Słów klika o płytkach z allegro

Zapraszam na szybką recenzję "allegrowych" płytek, oraz na fioletowe mani stworzone przy ich pomocy :)





 Zaczynając od samego zdobienia jest to kolejna z moich ukochanych fioletowych wariacji, użyłam Golden Rose Rich Color nr. 42 jako bazy (te maźnięcia zrobił top coat), już jedna warstwa mnie zadowoliła następnie przy pomocy Golden Rose Color Expert nr. 40 dodałam stemplową panterkę z płytki m93
(zdjęcie płytki pochodzi z aukcji sprzedawcy KLIK)
A na koniec to co Was interesuje, czyli jak spisują się owe tanie płytki (3,99zł)
Ja nie mogłam się im oprzeć czytając o nich u Hinaty gdy tylko znalazłam wolną gotówkę od razu zakupiłam 3 sztuki m93, m94, m99(KLIK). Obecnie już co nie co mogę o nich napisać, wzory są dość duże większe od tych sześciokątnych z BPS sama jakość również wydaje się być dobra ALE nie wiem dlaczego płytka m94 u mnie się nie spisuje, odbicie z niego całego wzoru jest prawie niemożliwe, wyżłobienia są moim zdaniem zbyt płytkie, teraz pojawia się pytanie, czy ten dany wzór jest takiej jakości czy mi się trafiła felerna płytka? 
Jeśli ktoś ją posiada chętnie wysłucham jak się spisuje, suma sumaru jestem zadowolona z zakupu, cena niska szybka przesyłka i wzory ładne :)



Pozdrawiam,

30 comments:

  1. Płytka mi się baaardzo podoba a mani jest po prostu cudowne <3 Chyba sama zmaluję coś fioletowego :D
    Kurczę też mam ochotę sobie kupić, ale skoro Ci się taka felerna płytka trafiła, to się boję trochę :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie nie wiem o co chodzi, u Hinaty ta sama płytka widziałam, że na kartce się odbijała a u mnie jakoś nie za bardzo ;/

      Delete
  2. Przepięknie to wygląda! Uwielbiam lakier bazowy... do tego ten fiolecik..<3
    Nie zamawiałam od nich płyek, więc się nie wypowiadam, może to felerna płytka, bo skoro reszta pomyka prawidłowo, to dziwne. Miałam podobny cyrk z blaszką z Essence, w końcu doszłam cudem do tego, że tylko lakierem GR można z niej wzór odbić ich firmowymi już nie. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja właśnie próbowałam różnych lakierów z dwóch pozostałych wszystkie się odbijały z tej jednej żaden nie podołał :(

      Delete
    2. To naprawdę musi być tak marnie zrobiona, że szkoda gadać. :(

      Delete
  3. Super płytka :) Też muszę w końcu w stemple zainwestować :)

    ReplyDelete
  4. Kolorki strasznie fajne, ale nie wiem jaki sens ma stemplowanie takiego prostego wzorku jak panterka :) Przy Twoich umiejętnościach (a wiem że malujesz cuda) na pewno od ręki byś nawet lepszą zmalowała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma sens - zaoszczędzony czas, przez parę dni nie miałam w ogóle czasu na dłuższe posiedzenia przy paznokciach a malując ręcznie niestety czas ucieka :<

      Delete
  5. Przepięknie to wygląda!!! będę musiała się skusić :D

    ReplyDelete
  6. ale świetna panterka :)
    kuszą mnie te płytki, ale chyba jednak wolę zamówić coś pożądniejszego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz one na prawdę jak za tą cenę fajne, ja np. pomimo, że MoYou ma super wzory póki co nie kupuję kolejnych, drogie są a jakość nie jest aż tak kosmicznie dobra póki co za najlepsze płytki uważam cheeky jumbo :P

      Delete
  7. Całkiem ładnie się odbiły :)

    ReplyDelete
  8. rewelacyjne połaczenie :) świetny ten wzorek!

    ReplyDelete
  9. Kurczę chyba sama się skuszę na te płytki! Tanie, ładne i duże wzory czyli idealne!

    ReplyDelete
  10. Fajne są jak za taką cenę ;) Hinata coś tam pisała, że jej też nie wszystkie się odbijały po całości, ale po przetarciu spirytusem i lżejszym przykładaniu stempla, już zaczęły :)

    ReplyDelete
  11. fajnie wyszło :) ciekawa opcja takie tanie i ładne płytki, ale jak widać jest ryzyko :D

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam jakiś czas temu dwie płytki z serii m, te takie podróbki konada, w sklepie BPS. obie są do kitu, nic nie jestem w stanie z nich odbić! ;( mam co prawda tylko stempel konada, może jest za twardy, jak będę miała kand to sprawdzę, ale jak na razie jestem strasznie rozczarowana, bo wzorki takie śliczne, ale nic się nawet na stempel nie przenosi. zraziłam się i teraz płytki m tylko orginalne, co tam że drogie, wole działające.

      Delete
    2. Zawsze istnieje to ryzyko czy trafiasz na oryginalną płytkę, ale tańszą (zakładam że płytki konada są pewnie robione dla innych firm ale z inną już nazwą ;)) czy taką która będzie do d*** :P plus jest taki, że jak się przejedziesz za płytce za 4zł to nie jest Ci tak bardzo szkoda :)

      Delete
  13. Ja mam te płytki i kupiłam je właśnie u tego pana..moje odbijają się świetnie,więc prawdopodobnie trafiła Ci się jakaś felerna..A zdobienie jak zwykle piękne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z jeden strony dobrze - dla innych a źle dla mnie haha :D

      Delete
  14. Mam kilka płytek ,,podróbek" Konada ale od innego sprzedawcy i wszystkie bardzo dobrze mi się sprawują. Dwa albo trzy dni temu kupiłam właśnie kilka płytek od tego sprzedawcy (w tym m94). Jak tylko je dostanę to przetestuję i napiszę czy miałam z nią/nimi jakieś problemy (albo tutaj albo skrobnę do Ciebie maila :-) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. A zdobienie jest zdecydowanie w moich kolorach, szczególnie lakier bazowy :-)

      Delete
    2. Pewnie, pisz! :) Ja to teraz ciekawa jestem płytek od promoto tych dużych niektóre wzory śliczne :)

      Delete
    3. Z Promoto nigdy nie miałam i raczej jakoś się na to nie zanosi :-) Tak czy inaczej, czekam na recenzję, jeśli jakieś wpadną w Twoje ręce :-)

      Delete
  15. Chyba się zaopatrze w jakieś płytki allegrowe, bo kupiłam w markecie chińskim i.. klops. Nic nie idzie odbić, nawet dużych, wydawałoby się wyraźnych wzorów. Szkoda, że jest aż tak dużo tych płytek, bo się człowiek nie potrafi zdecydować :))

    ReplyDelete
  16. Fajnie wyszła ta panterka :) Też uwielbiam fiolety :D A co do tej płytki to u mnie działa świetnie, za to ja z 7 sztuk mam dwie, które są słabsze m100 i m 95 (jakby słabiej wytłoczone przez co ciężko je odbić w całości). Może Ty masz tą m94 z innej partii czy coś... ciekawe dlaczego tak się dzieje.

    ReplyDelete
  17. Ja nie ogarniam tego, że na płytce ten wzorek wygląda na taki zbity, a na paznokciu jest sporo miejsca między poszczególnymi centkami... (chodzi mi o tą pustą przestrzen między jedną centką a drugą :P)
    Zdobienie śliczne... ja się musze kiedyś pobawić w kolorowe stepelki i obczaić które z moich lakierów oprocz GR się nadają do tego...

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.