Gold paisley

Zapraszam Was na post z pięknym złotem oraz granatową satyną.



Nie będę ukrywać, że nie mogłam się doczekać mojego zamówienia od Colour Alike głównie z kuli tego pięknego złota do stemplowania. Bazę pod zdobienie przygotowałam już w środę, jest nią Wibo wow glamour satin nr 1. Wybór płytki również nie był trudny, sięgnęłam po BPL-024 i piękny wzór paisley, odbiłam go przy pomocy Colour Alike B. a Golden Queen.






Efekt końcowy? Bardzo elegancki, w sam raz na jutrzejszy wypad do kina na Bonda <3 Mówcie co chcecie, ale Daniel Craig w tej roli jest genialny, nie wiem czy ktokolwiek w moich oczach go przebije ^^

A Wam jak się podoba takie zestawienie?




 Pozdrawiam,

27 comments:

  1. Świetne zdobienie, podoba mi się ten złoty wzorek :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie prezentuje się złoty stempel na tym lakierze z Wibo - kojarzy mi się tak świątecznie to połączenie ;-) Elegancko i świątecznie.

    ReplyDelete
  3. Ooo rany *.* Zakochałam się ! Perfekcyjnie połączenie :)

    ReplyDelete
  4. Super! Szczególnie ten bazowy granat. Boski kolor.

    ReplyDelete
  5. Granat ze złotem to jedno z moich ulubionych połączeń - zawsze na czasie. Pięknie wyszło!

    ReplyDelete
  6. Tak trochę świątecznie :D Super!

    ReplyDelete
  7. Piękne zestawienie. Kolorek Wibo rewelacja.

    ReplyDelete
  8. Granat i złoto - zawsze świetne połączenie ! Wibo mam i bardzo lubię , chociaż dawno już nim nie malowałam ;(

    ReplyDelete
  9. Piękne połączenie i dało naprawdę cudowny efekt:)

    ReplyDelete
  10. jak to pięknie wygląda <3 nie mogłam się oprzeć tym satynkom Wibo i nabyłam dwie podczas promocji :)

    ReplyDelete
  11. Aż wstrzymałam oddech jak zobaczyłam zbliżenie tego granatowego <3

    ReplyDelete
  12. Super wyszło, uwielbiam to połaczenie kolorów!

    ReplyDelete
  13. Faktycznie eleganckie i takie świąteczne:)

    ReplyDelete
  14. Ten granat jest piękny, a połączenie ze złotem genialne :) Warte odnotowania i odtworzenia :>

    ReplyDelete
  15. Hehe kiedyś na blogu u Trii przekrzykiwałyśmy się z czym nam się kojarzy ten wzór i były i kwiatki i bakterie i niepełnosprawne paisleye :D Super wyglądają złote na tej pięknej bazie, i jak już pisałam na insta - to makro jest genialne *.* a Craig wygląda jak pizda nie jak Bond ;p ale to tylko moje subiektywne wrażenie ;p

    ReplyDelete
  16. Ale Piękne zdobienie :) Złoty lakier musi być mój, tak pięknie się odbija! :)
    Co do Bonda, byłam na Spectrze wczoraj i... niczego mi nie urwało, czuję nawet niedosyt :P

    ReplyDelete
  17. oj zgadzam się! Craig to mój Bond nr 1!
    zdjęcie makro powala <3

    ReplyDelete
  18. boskie połączenie kolorów! chociaż w sumie to odcień tego złota trochę nie w moim guście. moim Bondem nr 1 jest zdecydowanie Pierce Brosnan ;)

    ReplyDelete
  19. Zdobienie super!!!
    Baza obłędna, ale złoto nie moje :)

    ReplyDelete
  20. Piękne zestawienie kolorów! Zdjęcie makro świetne <3

    ReplyDelete
  21. Love, love, love! :-) I published a very similar manicure (Silver paisley pattern on dark blue), made with the same stamping plate, the same pattern and dark blue base... the only difference is that I used silver stamping polish :-)

    ReplyDelete
  22. tak mi się strasznie spodobało, że zgapiłam :) mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :D wkrótce u mnie pojawi się na blogu ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.