Love story of Ladybug and Mr. Bee

Zapraszam Was na miłosną historię Biedronki i Pana pszczoły - stop rasizmowi! miłość międzygatunkowa^^
Gdy tylko znajdę więcej czasu na zdobienie paznokci jak zwykle sięgam po farbki akrylowe, początkowym pomysłem była pszczoła (dość oklepany motyw) jednak szybko do głowy przyszedł mi pomysł zmalowania również biedronki (zakochałam się w angielskiej nazwie tego owada), na sam koniec zamiast zwykłego śladu lotu (środkowy paznokieć) postanowiłam dodać serduszko i tak oto powstała miłosna historia międzygatunkowa, ciekawe co by wyszło z połączenie pszczoły z biedronką^^

Jako lakier bazowy posłużył mi Rimmel z serii 60 seconds 873 Breakfast in Bed, jest to piękny bardzo rozbielony niebieski kolorek (być może wpada też w turkus ja tam się na tym nie znam :P), ostatnio mam fazę na takie odcienie. Kryje po dwóch cieniutkich warstwach i co mnie zdziwiło, lakier wysychając ładnie wyrównuje swoją powierzchnię, w buteleczce można zauważyć srebrny shimmer (chociaż bardziej pasuje tutaj słowo poświata) troszkę się bałam, że lakier będzie lekko wpadał w lustrzany efekt na szczęście na paznokciu okazał się być kremem z połyskiem shimmera w słońcu :)



Mam nadzieję, że moje robale przypadną Wam do gustu, mi nosi się je bardzo dobrze, jest wesoło i kolorowo :)

PS. Notka miała być wczoraj, ale troszkę zaniemogłam :D za co przepraszam, chociaż nie sądzę by ktokolwiek siedział i czekał aż robale przyfruną na mój blog - jak widać bardzo mi dziś humor dopisuje^^



 Pozdrawiam,

39 comments:

  1. Ale fajne :D Szacun za perfekcyjne wykonanie. Ja też upolowałam ten lakier, jest bardzo fajny, akurat mam go na paznokciach :)

    ReplyDelete
  2. Coś cudownego <3 Twoja pszczółka i biedronka są idealne <3

    ReplyDelete
  3. Zakochałam się w Twoich pazurach <3 Swoją drogą daawno nie przeglądałam obserwowanych blogów, bo zwyczajnie brakuje mi czasu.. wchodzę do Ciebie i WOW, super wygląd bloga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam Twój ból również bywa tak, że przez parę dni nie zaglądam na obserwowane blogi :(

      Delete
  4. Miłość międzygatunkowa..ha ha..dobre :) Perfekcyjne wykonanie :)

    ReplyDelete
  5. Ale słodziaki! Wyglądają na szczęśliwą parę :)

    ReplyDelete
  6. Super pomysł:D A owady genialnie namalowane;)

    ReplyDelete
  7. świetny pomysł ;D i jak ślicznie namalowałaś wszystkie detale ♥

    ReplyDelete
  8. Świenty pomysł ! A wykonanie po prostu cudowne, jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  9. zmalowane idealnie, dokładnie i z pomysłem :)

    ReplyDelete
  10. Jakie słodkie! Muszę takie zmalować moim kuzyneczką:)

    ReplyDelete
  11. Piękne zdobienie :) Rimmel też ciekawy :)

    ReplyDelete
  12. Hehe świetne:D! Ale bardzo żałuję, że nie namalowałaś dziecka pszczoły i biedronki :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha :P oj może kiedyś jak będzie przypływ weny to stworzę taką hybrydę :D

      Delete
  13. Jejku, jakie śliczne! <3 Idealne :D

    ReplyDelete
  14. ...oby żyli długo i szczęśliwe.

    ReplyDelete
  15. Przepiękne zdobienie, idealne malunki :) A lakier jest piękny, kupiłam go wczoraj i teraz dzięki temu postowi cieszę się z niego jeszcze bardziej, świetnie wygląda na paznokciach :D

    ReplyDelete
  16. urocze :D świetny kolor bazowy, a te twoje rysunki super i taka perfekcja

    ReplyDelete
  17. piękne te owady Ci wyszły :)

    ReplyDelete
  18. To jest przeurocze! Ja już w ogóle przestałam korzystać z farbek i przerzuciłam się na stemple... Ale widzę, że to błąd ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj też przecież miałam przerwę od farbek chyba 2 miesięczną, czasem się przydaje ;)

      Delete
  19. I kształt paznokci! ♥
    I zdobienie ♥
    No perfekcja!

    ReplyDelete
  20. PIĘKNE! słodkie i cudowne :D nie mogę się napatrzeć

    ReplyDelete
  21. urocze robaczki :D i to serduszko ^^

    ReplyDelete
  22. widzę powrót do kwadraciaków :D perfekcyjnie Ci to wyszło Fifi dał mamie troszkę więcej czasu co? ale to co napisałaś o tym że ciekawe co by wyszło z ich połączenia to mnie rozbawiło humorek dopisuje i to mi pasuje :D

    ReplyDelete
  23. Następnym razem zobaczymy biedr-osy? ^^ ciekawe jakby wyglądały pszczoły w kropki i biedronki w paski ^^ chociaż nie... biedronka w paski to stonka XD przypomniały mi się dzieci Osła i Smoczycy ze Shreka :D

    ReplyDelete
  24. Coś wspaniałego! Wszystko tak idealnie wymalowane...estetycznie...aż chce się patrzeć :) Przepięknie całość wygląda. Jak Ty to robisz, że masz tak idealnie cienkie czarne linie? Nie potrafię tego zrobić :( W jednym miejscu wyjdzie mi cienka, a za chwilę tym samym pędzelkiem i jest gruba :( Bardzo mi się podoba jak sa na obrazkach z farbek czarne kontury, ale nie robię tego, bo nie potrafię tak ładnych lin zrobić. Już nawet podcięłam swój pędzelek, aby był bardzo cienki, ale nadal mi to nie wychodzi :( Masz jakąś radę, aby tak wyszło idealnie jak Tobie?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja się podłączę do pytania Kamili:) Ja się w ogóle nie biore.. ale może jakieś podstawy podszkolę u Ciebie:)
      Pięknie Kochana, pięknie.. perfekcja:)

      Delete
    2. Tak dziewczyny mam poradę, ja nie robię czarnych obramowań na końcu (ewentualnie jedynie poprawki na sam koniec). Maluję czarny wzór i CAŁY koloruję, później miejsca które mają być w kolorze maluję białą farbką i na białą nakładam odpowiednie kolory. Poznałam tą metodę przy okazji malowania babeczki z tego tutorialu - https://www.youtube.com/watch?v=iHkvI4mXlBE obecnie tym sposobem maluję wszystkie tego typu rysunki, dużo łatwiej taką metodą malować równe czarne obramowania :)

      Delete
    3. Aaa no widziałam u Ciebie tę babeczkę, ale nie sądziłam, że to jest tak samo zmalowane :) Świetnie to wychodzi i następnym razem postaram się właśnie w ten sposób coś zmalować :) Może w końcu z chęcią będę sięgała po te farbki :) Tak czy inaczej nie uważam, żeby ta metoda była jakąs łatwa, dlatego nadal wielki szacun za tak piękne zmalowanie tego wszystkiego :)

      Delete
  25. Kupiłaś mnie totalnie tym małym majstersztykiem! Będę tu zaglądać. ;)

    ReplyDelete
  26. Piękne ;) i jakie precyzyjne ;)

    ReplyDelete
  27. ale słodziaśne mani ;) Ja Cię podziwiam na maxa ;)

    ReplyDelete
  28. Ooo kolorek z nowej kolekcji 60 second rewelacyjny! A pszczółka i biedronka wyszły cudownie :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.