Projekt SM: Wyniki Głosowania

Witam Was po raz ostatni pod tym tytułem notki, Projekt dobiegł końca, pozostało jedynie ogłosić zwycięzcę! Głosowanie było bardzo wyrównane, co mnie niesamowicie cieszy. Mam wrażenie, że wypisałam na kartce niemal wszystkie prace! Nasze gusta bywają bardzo różne :)
Na szczęście udało się wyłonić zwycięzcę, a jest nim:


Słodkie babeczki podbiły serca większości z Was! Otrzymały 10 głosów.
Bardzo proszę właścicielkę tego zdobienia o kontakt ze mną pod adresem e-mail: nailartredrouge@gmail.com abym mogła się dowiedzieć, gdzie wysłać skromny podarek :)

Na drugim miejscu uplasowała się:

Z liczbą głosów 7!

A na trzecim miejscu znalazły się dwie osoby:


oraz

16. belgijska

Obie otrzymały po 6 głosów.


Zauważyliście jaki tydzień królował w Waszym wyborze? Aż 3 prace pochodzą z 2 tygodnia czyli kolorowanki!

Nie wiem czy byłabym w stanie samodzielnie wybrać jedną pracę. Potrzebowałam Waszej pomocy, każdy ma inny gust co pokazało głosowanie. 
Hmm no to chyba by było na tyle, pora zakończyć kolejną przygodę z Projektem - dziękuję za zabawę i tyle pięknych inspiracji na przyszłe zdobienia :)






Pozdrawiam,


17 comments:

  1. Każda praca warta wygranej ;-) Gratuluję!

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za tak miłe wyróżnienie i gratuluję wszystkim uczestniczkom, każda z prac była wyjątkowa :)

    ReplyDelete
  3. Jest mi niesamowicie miło, że tylu z Was spodobało się moje zdobienie! To tak ogromny komplement, że aż sama mi się buzia cieszy :) Dziękuję za motywację do kolejnych zdobień i świetną zabawę! Gratuluję wyróżnionym Dziewczynom oraz naszej Organizatorce tak rewelacyjnego projektu. Dzięki śliczne jeszcze raz :*

    ReplyDelete
  4. Gratulacje dla dziewczyn :-) Ja swoje głosy też oddałam :D

    ReplyDelete
  5. Oj tak, kolorowanki to był jeden z bardziej udanych tygodni projektu, jeśli chodzi o urok prac! Cieszę się, że w głosowaniu wygrała praca osoby, która była moim zdaniem najlepsza, w każdym tygodniu pokazała wyjątkowe paznokcie, zawsze piękne i dopracowane. Gratulacje wygranej, Mgiełko oraz gratulacje dla wyróżnionych :)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje dla wyróżnionych ;) i dla wszystkich dziewczyn, którym udało się ukończyć projekt ;)

    ReplyDelete
  7. Gratulacje dla wyróżnionych oraz tych, które się nie poddały i w każdym tygodniu zdążyły coś wystemplować ;)

    ReplyDelete
  8. Wszystkie są piękne ale fakt, babeczki podbiły moje serducho, poza tym piękne są tulipany ;)

    ReplyDelete
  9. Gratulacje dla dziewczyn, przepiękne prace :D
    Dziękuję, RR za Projekt, już dawno nie miałam tyle frajdy z malowania paznokci :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Wasza radość jest najcenniejsza!

      Delete
  10. O jeny! wow dziękuję za wyróżnienie:*

    ReplyDelete
  11. Wszystkie prace były super i to ogromnie cieszy, że jest aż tyle pasjonatek zdobienia paznokci :))

    ReplyDelete
  12. gratuluję! zostały wybrane piękne prace :) a pieknych było baaardzo dużo!

    ReplyDelete
  13. świetny wybór (a raczej wybory), gratuluję dziewczynom :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.