Zielono mi!

Wiosna sprawia, że coraz częściej sięgam po zielenie i powoli zaczynam się w nich zakochiwać...
Uwielbiam cieniowanie na paznokciach, jednak wizja czyszczenia skórek sprawia, że nie sięgam po tą metodę zdobienia często. Malowanie rozpoczęłam od nałożenia jednej warstwy żółci Bell Lady Code (niestety numerka brak) następnie sięgnęłam po gąbeczkę do makijażu i zaczęłam cieniowanie dodając  Golden Rose Rich Color nr.44. Całość wykończyłam wzorem z Cheeky Jumbo European Romance przy użyciu Colour Alike Bamberka. Szczerze? Już zdążyłam zapomnieć ja świetnie się stempluje płytkami tej firmy, każdy wzór ZAWSZE idealnie się odbija, muszę po nie sięgać częściej!



W efekcie końcowym się zakochałam a manicure nosiłam tak długo jak się dało^^
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu ;)



 Pozdrawiam,

26 comments:

  1. ślicznie to wyszło.. przede wszystkim chyba dlatego, że stemplowane holosiem.. cudo w czystej postaci <3

    ReplyDelete
  2. Cuuuudowne <3 Ten gradient idealnie wpasowuje sie do stempla i na odwrót <3

    ReplyDelete
  3. ...bo piękny jest, nic dziwnego, że się zakochałaś :))

    ReplyDelete
  4. A ja nadal nie mogę się przekonać do zieleni :) Całość bardzo fajnie zgrana!

    ReplyDelete
  5. Łiii! Gradient i stempel, lubię :-)
    A teraz trochę bardziej dorośle :-P Bardzo podoba mi się dobór kolorów. Wzór stempla zresztą też. Jest super :-D

    ReplyDelete
  6. Jeny, jak ślicznie! Stemple wykonane lakierem CA wyglądają bosko <3

    ReplyDelete
  7. jest to cudo co widziałam już wcześniej :) piękne mani i z tym holosiem idealnie współgra :*

    ReplyDelete
  8. Stemplowanie holosiem wygląda fantastycznie ;)

    ReplyDelete
  9. obłędnie to połączyłaś :) kolorki, gradient i ten wzorek = jest moc :) !

    ReplyDelete
  10. Holo stempel na gradiencie- mistrzowskie połączenie! <3

    ReplyDelete
  11. przepiękne <3 marzy mi się coś takiego ^^

    ReplyDelete
  12. świetne zdobienie i kolorystyka super :)

    ReplyDelete
  13. A próbowałaś może metody z taśmą? oklejanie skórek przed cieniowaniem zdecydowanie zajmuje mniej czasu niż domywanie ich później... Boski jest ten wzorek + lakier którym był zrobiony. Moja ochota na holosie przybiera na sile...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tam jestem zdania, że i tak idealnie skórek nie zakleję i mimo wszystko trzeba będzie czyścić więc nie używam tej metody :P

      Delete
  14. Bardzo ładnie, chociaż kolory nie moje.

    ReplyDelete
  15. Jak super to wygląda! :D Mi niestety gradient jakoś nigdy nie chce wyjść, ale jak patrzę na takie paznokcie to aż mnie nachodzi żeby to poćwiczyć :D

    ReplyDelete
  16. przepiękne! super ten gradient a stepmle wygladają oszałamiająco

    ReplyDelete
  17. kojarzę ten wzór chyba z Galsów :) no i stworzyłaś następny świetny mani :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.