Kreuj ciąg dalszy... Przyjaciel Bloo


Kojarzycie Bloo z domu dla wymyślonych przyjaciół Pani Foster?
Gdy tylko zobaczyłam kształt na pierwszy tydzień Projektu u Cherry nails od razu przypomniałam sobie tą bajkę i postać niebieskiego stworka...




Projekt Kreuj Ciąg dalszy jest według mnie jednym z ciekawych w jakim brałam udział, brawa za pomysłowość dla Cherry!
Tematem pierwszego tygodnia jest ten kształt

Cała sztuka polega na tym by domalować/zamalować ten kształt wedle własnej fantazji...
No sami powiedzcie czy Bloo nie pasuje do tego tygodnia idealnie?




Bloo powstał na Essie Using my maiden name (muszę przyznać, że kolor lekko nie trafiony gdyż stworek strasznie zlewał się z tłem) w całości zmalowany farbkami akrylowymi i pokryty matującym topem.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja na rozpoczęcie Projektu :)
Zapraszam do galerii u Cherry Nails by zobaczyć inne propozycje blogerek na ten tydzień!



PS. Tak.. Paznokcie znowu są krótkie, w sobotę wybrałam się na kręgle zapominając co się dzieje z długimi paznokciami po tej zabawie :P (jestem jedna z tych osób co muszą mieć wszystkie paznokcie jednej długości, inne uważam za nieestetyczne)



Pozdrawiam,


36 comments:

  1. Nie znałam wcześniej Bloo :P Aż mi wstyd :D Ale masz rację - idealnie wpasowuje się swoim kształtem w pierwszy tydzień projektu :) Bardzo ładnie go zmalowałaś :) Bloo miło było Ciebie poznać :D

    ReplyDelete
  2. :D Bloo do tej pory jest moim ulubieńcem :D

    ReplyDelete
  3. aa, uwielbiam Bloo :D paznokcie bardzo fajnie wymyślone i oczywiście pięknie zmalowane :)

    ReplyDelete
  4. aż mi się łezka zakręciła jak sobie przypomnę wymyślonych przyjaciół w domu pani Foster ;D Bloo wyszedł Ci tak samo jak oryginał. Genialny pomysł ^^

    ReplyDelete
  5. ja nie znam tej bajki (ale ze mnie próchno...) :D ale paznokcie i tak świetnie się prezentują, byłam święcie przekonana że to naklejki ^^

    ReplyDelete
  6. Wstyd przyznać ale nie wiem kim jest Bloo, ale wzorek kapitalny :)

    ReplyDelete
  7. świetnie! byłam pewna, że jego mordki to naklejki ^^
    znam gostka i strasznie mnie bawi :) choć już się nie widzimy (bo nie mam TV)

    ReplyDelete
  8. Nie kojarzę typka :D, ale pomysł na zdobienie świetny :]

    ReplyDelete
  9. ale pozytywne! hehe super mani ;]

    ReplyDelete
  10. śmieszne :D na początku myślałam że to... kromki chleba z oczkami hihi ^^

    ReplyDelete
  11. ja też nie znam Bloo *wstydzi się*, ale wygląda kapitalnie na paznokciach! aż się uśmiecham do monitora :D

    ReplyDelete
  12. W rzeczywistości kolor jest bardziej zielony, niestety światło i aparat tak zniekształcił kolor i nieco go rozjaśnił, dlatego od razu wyjaśniłam, że na zdjęciach wygląda bardziej, jak turkus :)

    ReplyDelete
  13. Również uważam, że paznokcie estetyczne to paznokcie jednej długości :) Bloo wyszedł Ci super! Mega pocieszna mordka :))

    ReplyDelete
  14. Ale super, pamiętam Bloo! Kiedyś lubiłam to oglądać :)

    ReplyDelete
  15. no ale świetnie wyszło :D te stworki są super :D niezły miałaś pomysł :D

    ReplyDelete
  16. Genialnie wyszło i faktycznie kształt idealnie pasuje do Boo. Brawa za pomysł i perfekcyjne wykonanie.
    P.S. Teraz czekam na Chudego ;p

    ReplyDelete
  17. tak myślałam że to na projekt jak zobaczyłam zdjęcie na instagramie, genialny pomysł! :D

    ReplyDelete
  18. Bardzo pomysłowe, zabawne te stworki ;D

    ReplyDelete
  19. ej ja jestem zacofana bo o nim nie słyszałam i żałuję bo mi się podoba :) a co do kręgli to dobrze, że Ci nie wyrwało połowy paznokcia tak jak mi w tamtym roku- ała bolało... wolę sobie o tym nie przypominać

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak myślę, chociaż ułamały się dość perfidie, nie widać bo to w prawej ręce :P

      Delete
  20. I bardzo dobrze, że ścinasz wszystkie pazurki jak Ci się jeden złamie! Jak widzę, że ktoś ma paznokcie różnych długości to mnie ciarki przechodzą. Zwłaszcza, że ja lubię Twoje pazurki :) I stworek jest prześmieszny i niesamowicie uroczy ^^

    ReplyDelete
  21. No jest tak słodki że az kochany :D a Essie jest pięknym kolorkiem :)

    ReplyDelete
  22. ojaaaaaaaaacie! uwielbiałam tą bajką! najbardziej lubiłam Sera :D świetnie Ci to wyszło, bardzo mi się podoba - mam ogromny sentyment do tej bajki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha no tak ser, ja o nim zapomniała, oj świetny był^^ jak Fifi podrośnie koniecznie będę musiała mu pokazać tą bajkę :)

      Delete
  23. ojjj ale fantastycznie to wymyśliłaś :) jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  24. Jakie fajniusie ;D

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    ReplyDelete
  25. świetny pomysł ;) urocze wyszły te stworki :)

    ReplyDelete
  26. Super inspiracja, przypomniała mi się ta bajka dzięki Tobie :)

    ReplyDelete
  27. pozytywne :) od razu człowiek się uśmiecha

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.