Wiosenne rozdanie!

Witam!
W powietrzu czuć już wiosnę, zabrałam się więc za lakierowe porządki i znalazłam 25 lakierów, które potrzebują nowego domu, czy znajdą się chętni by je przygarnąć?


Już na początku chciałam wspomnieć, że wszystkie lakiery są w bardzo dobrym stanie. Większość z nich była wyłącznie sprawdzona na próbniku, inne użyte raz, góra dwa razy. Niestety nie wszystkie zakupy były udane, same wiecie jak to jest kupować pod wpływem chwili :) Po co mają się u mnie marnować jeśli u kogoś innego zyskają drugie życie.
Znajdziecie wśród nich takie marki jak Vipera, Flormar, MaxFactor, Wibo, Sensique, Miss Sporty, Rimmel i inne widoczne na zdjęciach poniżej.




Aby zgłosić swoją chęć przygarnięcia lakierów wystarczy prawidłowo uzupełnić formularz:
-odpowiedzieć na pytanie
-obserwować mój blog ( blogger lub bloglovin )
-podać swój adres e-mail
-udostępnić baner ( pierwsze zdjęcie ) - nieobowiązkowe + 2 punkty.

GOTOWE!
Zgłaszać można się tylko jeden raz!

Z pośród wszystkich chętnych "wybiorę" jedną osobę która zgarnie wszystkie lakiery.
Zgłoszenia przyjmuję do północy 8 kwietnia 2015r. 
Wyniki ukażą się do 3 dni od zakończenia rozdania.


To nie koniec niespodzianek na dzisiaj, wkrótce kolejne ;)



Pozdrawiam,



25 comments:

  1. Świetne lakiery :) chętnie bym je przygarnęła :)

    ReplyDelete
  2. poszło :) warto spróbować bo ja kocham lakiery :)

    ReplyDelete
  3. Ojejejejejejejejeeeej! No pewnie, że się zgłaszam! ^^

    ReplyDelete
  4. Kolory lakierów cudowne, dlatego też się zgłosiłam :)

    ReplyDelete
  5. wysłałam i ja :) Same cuda i kilka lakierów które mi się gdzieś tam marzyły więc musiałam się zgłosić :D

    ReplyDelete
  6. Zgłaszam się z przyjemnością, grzechem byłoby przejść obojętnie obok takich cudowności :)

    ReplyDelete
  7. Zgłosiłam się, wcześniej z tydzeiń temu próbowałam z komórki, ale coś mi wciąż odrzucało, proszę, zerknij czy nie ma mnie dwa razy.

    ReplyDelete
  8. Wysłałam formularz drugi raz, ponieważ wydaje mi się, że w pierwszym pomyliłam się w adresie email. Prawidłowo brzmi on: omlet.biszkoptowy@gmail.com
    Mam nadzieję, że to nie problem i pierwsze zgłoszenie zostanie usunięte. :)

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe kolorki, z miłą chęcią się zapisuję :)

    ReplyDelete
  10. *------* wgaaap .....

    już się modlę...

    ReplyDelete
  11. Naprawdę szkoda by była, gdyby miały się zmarnować!

    Wysłane! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.