Projekt Tęcza - The End


Tak oto witam Was w ostatnim tęczowym poście <hlip>
Na wstępie chciałam Wam podziękować za tak liczny i aktywny udział, nie sądziłam, że będzie Was aż tylu!
Chciałam również przeprosić za wszystkie niedociągnięcia, w obronie muszę dodać, że wiele poniedziałkowych podsumowań pisałam z Filipem na kolanach któremu szybko spodobało się uderzanie rączką w klawiaturę ^^

Nie mniej jednak poznałam wiele nowych lakierowych pasjonatek, osobiście chciałam wyróżnić Inannę, która zaczyna swoją przygodę z blogowaniem a której prace mnie zachwycały :)

Przejdźmy do zwycięscy Tęczowego mani a jest nim:


Na drugiem miejscu znalazła się Olaa, a na trzecim thecieniu.

Pozostała jeszcze jedna formalność - kto wygrał lakierową nagrodę w Projekcie Tęcza?

Oto lista zwyciężczyń poszczególnych tygodni, każdy wygrany tydzień dawał 1 los.

Ola - 1 wygrana - 1los
Paulina Cz. - 1 wygrana - 1los
Nail-Art Addict - 1 wygrana - 1los
World of nails - 5 wygranych - 5losów
Chilli - 1 wygrana - 1los

Nagrodę zgarnia:

Gratulacje!!!
Myślę, że zwycięstwo zasłużone przy takiej ilości wygranych tygodni :)
Poproszę Cię o kontakt na mój email: nailartredrouge@gmail.com

Postanowiłam nie pokazywać jak wygląda finalnie nagroda by mogła być ona niespodzianką dla World of Nails - mam nadzieję, że przypadnie Ci ona do gustu :)

Wszystkie zwycięskie prace znajdziecie tutaj.

Jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę, mam nadzieję, że jeszcze stworzę nie jeden taki projekt jednak póki co przyda się mała przerwa :)


Pozdrawiam,

24 comments:

  1. gratulacje :) świetna zabawa - dziękuję :)

    ReplyDelete
  2. gratulacje :) fajnie zleciało te 8 tygodni :)

    ReplyDelete
  3. Gratulacje! Praca Chilli i zdjęcia są super <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo słuszne pierwsze miejsce :)

    ReplyDelete
  5. Gratuluję :) Ale ten czas zleciał :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję, należało się jej a poza tym mogłam ją poznać bo chyba też jest nie dawno zaczynającą blogerką. Przynajmniej ja poznałam ją właśnie przy tym projekcie i wiele innych zdolnych kobitek. Projekt był udany i podziwiam Cię za wszystko będąc mamą od niedawna :) A Filipek Ci na pewno chciał pomóc przy postach hehe :)

    ReplyDelete
  7. gratulacje, w pełni zasłużona nagroda, piękne prace wszystkich dziewczyn co tydzień mnie zachwycały. dzięki za fajną zabawę ;]

    ReplyDelete
  8. Gratulacje! Szkoda, że nie załapałam się z moim blogiem na ten projekt, ale czekam na kolejny! :)

    ReplyDelete
  9. Ooo, Gratulacje ;) Projekt był świetny ;)

    ReplyDelete
  10. Projekt był świetny, jakbyś planowała kolejną edycję to ja już się zgłaszam :P

    ReplyDelete
  11. Gratulacje! World of Nails, zdecydowanie zasłużyłaś na wygraną :-) Niejednokrotnie byłaś moim faworytem :-D
    Dziękuję Red Rouge, jest mi dość niezręcznie... ale jednocześnie bardzo miło :-) (a gdzieś tam w głębi puszę się jak paw :-P)
    Projekt Tęcza był świetną zabawą. Ciesze się, że mogłam brać w nim udział :-)

    ReplyDelete
  12. Kolorowe, bardzo ładne pazurki ; )) .

    ReplyDelete
  13. chilli wykonała prześliczny manicure na ten tydzien :)

    ReplyDelete
  14. dopiero się projekt zaczął a tu już koniec czas leci nie ubłagalnie

    ReplyDelete
  15. gratulacje, nagroda się należy ^^ super projekt, pierwszy w którym brałam udział :) jeszcze raz Ci dziękuję! Nie wiem kiedy te 8 tygodni minęło :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.