ILNP Home sweet home

Święta, Święta i po Świętach... Dziś zapraszam Was na swatch pięknego lakieru ILNP który gościł na moich paznokciach przez ostatnie, oczywiście nie solo... ;)




ILNP home sweet home to piękny holograficzny lakier. Po swatchach obejrzanych w sieci sądziłam, że będzie on podobny do Mirror Ball od Orly, okazało się, że efekt holo jest znacznie mocniejszy niż myślałam. Kryje po 3 cieniutkich warstwach, wysycha bardzo szybko. Zdecydowanie trafił do grona moich ulubieńców. Po jednym dniu noszenia go solo dodałam stemplowy wzór sweterka oraz słodkiego pingwinka z płytki blueberry03. HSH spisał się świetnie pomimo top coat'u nie stracił swojego efektu. Najlepsze w tym lakierze chyba jest to iż wcale nie potrzeba mu wiele światła aby ukazać piękną holograficzny efekt <3










A jak Wam podoba się taka wersja sweterkowego mani?



 Pozdrawiam,

21 comments:

  1. ILNP genialny! świetnie prezentuje się z tymi stemplami :)

    ReplyDelete
  2. piękny holoś! ♥ ten wzorek na nim świetnie wygląda ;)

    ReplyDelete
  3. Piękny lakier i super płytka :)

    ReplyDelete
  4. Lakier jest baaaardzo ładny. Plytka też świetna! Czekam na nową 04 i aż znów pojawi się świąteczna i zgarniam obie ;)

    ReplyDelete
  5. Lakier ILNP jest świetny :-) Zresztą jak każdy ich lakier ;-)
    Co do płytki... ładna jest, tylko ja mam już dość około zimowych i świątecznych zdobień :-P

    ReplyDelete
  6. holoś pierwsza klasa
    a zdobienie urocze
    mam tę płytkę i męczę śnieżynki :D

    ReplyDelete
  7. Nie wiem co ładniejsze zdobienie czy sam lakier:) Jest cudowny,

    ReplyDelete
  8. Ten holo jest śliczny a ze stempelkami wygląda uroczo :-)

    ReplyDelete
  9. Efekt holo zachwyca <3 nie mam ani jednego lakieru z tak mocnym efektem holo <3 ze sweterkiem mu bardzo do twarzy :D mam ten sam sweterek obecnie na paznokciach :D wzór jest śliczny <3

    ReplyDelete
  10. Piękne zdobienie :) sam lakier bazowy jest po prostu niesamowity <3

    ReplyDelete
  11. Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. mocno się nad nim zastanawiałam przy ostatnich zakupach i w końcu go nie wzięłam... a jest taki piękny <3 teraz żałuje... fajny efekt z tym sweterkiem :)

    ReplyDelete
  13. ILNP Home Sweet Home is gorgeous! The stamping is really perfect and beautiful, as always :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.