O płytce Blueberry 01

Dzisiaj zapraszam Was na wyjątkowe zdobienie. Tym razem nie ze względu na wykonanie czy włożony weń czas a sam wzór, który pochodzi z płytki którą zaprojektowałam :)


Pomysł stworzenia własnych płytek narodził się już kilka miesięcy temu. Pierwsze próby zaprojektowania wzorów nie były zadowalające a więc cały projekt "porzuciłam". Na szczęście nabrałam nieco więcej wiary w siebie i powróciłam do niespełnionego marzenia. Tak oto powstała ludowa płytka blueberry01. Miałam wiele obaw co do misternych i drobnych elementów, na szczęście wszystkie odbijają się bardzo ładnie. Dostałam wielkiego motywacyjnego kopa do dalszego działania! 

 Trzy dni po otrzymaniu płytek dowiedzieliśmy się o przeprowadzce, która rozpoczęła się tego samego dnia i nota bene trwa do dziś. Brakuje mi czasu dosłownie na wszystko, na szczęście powody jak sami widzicie są bardzo miłe. Ze względu na to na moich paznokciach możecie zobaczyć bardzo proste i szybkie w wykonaniu zdobienie. Użyłam fioletowego oraz żółtego lakieru do stempli od Colour Alike oraz kaszubskiego motywu z płytki Blueberry 01.






Mam nadzieję, że to dopiero początek pięknej przygody a płytki będą powstawać jedna za drugą, a tym samym firma Blueberry będzie rosnąć w "siłę" :)

Jak podoba Wam się mój manicure? No i oczywiście sama płytka!?



 Pozdrawiam,

34 comments:

  1. Kolory takie wielkanocne, od razu skojarzyło mi się z pisankami :))

    ReplyDelete
  2. Jejuuuuu, ta płytka jest niesamowita!! :)

    ReplyDelete
  3. pisanki, nie pisanki, wyglądają świetnie ;)

    ReplyDelete
  4. Płytka genialna. Takich wzorów mi brakowało! :)

    ReplyDelete
  5. jak pewnie widziałaś na IG ja jestem zachwycona płytką! no i dziś mamy ten sam wzór na paznokciach :D czekam na kolejne płytki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam, widziałam. Gdy wybierałam kolory do tego wzoru nawet nie pomyślałam o połączeniu takim jakie Ty wybrałaś, a jest świetny! :)

      Delete
  6. Aaaaaa jak cudownie, że spelniasz marzenia! Płytka jest absolutnie cudowna i już nie mogę się doczekać następnych. Na pewno będą moje!!!

    ReplyDelete
  7. Płytka ma super wzory, tylko nie odbijają mi się za dobrze :/ jutro będę jeszcze powalczę z nią, bo jest super..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posprawdzaj dokładnie, różnymi stemplami, polecam również nakładać lakier na cały wzór, aby lakier dotarł do każdego zakamarka :) Jeśli wciąż nie będzie chciała prawidłowo odbijać koniecznie do Nas napisz, mogła Ci się trafić jakaś z wadą fabryczną.

      Delete
  8. Płytka jest piękna, już w moich rękach? Nic tylko stemplować :)

    ReplyDelete
  9. Gratuluję samozaparcia w dążeniu do celu. Płytka śliczna. Czekam na kolejne.

    ReplyDelete
  10. Uważam, że ta płytka jest piękna a przede wszystkim jest unikalna, świetnie, że postawiłaś na polskie dziedzictwo :D z całej płytki najbardziej podoba mi się środkowy górny wzór! Czekam z niecierpliwością na kolejne udane releasy i zamawiam cały set :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha do całego setu to mi pewnie jeszcze daleko, choć mam nadzieję, że się mylę! ^^

      Delete
  11. To Twoja płytka?? Genialna jest! Juz ja widziałam na FB i strasznie mi się podoba. Czekam na kolejne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widzisz, niespodzianka :) Bardzo dziękuję!

      Delete
  12. Czekam na więcej płytek i wiesz sama na jaką też :D wreszcie ktoś pomyślał o naszych pięknych wzorach naszego kraju bo wszędzie tylko jest jedno i to samo. Wierzę, że Twoja firma urośnie w siłę i stworzysz wiele przepięknych wzorów :D Mani jest cudowne a te wzory już dawno skradły moje serce <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że kolejne płytki również przypadną do gustu :)

      Delete
  13. Płytkę mam, wzory są świetne!

    ReplyDelete
  14. Cudna płytka. Już widzę te kwiatowe wzory pokolorowane ... :-) Świetnie, że udało Ci się coś takiego stworzyć i czekam na następne do kolekcji :)

    ReplyDelete
  15. Wzór kaszubski! <3

    ReplyDelete
  16. Przede wszystkim: gratuluję własnej płytki :)
    Wzory są piękne tak samo jak mani. Fioletowy wzór na żółtym podoba mi się ciut bardziej bo w odwrotnej kolejności jest trochę słabo widoczny.

    ReplyDelete
  17. Zdobienie niby proste, szybkie a efektowne :)

    Gratulacje!

    ReplyDelete
  18. wzory na płytce są świetnie! koniecznie muszę ją zamówić :)
    mani piękne - nie podejrzewałabym, że te kolory tak super się ze sobą zgrają :)

    ReplyDelete
  19. Płytka jest świetna :) bardzo się cieszę,że nie poddałaś się,bo stworzyłaś coś świetnego :) trzymam kciuki za sukces :)

    ReplyDelete
  20. Płytka jest cudowna i mam nadzieję, że będzie więcej ludowych! Zdobienie też super <3

    ReplyDelete
  21. Mam ją :))) jest przepiękna i absolutnie wyjątkowa - uwielbiam jej wszystkie wzory ♥ proszę następną - już już teraz !! bo nie mogę się doczekać ;))) Jesteś niesamowicie zdolna i kreatywna :)) rozwijaj się w tym kierunku a podbijesz serducha wieluuu lakieromaniaczek :)) Gratulacje :)

    ReplyDelete
  22. Płytka jest cudna, jak ją dostałam, to zmyłam mani, które wtedy miałam i od razu zrobiłam nowe - z płytką. Nie mogłam się powstrzymać!
    Bardzo podoba mi się kolorystyka, lawenda i żółtek razem są super!

    ReplyDelete
  23. Jeny, jak mi się ta płytka podoba! I cudnie wygląda to połączenie kolorystyczne. Niestety u mnie wrzesień wygląda bardzo kryzysowo, jeśli chodzi o finanse i nie mogę sobie pozwolić nawet na takie drobne zakupy, ale w październiku - kupuję na bank! <3

    ReplyDelete
  24. Gratuluję płytki!!! Jest cudowna!!!

    ReplyDelete
  25. Jestem totalnie zakochana w tej płytce! :) Dołączyłam się do zamówienia i już na mnie czeka, jak tylko wrócę do Polski to trafi w moje łapki ;) A zdobienie proste ale cudowne, uwielbiam żółte stemple :)
    Powodzenia w przeprowadzce! Mnie czeka to samo za kilka miesięcy, już się boję... ;)

    ReplyDelete
  26. Super ! :) ja mam 2 lakiery żółte różnych firm i oba takie smugi zostawiają po 2 warstwach nawet że szok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety strasznie ciężko o dobry żółty lakier, również wiele razy się nadziałam :<

      Delete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.