My own zoo

Witam i zapraszam na szybciutki post, ostatni w tym roku. Tematyka kompletnie nie Sylwestrowa ^^



Bardzo proste a efektowne zdobienie. Z braku czasu niestety pominę wymienianie wszystkich lakierów. Dodam tylko, że do stemplowania użyłam marki Colour Alike.
Wybrałam kilka wzorów z dwóch płytek Enchanted od MoYou London i tym sposobem stworzyłam moje prywatne ZOO na paznokciach :) Ach wypada dodać iż do odbicia wzoru użyłam przeźroczystego stempla aby równo odbić wzór.







Jestem bardzo ciekawa czy spodoba Wam się ten pomysł :>

PS. Bardzo przepraszam za moją nieobecność na Waszych blogach, niestety ostatnio cierpię na spory brak czasu, tydzień po nowym roku wszystko powinno wrócić do normy :)
Przy okazji chciałam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku aby był jeszcze lepszy od poprzedniego :*



Pozdrawiam,

9 comments:

  1. płytki MoYou są genialne, świetne mani. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  2. Kolekcja enchanted daje tyyle możliwości :D Ślicznie to wykombinowałaś - uwielbiam takie stemple w kolorze tła tylko w innym odcieniu - super to wygląda! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  3. Mam dwie płytki MoYou i chętnie przygarnęłabym wieęcej ;) Super mani :)

    ReplyDelete
  4. jakoś nie czuję szału na te konkretne wzorki, choć inne płytki MoYou bardzo mi się podobają :) w tym zdobieniu jednak bardzo przemawia do mnie kolorystyka :)

    ReplyDelete
  5. Cuuudne! Świetne kolory lakierów i fajne wzory. Muszę się nauczyć korzystania z pieczątek... :D

    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję ;)),
    Monika

    ReplyDelete
  6. zupełnie mnie te zwierzakowe płytki z MoYou nie ruszają... ale Twoje zdobienie jest urocze :) pewnie dzięki kolorom. a, no i życzę Ci w Nowym Roku nieustającej kreatywności :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo polubiłam te zwierzaczkowe płytki MoYou, mam dwie - koty z psami i zimową :) Twoje zdobienie wyszło super słodkie! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.