I love summer

Piękny łososiowy krem, naklejki wodne i piasek a to wszystko w jednym letnim manicure...
Naklejki wodne które prezentuję Wam dzisiaj dostałam w gratisie do moich zakupów u Promoto-Promoto (a raczej wykorzystania bonu wygranym w konkursie), niespecjalnie przypadły mi do gustu, dopiero po czasie wpadłam na pomysł by ich środek wypełnić lakierem błyszczącym imitującym kamień szlachetny, uznałam że to tego zadania świetnie będzie się nadawał piasek od Paese 325. Efekt końcowy? Ja byłam zachwycona, prosty i szybki sposób na ciekawy manicure.
Powrócę na chwilę jeszcze do bazy Lovely I Love Summer nr. 4? (nie jestem pewna czy jest to właściwy numerek, oznaczenia na lakierach wibo zazwyczaj są fatalne). Maluje się nim bardzo przyjemnie a do dobrego krycia potrzeba dwóch warstw, konsystencja średnia a pędzelek lekko spłaszczony. Nie zauważyłam, żadnych problemów z zmywaniem czy też trwałością lakieru.





Drażniła mnie troszkę tylko jedna rzecz, jak możecie zauważyć naklejki mają różne rozmiary, jak dla mnie zbyt różne przez co na środkowym paznokciu jest ona dużo mniejsza niż na serdecznym - ale to chyba tylko ja na takie rzeczy patrzę i później ględzę :D Tak czy siak już zdążyłam wykorzystać kolejną partię tego typu naklejek wypełniając środek ćwiekami, efekt równie dobry jak przy piasku :)

Przy okazji chciałam podziękować, jest Was już ponad 400! Każdy nowy czytelnik sprawia, że pojawia się uśmiech na mojej buzi :)


 Pozdrawiam,

27 comments:

  1. Świetny pomysł z imitacją kamienia :-) Gdyby jeszcze tak przykryć kroplą przezroczystego akrylu lub żelu, tak aby kamień był wypukły... to by było! Swoją drogą myślałam, ze ta ramka to stempel a nie naklejka :-)

    ReplyDelete
  2. piękne "oczka" wyszły z tego :)

    ReplyDelete
  3. świetny pomysł i zgadzam się z Inanną, gdyby piasek pokryć topem byłoby bosko!
    ja też zauważyłam, że na serdecznym jest za mała naklejka ale uznałam, ze tak ma być :) więc czepiać się nie zamierzam, absolutnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeden paznokieć cały pokryłam topem, ale jakoś taka wersja typowo piaskowa bardziej mi się spodobała, na to co Wy dziewczyny jakoś nie wpadłam^^

      Delete
  4. Ciekawe zdobienie. Świetnie wykorzystałaś naklejki - z tym piaskiem wyglądają jak oczka babcinych pierścionków :]

    ReplyDelete
  5. Powiem Ci, że dopiero jak napisałaś to zobaczyłam, że naklejki mają różne wielkości :) Pomysł miałaś świetny - z tym wypełnionym środkiem wygląda rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie wygląda ten piaskowy lakier na środku naklejki - bardzo dobry pomysł! ;-) Wygląda jak naklejony kamyczek w ozdobnej ramce ;-)

    ReplyDelete
  7. Prześliczne! Sama nie jestem zwolenniczką naklejek, bo mimo pięknych wzorów wolę sama pobawić się w ich wymyślanie. Jednak mimo to uwielbiam podziwiać takie wspaniałe wykonania jak Twoje :) Super!

    ReplyDelete
  8. wow bajeczny jest ten wzorek taki z klasą i gustem

    ReplyDelete
  9. świetnie spożytkowałaś te naklejki, zrobiłaś broszki na pazurkach, podoba mi się i kolorystyka i to jak całość wyszła :)
    urocze masz teraz paznokcie :)

    ReplyDelete
  10. Coś pięknego! Szkoda że nie mam takich naklejek, chociaż z czterech - zrobiłabym sobie tak na wesele :)

    ReplyDelete
  11. Ale to genialnie wygląda! Takie małe lustereczka <3

    ReplyDelete
  12. Ten I love summer jest śliczny! Te naklejki z wypełnieniem sprawiają że mani wygląda pięknie :)

    ReplyDelete
  13. a myślałam, że to jakiś ćwiek w środku czy coś ;p super pomysł! :)

    ReplyDelete
  14. genialny pomysł! :) całość wygląda jakby tak miała być zrobiona :)

    ReplyDelete
  15. prze-świetny pomysł :) swoją drogą chciałabym taką płytkę do stempli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz też uważam, że bym taką chciała :P

      Delete
  16. Faktycznie, paznokcie wyglądają niebanalnie, a oczko z lakieru jak milion $$ :D

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny pomysł na zdobienie ;) kolorek również mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  18. Baaardzo mi się podoba! Dopóki nie przeczytałam to nie zauważyłam, żadnej różnicy w wielkościach :)

    ReplyDelete
  19. Pięknie! Też na początku myślałam, że to stempelek ;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo mi się podoba pomysł wypełnienia ramek piaskiem, super! :D I ja też zawsze zauważam takie rzeczy jak różne rozmiary naklejek i mnie to denerwuje ;D

    ReplyDelete
  21. Faktycznie ta naklejka na serdecznym wydaje się większa niż na środkowym :P
    Kolor tego Lovely summer jest obłęęęędny!

    ReplyDelete
  22. Pięknie to wygląda! takie biżu na paznokciach <3 a jeśli chodzi o różne rozmiary naklejek to mi by się to akurat spodobało bo zawsze mam problem z małym palcem- w porównaniu do innych palców, naklejka zajmuje cały paznokiec zamiast być w środku jak np w tym zdobieniu u Ciebie- wiec ja potraktowałabym to jako plus :))

    ReplyDelete
  23. ślicznie to wygląda :) fajnie można je wykorzystać^^

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.