Merry Christmas

Witam Was w ostatnim przed Świątecznym poście. Dziś chciałam pokazać manicure, który miał wytrzymać do jutra, niestety dzisiejsze porządki i gotowanie go pokonały!
Jak dobrze, że zdjęcia zrobiłam z samego rana ^^



W tym roku na Wigilię chciałam postawić na coś mało klasycznego, ale bardzo świątecznego.
Trzy paznokcie pomalowałam lakierem Dance Legend Poison. Następnie odbiłam wzór chevronu z płytki BP-L018 zielonym lakierem do stempli od BornPrettyStore. Dacie wiarę, że to chyba pierwszy raz gdy pokazuję Wam ten wzór? Wcześniej bałam się chevronu jak ognia z jednej prostej przyczyny, nie byłam w stanie go równo odbić. Z pomocą przyszedł przeźroczysty stempel, im więcej się nim bawię tym bardziej się zakochuję <3
Resztę paznokci pokryłam bielą od Golden Rose Rich Color 76, oraz jedną grubszą warstwą holograficznego top coatu od  El Corazon . Następnie czerwonym lakierem do stempli Colour Alike B. a red wine odbiłam wzór cukrowych lasek z płytki Cheeky Jumbo Happy Holidays.

Dodatkowo przerzuciłam się z starych kart bankomatowych na zdrapki od BPS, bardzo przypadły mi do gustu, szczerze mogę polecić :)








Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takiej propozycji do Wigilijnego stołu! Ja finalnie muszę wykonać coś innego... chyba wybiorę holo ^^

Przy okazji chciałam Wam życzyć Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Abyście spędzili ten czas w rodzinnym gronie, uśmiechnięci i w pełni zdrowia.
Zapomnijcie w ten magiczny czas o wszystkich problemach, kłótniach, życie jest na to za krótkie! ;)




Pozdrawiam,

29 comments:

  1. Wygląda super i jak na wigilii nie masz kogoś komu nie podoba się kompletnie nic to są idealne :D Szkoda że musisz je zmieniać:) Ja nie lubię u siebie takich bajowych wzorów, staram się robić stonowane paznokcie, różnie mi wychodzi ale wiadomo:D Dziękuję i Tobie też życzę wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  2. Idealne połączenie. Ten chevron wygląda rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  3. Świetne zdobienie. Szkoda, że nie wytrzymało przedświątecznych porządków :) Ja swoje pewnie jutro rano będę robić i rozdziewiczę mój przeźroczysty stempel, który dziś do mnie przyszedł :D

    ReplyDelete
  4. Wspaniałe :D

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    ReplyDelete
  5. Świetne zdobienie :)

    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  6. piękne kolory, świetne zdobienie :) Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  7. Ten swetrowy zygzak wygląda obłędnie, aż popatrzę w moich płytkach, czy nie mam czegoś takiego. Laseczki cukrowe zupełni nie kojarzą mi się ze świętami, nawet tymi, które niegdyś spędzałam w UK, więc fanem ich nie jestem, ale zieleń podbiła moje serce w pełni.
    Wesołych Świąt i najlepszego przejścia ze starego roku w nowy, pamiętaj, co ci pisałam - i z sukcesem do przodu!

    ReplyDelete
  8. śliczne pazurki:)ten przeźroczysty stempel kusi :)

    ReplyDelete
  9. bardzo fajne zestawienie :) też uwielbiam te zdrapki ;)

    ReplyDelete
  10. No Marta, piękne jest to mani <3 a chevron odbity prościutko i idealnie <3 Szkoda, że musisz zmienić :( Z takim chętnie spędziłabym święta :) Co do zdrapek z bps - dla mnie są za miękkie :D Natomiast muszę powiedzieć, że połączenie zielonego brokatu i zielonego kremu do stempli wyszło na paznokciach obłędnie, i sama coś takiego muszę u siebie kiedyś zrobić!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi właśnie mega podpasowały od pierwszego ściągnięcia lakieru ^^ Polecam takie połączenia, bo sama uwielbiam :)

      Delete
  11. Piękne! Ja mam na pazurkach też świąteczne mani, ale już tak obskubane , bo noszę od kilku dni i nie mam kiedy zmienić, ale jutro coś nowego zrobię ;) Wesołych Świąt Martuś ;)

    ReplyDelete
  12. Cudownie wyglądają! Aż szkoda że do świąt nie wytrzymały ;)

    ReplyDelete
  13. Fajne, ciekawe mani :) Podoba mi się :D

    ReplyDelete
  14. Chce ten stempel... <3 Mani przeurocze.

    Wesołych Świąt :**

    ReplyDelete
  15. śliczne zdobienie!

    Wesołych Świąt spędzonych w radosnej, rodzinnej atmosfery, smacznych potraw (żeby nie poszły w boczki!) i odpoczynku!

    ReplyDelete
  16. ślicznie wyglądają :)
    wesołych! ;)

    ReplyDelete
  17. śliczne wzorki *.*

    ps. zapraszam na rozdanie :)

    ReplyDelete
  18. Piękne zdobienie :) Wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  19. śliczne, bardzo wesołe mani :) btw, zdrapki z BPS są jedynymi jakich używam, wg mnie są nie do zastąpienia!

    ReplyDelete
  20. to zdobienie urzekło mnie totalnie! własnie tak jak napisałaś - nie jest klasyczne, ale tak bardzo świąteczne! <3 zrobiłaś ostatnio mega postęp, niemal kazde zdobienie mnie zachwyca i bardzo trafia w mój gust :)

    ReplyDelete
  21. Beautiful and very festive! Merry Christmas! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.