Kwietniowe nowości

Szybki post o tym co przez kwiecień wpadło w moje ręce, nie ma tego wiele "niestety" ostatnio jestem nastawiona na oszczędzanie :)
Jako pierwsze ćwieki, płytka oraz magiczne kredki do nakładania ćwieków - współpraca BPS

Kolejną zdobyczą jest 10 lakierów od Golden Rose z grupowych zakupów zorganizowanych przez Diunay.Niestety już wiem, że żółtek kryje fatalnie :( 



Jakiś czas temu przeczytałam recenzję płytek u Hinaty, cena 4zł za sztukę oraz pozytywne zdanie przekonały mnie do zakupu tych 3 sztuk:


 (zdjęcia pochodzą z aukcji sprzedawcy! KLIK)

Jeszcze nie będę się wypowiadać na ich temat póki co wiem, że panterka odbija się znakomicie, a dziś zabieram się do dalszych testów :)

Nie pokazałam Wam również dwóch lakierów z nowej serii Golden Rose Color Expert, skusiłam się na biel 02 oraz na ciemny fiolet 40.

A już jutro wracam z nowym mani! Dziś niestety jestem wyczerpana po wczorajszej domówce, ale nie żałuję, nie ma to jak wybrać się na plażę o 2 w nocy (o dziwo nie tylko my mamy takie pomysły :P)



Pozdrawiam,

14 comments:

  1. fajne nowości ;) miłego malowania i zdobienia paznokci..

    ReplyDelete
  2. A jak duże są te calopaznokciowe wzory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a dość spore, obecnie mam dłuższe paznokcie i spokojnie mogę zapuszczać dalej, są nieco mniejsze niż jumbo a na pewno większe niż te z BPS (sześciany)

      Delete
  3. czekam na mani z tymi wzorami z płytek bo się pięknie zapowiadają :D świetne nowości :)

    ReplyDelete
  4. To czekam na zdobienie z tymi płytkami, już nie mogę się doczekać :) Wzory są śliczne.

    ReplyDelete
  5. Wypatrzyłam piękny, zielony piasek GR :)

    ReplyDelete
  6. Mam te świece z BPS. Niestety średnio zdają egzamin..Za to ta druga u nich dostępna jest już super.. Muszę zrobić porównanie jakieś..

    ReplyDelete
  7. U mnie też nie ma za wiele nowych rzeczy w kwietniu (nawet jeszcze mniej, niż u Ciebie :-P). Prawdopodobnie zrobię post kwietniowo/majowy, tym bardziej, że przez najbliższe półtora tygodnia nie będę miała możliwości zrobienia zdjęć kwietniowym nowościom :-)
    Mam te płytki i uważam, że są bardzo dobrej jakości, czekam na Twoją opinię :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety już zauważyłam, że jedna z płytek jest gorszej jakości niż 2 pozostałe, nie chcą mi się z niej ładnie wzory odbijać :/ (m94)

      Delete
  8. Ja mam tę świecę do nakładania ozdób, ale z Promoto i jakoś nie potrafię się nia posługiwać :) Zawsze ją odkładam i biorę wykałaczkę jak to robiłam do tej pory. Może się kiedyś nauczę, albo przekonam do tej świecy, ale na dzień dzisiejszy jakieś mam mieszane uczucia co do niej :) Bardzo ładne kolory lakierów kupiłaś :)

    ReplyDelete
  9. Czekam na prezentację ćwieków, są piękne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.