Purple and Pink

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, fiolet z różem, wraz z nieśmiertelną ( jak dla mnie ) metodą saran wrap :)



Jak wspomniałam we wstępie połączenie różu z fioletem jest jednym z moich ulubionych, szczególnie przy metodzie saran wrap. Postanowiłam nie wprowadzać kolejnych kolorów a więc wzór z płytki B.Loves Plates również odbiłam fioletem tyle, że holograficznym ( Color Club Wild at Heart ). Niby taka duża butla a przez to moje stemplowanie została już tylko połowa.




Kolejna wariacja na temat fioletu, ah ten kolor nigdy nie przestanie być moim ulubieńcem! 




 Pozdrawiam,


15 comments:

  1. jak świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś <3
    wzór niepozorny a jaki efekt na paznokciach :-)

    ReplyDelete
  2. Piekna kolorystyka i śliczne zdobienie.

    ReplyDelete
  3. Idealne! Muszę tą metodę wypróbować w końcu, bo ślicznie u Ciebie wyszło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, jest banalnie prosta a efekty potrafią być bardzo ciekawe :)

      Delete
  4. Obłędne mani !! bardzo kobiece, świeże i takie wiosenne :)

    ReplyDelete
  5. Śliczne! Takie połączenie nie może się nie udać!

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się to połączeni kolorów :-) Nawet róż mi nie przeszkadza - widocznie ogrom fioletu zrobił swoje :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, fiolet wydobywa z różu to co najlepsze, albo wystarczająco go zasłania :D chociaż ja powoli coraz bardziej przekonuję się do różu, kiedyś nie było mowy by zagościł na moich paznokciach :P

      Delete
  7. świetne zdobienie :) ja jakoś nie mogę się zabrać do wypróbowania tej metody, chociaż strasznie mi się podoba :( a kolory mimo że nie w moim stylu, to u ciebie strasznie mi się podobają! <3

    ReplyDelete
  8. nigdy jakoś fioletu z różem nie łączyłam, a daje fajny efekt :) ślicznie :)

    ReplyDelete
  9. Też bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne.. Świetnie wyszło :)

    ReplyDelete
  10. pięknie Ci to wyszło :)) lubię sarana, stemple i fiolety, więc jak dla mnie - idealnie :D

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam fiolety na paznokciach więc to połączenie bardzo mi się podoba :-)

    ReplyDelete
  12. Ślicznie! Przepiękne połączenie i metod, i kolorów :)

    ReplyDelete
  13. Jak ślicznie, uwielbiam połączenie różu z fioletem <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.