Mix with grey and turquoise

Witam Was w ten piękny słoneczny dzień i zapraszam na kolejny mix.
Tym razem postawiłam na połączenie szarości oraz turkusu w roli głównej plus dodatek bieli i łososia :)


Ten manicure był robiony już jakiś czas temu, na szybko w zastępstwie za inne nieudane "dzieło". Złapałam za kilka lakierów z brzegu oraz płytkę VL-4 i przysiadłam do kombinowania.
Szary lakier to Flormar BT03, cieniowanie turkusowo-białe powstało przy pomocy Flormar BT02 oraz Sally Hansen Salon manicure Bleach Babe a mały dodatek łososia to Sally Hansen Salon manicure Tahitian Sunset. Niestety nie bardzo potrafię sobie przypomnieć jakim lakierem stemplowałam wydaje mi się, że użyłam ciemniejszego turkusu, choć nie wykluczam, iż mógł to być ten sam turkus którego użyłam do cieniowania.




Czasem pomysły na które się wpada w parę sekund bywają strzałem w dziesiątkę, ja bardzo polubiłam się z tym manicure'm i dumnie go nosiłam na paznokciach :)
A Wam przypadł do gustu?




 Pozdrawiam,

24 comments:

  1. świetne!
    Nigdy nie wpadłabym na to, że pomarańcz może tak świetnie współgrać z miętą i szarością. Odcień ma bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  2. Te dwa paznokcie ze stemplami są świetne. Całość fajnie ze sobą współgra :)

    ReplyDelete
  3. A mi jednak nie pasuje tutaj ten pomarańcz :) Dałabym gradient na kciuki. Stemple za to piękne.

    ReplyDelete
  4. Ten wzór na paznokciach naprawdę śliczny :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  5. Jakie świetne połączenie kolorków ;-)

    ReplyDelete
  6. Fajne połączenie kolorów, no i ten wzorek jest śliczny :-)

    ReplyDelete
  7. Bardzo przyjemny mix :) lubię szarości na pazurkach. :)! Kochana miałam przerwę, jakoś nie miałam ochoty na malowanie pazurków i na zdobienia więc i też nie było co pokazywać. Jakoś po nowym roku wróciłam i staram się publikować w miarę regularnie - oczywiście w zależności od czasu.Niestety nie mam go już tyle, żeby na bieżąco przeglądać blogi i pisać komentarze - ale staram się :) buzki:):*

    ReplyDelete
  8. Swietne zdobienie, a te turkusowe pazurki sa niesamowite!

    ReplyDelete
  9. genialne połączenie kolorków, a zdobienie cudne ;)

    ReplyDelete
  10. ciekawy mix :) a szarość idealna! właśnie takiej szukałam całą jesień ;)

    ReplyDelete
  11. Samych szaraczkowych paznokci nie bardzo lubię, ale w zestawieniu z takimi kolorkami fajnie ;)lubię nietypowe połączenia ;)

    ReplyDelete
  12. cieniowanie i stemple pięknie wyglądają :))

    ReplyDelete
  13. bardzo ładnie to wygląda zwłaszcza pazurki ze wzorkiem <3

    ReplyDelete
  14. No świetny ten mani. kolorystyka jak najbardziej trafia w moje gusta a ten wzorek prześliczny:)

    ReplyDelete
  15. Jest przepiękny! Strasznie podoba mi się wzorek na gradiencie. :)

    ReplyDelete
  16. Świetne połączenie kolorków, takie optymistyczne i wiosenne :)

    ReplyDelete
  17. Świetne połączenie :) Bardzo ładne wyszły Ci stempelki :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam połączenie szarości i mięty, jest cudowne! :) Fajny pomysł z tym dodatkiem łososia, tak ożywia całość :D Faktycznie, takie szybkie pomysły często są genialne! :)

    ReplyDelete
  19. Genialnie się prezentują stemple na gradiencie a do tego wybrane przez Ciebie kolory bardzo do siebie pasują, także całość wygląda przecudnie no i bardzo elegancko! Śliczne :)

    ReplyDelete
  20. pięknie się prezentują te pazurki ze stempelkami

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.