Abstrakcyjna Malowanka

Witam!

Dziś przychodzę do Was z kolorową malowanką, troszkę na przekór dzisiejszemu świętu,
odważyłam się stworzyć do niego swój pierwszy obrazkowy tutorial...




Pamiętacie jak na facebooku zachwycałam się zdobieniem znalezionym u Raggio di Luna?
Z początku chciałam je odtworzyć, jednak w czasie malowania moja koncepcja nieco się zmieniła...
Tworzenie "wodnych" kolorów na paznokciu kompletnie mi nie wychodziło, zaczęłam kombinować i tak oto powstała finalna wersja :)






Przy tworzeniu tego mani bawiłam się świetnie, wreszcie mogłam sobie pozwolić na spokojne malowanie bez ograniczenia czasowego (oczywiście pewna granica była :P)
Jak zwykle poprawiałam więcej niż malowałam - oczywiście nie wyszło mi to na dobre, ale co ja będę mówić wiele z Was ma ten sam problem :)

Ambitnie chciałam powrócić do tutoriali filmowych, jednak jak tylko pomyślałam nad obróbką która zawsze zajmowała mi bardzo dużo czasu, zrezygnowałam.
Jako zamiennik stworzyłam tutorial obrazkowy!

Kilka słów co i jak:
1.Na pomalowanych paznokciach (u mnie biel) cieniutkim pędzelkiem malujemy linie (mogą być proste, lub powyginane jak u mnie)
2. Dokładamy kolejne kolory, ile ich będzie zależy tylko od Was!
3. Gdy skończymy nakładanie kolorów całość dla wyrównania powierzchni warto pokryć top coatem.
4. Na wyschniętych paznokciach małym pędzelkiem za pomocą farbki akrylowej (może być również lakier) malujemy ramę naszego zdobienia, następnie kolorujemy tło.
5. Całość pokrywamy topem :)


Mam nadzieję, że tutorial czytelny a zdobienie przypadło Wam do gustu.


Pozdrawiam,

26 comments:

  1. Super wyszło, mani fajne wygląda już w kroku 4.

    ReplyDelete
  2. Wygląda bardzo ciekawie, świetnie wyszło ;)

    ReplyDelete
  3. Cudne to :) i świetny sposób wykonani ;) kojarzy mi się to ze skrzydłami motyla, ale nigdy mi się te mani nie podobały, a to Twoje jest rewelacyjne :D

    ReplyDelete
  4. wiedziałam, że jak coś zrobisz to będzie lepsze od oryginału a Ty zawsze wymyślasz hehe :P pięknie i bardzo mi się podoba ten wzór :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy pomysł na mani, fajnie to wygląda! Podoba mi się bardzo :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajne i nie wyglada na trudne :)

    ReplyDelete
  7. Wygląda jak skrzydła motyla. :>

    ReplyDelete
  8. jakie super mani :D a tutek znakomity :D

    ReplyDelete
  9. Jakie piękne, jestem zachwycona zdobienie ;) Podziwiam Twoją cierpliwość.

    ReplyDelete
  10. Super wygląda to zdobienie!
    A jakich używasz pędzelków do zdobień? Ja niby mam jakiś cieniutki, a bardzo cienkiej kreski zrobić nie mogę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeden z małych pędzelków jaki masz obetnij tak by zostało tylko kilka włosków, świetnie się sprawdza do malowania detali - po za tym w niedzielę pojawi się wpis o farbkach akrylowych (może jutro), bo dosyć ważną rolę odgrywa też konsystencja :)

      Delete
  11. są fantastyczne! przepięknie wyglądają

    ReplyDelete
  12. pamiętam ten wpis na FB :)
    Twoja wersja podoba mi się bardziej od oryginału :)

    ReplyDelete
  13. Piękny efekt, chętnie spróbuję coś takiego zmalować! :)

    ReplyDelete
  14. Uuuuuaaaa, ale ładne! Delikatne, ale wyraźne, kolorowe ale z dużym dodatkiem bieli... :D Lubię takie połączenia :)

    ReplyDelete
  15. rewelacja! bardzo mi się podoba :) wzór jest świetny, a tutorial prosty i czytelny :)

    ReplyDelete
  16. bardzo fanie to wygląda :) trochę jak witraż :)

    ReplyDelete
  17. Chciałam też zapytać o pędzelek właśnie, ale przeczytałam u góry w komentarzu Twoją odpowiedź :) Muszę w takim razie jakiś przyciąć, bo takich cienkich linii nie jestem w stanie zrobić żadnym moim pędzelkiem. Jeśli chodzi o zdobienie to wygląda przepięknie!!!! W życiu bym nie pomyślała, że zrobione to zostało w ten sposób. Tutek bardzo przydatny i pozwól, że go sobie zapiszę na kompie :D

    ReplyDelete
  18. Jestem pod wrażeniem twoich zdolności. Wygląda jakbyś miała naklejki wodne ^^

    ReplyDelete
  19. cudowne! Ale bardziej podoba mi się w wersji jak w punkcie 4, takie bardziej żywe jak dla mnie :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.