Red abstract stamping

Dzisiaj zapraszam Was na proste abstrakcyjne stemplowanie z płytką blueberry 02 :)



Jako baza posłużył mi piękny śliwkowy Sally Hansen Complete Salon Manicure 856 Belle of the Ball. Położyłam dwie warstwy, choć w jego przypadku już jedna pięknie pokrywa płytkę paznokcia. Następnie czerwonym lakierem Colour Alike B. a red wine odbiłam abstrakcyjny wzór z płytki blueberry 02. Całość wykończyłam top coat'em.



 (światło dzienne)


Co myślicie o takim połączeniu?




 Pozdrawiam,



26 comments:

  1. Gdy tylko zobaczyłam w 'internetach' Belle of the Ball wiedziałam, że musi być moja :) Zdobienie bardzo ciekawe :)

    ReplyDelete
  2. Efekt wyszedł rewelacyjny, niestety ja nie mogę mieć takich wzorkowych paznokci w pracy:(

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne zdobienie :) podoba mi się ten czerwony lakier do stempli :)

    ReplyDelete
  4. Super :-) bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne :-)

    ReplyDelete
  5. Całość boska! SH BotB piękna, chyba pamiętasz jak ci w którymś poprzednim poście o tym lakierze zazdrościłam? Doradziłaś Allegro :) Właściwie kupiłam tę Belle na allegro, płatne przy odbiorze w sklepie, ostatnią sztukę, taniutko. Przy odbiorze pani, która niosła lakier z zaplecza buteleczkę upuściła i się rozbiła - nie było mi pisane. Oczywiście, nie musiałam płacić. Ale mam OPI przywiezione z wojaży, bardzo podobne, więc już nie muszę szukać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojoj, ale historia! Szkoda, bo jest on na prawdę piękny, być może kiedyś trafi w Twoje ręce :)

      Delete
  6. Połączenie piękne! Ale nie powiem - ten wzorek aż się prosi o zrobienie z niego stemplowych kolorowych naklejek :D Nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za płytki 01 i 02 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem... leń ze mnie ^^ przyjdzie pora, że się zabiorę za naklejki stemplowe, obiecuję :)

      Delete
  7. Trochę mrocznie... mi się podoba. A jaki ten SH śliczny!!

    ReplyDelete
  8. Nice and elegant, I love it! :-) Your nails are the perfect example of how also short nails can be really beautiful! :-)

    ReplyDelete
  9. Coraz bardziej podoba mi się ta płytka! A kolor SH przepiękny ;))

    ReplyDelete
  10. Jak dobrze ze go wzięłam na promocji w Rossmanie... jest cudny 😍

    ReplyDelete
  11. Such a mysterious shade of polish and the stamping is flawless!

    ReplyDelete
  12. Piórka! Widzę piórka! *szał* chcę te płytkę natychmiast *.*

    ReplyDelete
  13. Złamałam się i kupiłam cały set jesiennych CA do stemplowania. I to przede wszystkim pod wpływem Twoich zdjęć! Blueberry 02 jest cudna, na piątek mam zaplanowane drugie stemplowanie z niej, niech tylko paczka z nowymi lakierami przyjdzie :D

    ReplyDelete
  14. Już zapomniałam jak cudny jest ten SH. Idealne mani, mam tę cudowną płytkę jak i 01 i uwielbiam!

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne :)

    ReplyDelete
  16. Przepiękne zestawienie kolorów

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.