Striping tape holographic


Dzień Dobry!
Słońce od rana zagląda w moje malusieńkie okna, idealna pogoda na pokazanie mani z użyciem lakierów holograficznych :)






Zainspirowałam się zdobieniem Agni z bloga Kosmetycznie i życiowo, jej pomysł na zdobienie z użyciem tasiemki i dwóch lakierów holo bardzo przypadł mi do gustu.
Idealne do tego zadania były lakiery eveline, co prawda nie dają one piorunującego efektu, ale można je pokryć topem bez obawy, że utracą swój urok co niestety występuje w wielu innych lakierach tego typu.
Metoda prosta i szybka, w sam raz dla zabieganej mamuśki^^





Troszkę żałuję, że nie pokazałam Wam tego holo nude solo na paznokciu, ciekawe połączenie delikatności z dodatkiem pięknego mieniącego się kolorami połysku, cóż może innym razem :)

Zawsze mnie ciekawiło czy eveline zaplanowało tak delikatne efekty holo w swoich lakierach czy wyszło to z przypadku, nie mniej jednak bardzo je lubię i pewnie gdy trafię na kolejne egzemplarze dokupię je do kolekcji!



Pozdrawiam,

25 comments:

  1. świetne pazurki. Złoto i czerwień ładnie się komponują:)

    ReplyDelete
  2. Znowu widzę holo od eveline, ciągle inne kolory.. choruje na nie. Przepięknie całość wygląda! ♥♥

    ReplyDelete
  3. Super wyglądają takie pasiaste holo. Eveline są naprawdę fajne, ale oczywiście w moim Rossmanie szafy brak :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W moim też, ale miałam okazję pojechać do galerii która jest nieco dalej i tam już szafa eveline stoi :) aż żałuję, że wzięłam tylko jeden :(

      Delete
  4. świetne połączenie kolorów i mani :)
    ja dostaję szału, bo w ZG nigdzie się na te holosie nie nadziałam, a wzięłabym wszystkie! :/

    ReplyDelete
  5. Ładne połączenie kolorów. Ja w Hebe mam szafę Eveline, ale nigdy nie widziałam tych holosi :( Ostatnio pierwszy raz używałam tasiemki do zdobień i jestem nią oczarowana :) Wspanałe rzeczy można nią wyczarować w szybki i prosty sposób :)

    ReplyDelete
  6. ehh kocham holo tak jak piaski, zazdroszczę Ci tych Eveline bo u mnie ich niema (przynajmniej ja na żaden nie trafiłam)

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie wolę ,,paskowe" holo niż to takie rozproszone. Ale połączenie jest super :-)

    ReplyDelete
  8. Gdzie mogę kupić taką tasiemkę do mani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szukaj pod nazwą striping tape, są też na allegro :)

      Delete
    2. Za grosze ma je Promoto-Promoto i qnszt.pl :) Tylko jak już brać to więcej rzeczy, bo z przesyłką wyjdzie sporo.

      Delete
  9. Cieszę się, że Cię zainspirowałam :) To wręcz niesamowity zaszczyt dla mnie! Pięknie się to wszystko razem prezentuje i z niesamowitą przyjemnością się na to patrzy!

    ReplyDelete
  10. uwielbiam połączenie złota i czerwieni pod każdą postacią;)

    ReplyDelete
  11. bardzo lubię takie pazurki :) parę kreseczek a efekt zdumiewający :)

    ReplyDelete
  12. Ciemniejszy kolor wygląda obłędnie w słońcu ♥ a nudziaka chętnie bym zobaczyła solo, zapowiada się ciekawie :)

    ReplyDelete
  13. Fajne mani :) Muszę w końcu zaopatrzyć się w taką tasiemkę ;p I te holosy są śliczne, szkoda, że nie widziałam ich nigdzie.

    ReplyDelete
  14. pięknie to wygląda! ta czerwień jest rewelacyjna :) jak byłam w Hebe to w szafie z miniMAXami nie było żadnych holosiów, strasznie żałuję :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w hebe też nie ma holosiów, tylko w rossmanach, a w moim najbliższym też nie ma ich szafy :/ w ogóle się zastanawiam jak oni ją wcisną, jak miejsca nie ma :/

      Delete
  15. łanie ładnie prosto a w słoncu pewnie niesamowicie sie błyszczało :D

    ReplyDelete
  16. Ja nie mogę nigdzie dostać tych lakierów :( Zdobienie super, podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  17. mam inne holosy z eveline a te sa super :)

    ReplyDelete
  18. pięknie - uwielbiam paseczki :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.