Wild at Heart


Uff w końcu udało mi się usiąść do napisania posta :)
Chciałam Wam dziś przedstawić cudeńko na które chorowałam od dłuższego czasu...




Jako fanka holograficznego wykończenia zawsze byłam oczarowana efektem jaki dają lakiery Color Club.
Gdy trafiłam na ofertę 31zł (już z wysyłką) za ich lakiery wiedziałam, że któryś z nich musi być mój.
Pomimo iż w ofercie był typowy, zwykły hologramek ja postawiłam na fiolet Wild at Heart.

Color Club Wild at Heart 871

Typ - holograficzny
Krycie - 2 cieniutkie warstwy
Konsystencja - średnia, w stronę rzadkiej
Pędzelek - długi, wygodny, standardowy
Czas schnięcia - ok. 15 min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - sklepy internetowe (allegro itp.)
Pojemność - 15ml
Cena - 23zł (bez wysyłki - ja tyle zapłaciłam. Zazwyczaj kosztują 45zł)

Informacje dodatkowe - Szczerze? Jest to pierwszy lakier z wyższej półki który spełnił moje oczekiwania w 100%. Maluje się nim bardzo wygodnie i precyzyjnie, szybko wysycha, a efekt jaki daje w promieniach słońca? Oh Ah Eh... :)





Musicie mi uwierzyć na słowo, że to co widzicie na zdjęciach to nie jest nawet połowa tego co potrafi ten lakier. Fotki były robione już przy lekko zachodzącym słońcu a mój aparat potrzebuje porządnego czyszczenia, podobnie jak laptop który odmówił przeróbki zdjęć z RAW na JPG (wyłącza się) przez co muszę focić od razu jpg co niestety zjada jakość :(


Z innej beczki - ja zakręcona baba, zamiast zrobić na Projekt Zmalowane Melodie serca, stworzyłam oczy, które są tematem przyszłego tygodnia :/
Także wybaczcie, ale ominę tydzień sercowy.

A już w poniedziałek (no może wtorek) zapraszam na post porównawczy Kwik Kote z Insta-Dri, dwa łatwo dostępne i w rozsądnej cenie topy przyśpieszające schnięcie lakieru :)


Pozdrawiam,


37 comments:

  1. piękniś z niego :D na paznokciach bardziej mi się podoba niż w buteleczce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie w butelce wygląda bardzo nieciekawie, ale na paznokciach nadrabia :)

      Delete
  2. mam go i lubię za efekt, niestety tragicznie trzyma się na moich paznokciach bez topu - już tego samego dnia mam odpryski :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo u nie 3 dni bez żadnej skazy, później zmyłam - co paznokcie to inaczej :)

      Delete
  3. Cudny efekt na paznokciach, jak będę miała okazję to na pewno wypróbuję ;)

    ReplyDelete
  4. piękny jest ;) uwielbiam fiolety ;)

    ReplyDelete
  5. Przecudny kolorek
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kocham CC i zawsze do nich wzdycham <3

    ReplyDelete
  7. mam nowszą wersję tego holosia i muszę przyznać, że mimo że holo jest bardziej widoczne (zdecydowanie linearne), to Twój holosek piękniejszy!

    ReplyDelete
  8. ale ładny! bardzo mi się podoba :) uwielbiam fiolety i jeszcze holograficzny <3

    ReplyDelete
  9. Wspaniały jest ten lakier, też bym się na taki skusiła :D

    ReplyDelete
  10. *.* jestem zakochana we wszystkich fioletach, z chęcią bym kupiła, ale... chyba skuszę się na fiolet holo z nowej kolekcji pzn :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba też tym razem nie odpuszczę nowej kolekcji Colour Alike :P

      Delete
  11. Wygląda pięknie i zdecydowanie bardziej mi się podoba na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  12. W słońcu jak każde holo wygląda mega atrakcyjnie.
    Chociaż jestem fanem raczej neutralnych w kolorze lakierów holograficznych (a najbardziej czarnych) to ten konkretny zaczyna chyba powoli do mnie przemawiać. Bardzo ładnie wyglądający lakier :)

    ReplyDelete
  13. ależ ja Ci niemożliwie zazdroszczę :D oglądam, wdycham, oglądam, wzdycham :)

    ReplyDelete
  14. Ciągle zachwycam się lakierami holograficznymi na różnych blogach, a sama jeszcze nie mam. Ale czas to zmienić. Podoba mi się ten fiolet <3

    ReplyDelete
  15. Ja Ci się nie dziwie, że chorowałaś na ta firmę bo mi te lakiery się podobają już os zeszłego roku i ja pochoruję sobie dalej :) jak zawsze hehe. A ten kolorek jest cudny bardzo mi się podoba i okazję złapałaś ogromną za ta kwotę :)

    ReplyDelete
  16. Cudowny jest, to jeden z niewielu holosi, w tych mniej klasycznych odcieniach, który tak mnie urzekł. Jak soczysta śliwka posypana migoczącym pyłem. Po prostu bombka <3

    ReplyDelete
  17. aaaa boski <33 zakochałam się :D

    ReplyDelete
  18. Piękny jest :) Kolor jak najbardziej do mnie przemawia :)

    ReplyDelete
  19. fakt na paznokciach wygląda zachęcająco ;)

    ReplyDelete
  20. Aaaaa jaki cudny :D <3 no kolor idealny a mieni się uroczo ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.