Inspired by a scarf

Wiosenne porządki wciąż u mnie trwają. Po lakierach przyszła kolej na szafę z ubraniami. Przez okres zimy zdążyłam już zapomnieć jak wiele pięknych szali posiadam, tym razem to właśnie jeden z nich stał się źródłem mojej inspiracji do stworzenia manicure...


Zazwyczaj jeśli chodzi o inspiracje najpierw przyciągają mój wzrok kolory, stwierdziłam że piękny gradient z chusty będzie równie dobrze prezentować się na paznokciach. Dopiero po dłuższej chwili zdecydowałam, że jeśli już się czymś inspiruję to chociaż raz od początku do końca. Postawiłam na wzór skóry tygrysa widoczny na obrzeżach chusty, wykorzystałam do jego wykonania płytkę BP-16.
Cieniowanie stworzyłam przy pomocy lakieru niebieskiego Colour Alike Daleko do Sopotu?, bieli Sally Hansen Bleach Babe oraz pomarańczu Q by Colour Alike Mechaniczna Pomarańcza.









Jak widać moja biel podczas cieniowania zmieniła swój kolor na kość słoniową, mimo wszystko zdobienie nosi mi się wybornie! Jak zwykle zmieniłam kolejność udostępniania postów, tak już mam gdy jestem z czegoś wyjątkowo zadowolona :) Ciekawe czy podzielacie moje zdanie co do tego zdobienia ? :>





 Pozdrawiam,

26 comments:

  1. Świetny motyw ^^
    Bardzo ładne zdobienie :)

    ReplyDelete
  2. Ale piękne kolory! No straszniscie mi się podoba :D

    ReplyDelete
  3. Połączenie kolorów jest świetne! Ten biały-niebiały świetnie się tutaj wkomponował :-D

    ReplyDelete
  4. Świetna kolorystyka no i ta zeberka, czy też tygrys!!! świetne!!
    Ale "alajk" przede wszystkim :D

    ReplyDelete
  5. Świetna inspiracja, ta biel przefarbowana od sąsiednich kolorów wygląda bardzo dobrze, czysta biała nie byłaby aż tak fajna :) Połączenie kolorów jak znalazł na wiosnę, no i zakładasz szal i masz paznokcie pasujące do stroju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziś tak "musiałam" zrobić, wszystkie szale oprócz tego wrzuciłam do prania.. ten już dość stary, dziura by się znalazła nie jedna, trzymam go chyba z sentymentu :D

      Delete
  6. Podoba mi się i szal i zdobienie ;) Fajna kolorystyka ;powiem Ci, że kość słoniowa świetnie tutaj wygląda, według mnie lepiej być nie mogło ;)

    ReplyDelete
  7. Gradient pomarańczu i turkusu WOW :o Nie spodziewałam się takiego genialnego efektu, podoba mi się! <3

    ReplyDelete
  8. Świetne! To nieoczywiste połączenie kolorystyczne dało rewelacyjny efekt.. Jest z pazurem i bardzo oryginalnie :)

    ReplyDelete
  9. Kocham Twoje cieniowania!!! A ze stemplami to już w ogóle miodzio. Śliczne to mani!

    ReplyDelete
  10. cudnie! fantastyczna inspiracja :D

    ReplyDelete
  11. ale świetny tygrysek! i idealnie pasuje do chusty ;)

    ReplyDelete
  12. Zapatrzyłam się a sprawą tych kolorów, są idealnie dobrane! Przepięknie Ci to wyszło, mogłabym takie nosić i nosić, brawa :)

    ReplyDelete
  13. świetny, wiosenny tygrysek :)

    ReplyDelete
  14. genialne zdobienie, całość robi wrażenie i pachnie latem ^_^
    też lubię tak dopasowywać :D

    ReplyDelete
  15. świetny gradient!!! mega mi się podoba jako baza pod to tygrysie stemplowanie - całe mani wygląda rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  16. najbardziej podoba mi się to cieniowanie, choć pewnie wzór dodaje temu uroku ;)

    ReplyDelete
  17. Śliczne pazurki, ta kolorystyka i ten tygrys :D

    ReplyDelete
  18. Piękne kolorki :) I świetnie pasują do motywu tygrysa :)

    ReplyDelete
  19. Świetne mani! Bardzo mi się podoba! ;-)

    ReplyDelete
  20. Jako miłośniczka tygrysów jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  21. boskie połączenie kolorów! strasznie mi się podoba :D

    ReplyDelete
  22. Takie afrykańskie wzory urzekają mnie co roku pod koniec lata :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.