Black, Silver and Blue MIX

Ostatnio jestem zmuszona stawiać na szybkie zdobienia, jednak chciałam nosić coś co będzie efektowne i nie przejdzie nie zauważone, czy mi się to udało?
Koncepcja jak to u mnie bywa zmieniła się w trakcie tworzenia ( a raczej zmienił ją listonosz przynosząc paczkę z płytkami ). Zaczynając od małego paznokcia, na nim wylądował niebieski Diadem nr. 252 oraz czarny ćwiek, serdeczny paznokieć został pokryty piaskiem od Rimmela 007 Shooting star, środkowy srebrem Golden Rose Rich Color nr. 20 oraz wzorem z płytki m93 (możecie o nich przeczytać TU), wskazujący czernią Colour Alike Typografia L (również tym lakierem stemplowałam) oraz niebieskim ćwiekiem, na kciuku ponownie niebieski Diadem z ćwiekiem.


Nieskromnie powiem, że jest to chyba mój najlepszy mix, nosiło mi się go bardzo dobrze i świetnie wpasował się w mój ubiór imprezowy. Zdjęcia robione po 3 dniach noszenia, przepraszam za lekko starte końcówki. 
PS. Na czerni można zauważyć małe srebrne drobinki, jest to wina Golden Rose Quick Dry który ponowie rozmazał mi lakier (srebrny) a potem resztki przeniósł na czerń -_-
Co śmieszne wczoraj użyłam tego topu na jedną warstwę fioletu, jednak najpierw odczekałam 15min, nic to nie dało i top ponownie rozmazał lakier :/ Niestety muszę się z nim jeszcze troszkę pomęczyć.




Pozdrawiam,

17 comments:

  1. Fajnie zrobiony mix i ciesze się, że końcu także Tobie się on podoba :) Ja kiedyś próbowałam pomalować na czarny kolor swoje ćwieki, ale gdy wyschły miały po bokach taką hmmm nie wiem jak to nazwać resztę lakieru i gdy próbowałam to usunąć to zdrapywał się także czarny kolor z ćwieka. Chyba muszę jeszcze raz się do tego przyłożyć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na szczęście w swoim kółku z ćwiekami miałam czarne :)

      Delete
  2. Fajnie wyszedł ten mix, srebrny jest ekstra ten z Rimmela, muszę o takim pomyśleć :)

    ReplyDelete
  3. Fajny mix:). Najbardziej podoba mi się to odwrócenie kolorów na wskazującym i małym:)

    ReplyDelete
  4. Najlepsze połączenie kolorów! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba te połączenie :)

    ReplyDelete
  6. Quick wszystko rozmazuje, ja go zawszę kładę tylko na jeden kolor :(
    Naprawdę świeny mix i piękne są te Twoje migdłki ^^

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie połączenia - niby każdy paznokieć z innej bajki, a jednak wszystkie się ze sobą przepięknie komponują ;) Świetne :))

    ReplyDelete
  8. Tyle się dzieje na tych Twoich pazurkach, a wszystko ładnie, nie przesadzone :)

    ReplyDelete
  9. Chciałabym mieć nie dość, że kapkę twego talentu do malowania, to jeszcze twoją głowę do kompozycji. Świetnie wygląda, więcej takich zdobień poproszę! :D

    ReplyDelete
  10. super mix! ten Rimmel identyczny jak srebrny Snow Dust z Lovely ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niee to snow dust z lovely jest identyczny jak rimmela :P Ja swojego rimmela zakupiłam sporo przed srebrem od lovely^^

      Delete
  11. piękna kolorystyka musiałaś mieć niezłą kreację na imprezkę :D

    ReplyDelete
  12. uwielbiam panterkę w takim stylu :) cudo !!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.