First autumn nails

Dzisiaj zapraszam Was na jedno z pierwszych jesiennych zdobień :)

***
Today I will show you one of my first autumn nails :)

 


Cieniowanie stworzyłam przy pomocy dwóch fioletów. Bardzo ciemnego  Virtual 185 Vintage violet oraz jasnego brudnego odcienia Golden Rose Rich Color 130. Wzór odbiłam z płytki BP - 19 srebrnym lakierem Konad #53 ( otrzymałam go w ramach współpracy z BornPrettyStore - klik ).
Całość wykończyłam matującym top coat'em od Lovely.

***

I made gradient with two purple nail polishes. Really dark one Virtual 185 Vintage violet and light mucky hue Golden Rose Rich Color 130. I choose pattern from BP - 19 and stamp it with silver Konad # 53 from BornPrettyStore ( klik ). Finished with matte top coat from Lovely.


W słońcu / In sun light 


 W cieniu / In the shadow


Robiąc zakupy w BornPrettyStore skorzystajcie z poniższego kodu a dostaniecie 10% zniżki :)

***
When you are making shopping at BornPrettyStore use below kode to get 10% off :)



I jak podoba Wam się moja pierwsza jesienna propozycja?

***
And how you like my first proposal for autumn manicure?




Best regards,

23 comments:

  1. śliczne! fajnie wyszły wzorki tym lakierem, jakby trochę drobinkowo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, on w sumie jest złożony z mnóstwa drobinek :)

      Delete
  2. Piękny ten gradient! Dla mnie tak :)

    ReplyDelete
  3. Świetnie wykonane tło ;) Całość idealnie skomponowana ;)

    ReplyDelete
  4. Piękny gradient! Całość cudownie się komponuje :-) Baardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  5. Wyszły idealnie, super gradient!

    ReplyDelete
  6. Ależ ładnie się komponuje to sreberko z fioletowym gradientem <3

    ReplyDelete
  7. Fajne pazurki. Mam nadzieję, że niedługo pokazesz w akcji stempelek z kłosami bo jest obłędny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Często wpatruję się w ten wzór, ale jakoś nie doszłam do jego użycia. Teraz mam bardzo krótkie paznokcie więc ponownie muszę odłożyć go na później :(

      Delete
  8. Ombre i srebrne stemple ♥ Super połączenie

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne, gustowne zdobienie, nie wiem czemu od razu skojarzyło mi się z ....zimą :)

    ReplyDelete
  10. jakie to śliczne! listki wyglądają jak oszronione ;)

    ReplyDelete
  11. piękne kolory! gradient idealny :)

    ReplyDelete
  12. Jest pięknie! Śliczne jesienne kolorki, idealny gradient i cudny wzór! Wszystko świetnie do siebie pasuje ;)

    ReplyDelete
  13. Świetny gradient, w dodatku w pięknych fioletach, więc jak tu nie kochać! Bardzo dobrym pomysłem jest ten mat, chyba stempel wydaje się bardziej widoczny, ale też i delikatniejszy?

    ReplyDelete
  14. Jak zawsze perfekcyjne. Ja tez uzylam teraz tego samego wzoru z tym ze w innej aranzacji i kolorystyce. Niebawem pokaze.

    ReplyDelete
  15. I have this stamping plate and I love it! Beautiful manicure, perfect stamping and I love the combination of colours! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.