka! Naprawdę wygląda to rewelacyjnie!
    Ten brokat, tak jak komuś wyżej, przypomina mi goldenrosowy, tylko GR ma w sobie odrobinę więcej zieloności.

    ReplyDelete
  19. Very nice gradient and nice manicure! I am "in war" with glitters, maybe because they never finish exactly where I want them, but here they give to the manicure a whole new dimension! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.