Glitter akcent

Pora na recenzję ostatniego już lakieru ZILA, który posłużył mi do ożywienia delikatnego manicure.



ZILA Spark 132 Sugar to bezbarwny lakiery wypełniony po brzegi glitterem w odcieniu brudnego różu. Od razu wpadłam na pomysł aby nałożyć go przy pomocy gąbki, nie chciałam przesadzić a więc położyłam go wyłącznie na paznokciu palca serdecznego. Efekt finalny bardzo mi się spodobał, metoda świetna, jednak jeśli nie posiadamy lateksu do zabezpieczania skórek lepiej się za to nie brać!^^ Pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem Wibo Summer manicure nr 5 i odbiłam na nim lakierem holograficznym od BPS słodkie lizaki w kształcie serca.


Glitterowy lakier ZILA możecie zakupić w Drogeria.pl







Zaletą tego typu glitteru z pewnością jest fakt iż nie potrzebuje wiele światła by pokazać swoje piękno. Pamiętam, że nie mogłam oderwać wzroku od mieniących się drobinek <3 
Lubicie w ten sposób akcentować jeden z paznokci? 



 Pozdrawiam,

17 comments:

  1. Cudne pazurki, a lakier przepiękny.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam glitterowe dodatki :) Bardzo słodkie mani Ci wyszło!

    ReplyDelete
  3. uwielbiam takie akcenty glitterowe <3 a ten holo bps pięknie stempluje!

    ReplyDelete
  4. piękne zdobienie, brokat idealnie się wpasował :)

    ReplyDelete
  5. Akcent brokatowy bardzo lubię, ale tutaj jeszcze bardziej spodowały mi się holo lizaczki. Jak ten holoś ładnie wygląda w roli stemplującego lakieru!

    ReplyDelete
  6. Super :) super uzupełnia nawet dosyć proste mani :)

    ReplyDelete
  7. Super brokat, fajnie mój się z całym mani :)

    ReplyDelete
  8. piękne, słodkie ale nie przesłodzone :)

    ReplyDelete
  9. Ładnie to wygląda, dobrze, że paznokcie nie są wszystkie całkowicie pokryte brokatem. Wtedy byłoby Vegas :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.