ILNP - My Private Rainbow ( X )

Każda z nas ma swoje ulubione wiosenne kolory, wykończenia. Ja w tym roku szaleję za holo, idealny czas na recenzję holograficznego topu od ILNP <3



Jak to zwykle u mnie bywa na zdjęciach efekt nie chciał się pokazać w pełnej krasie. Zdjęcia na dworze lekko prześwietlone a te w domu z dużo mniej efektowne. Na szczęście piękno tego topu udało mi się uchwycić na filmiku, zachęcam więc do zobaczenia ( koniec postu ).
Samo malowanie należy do przyjemnych, na moich paznokciach widzicie dwie cieniutkie warstwy. Wykończenie nie jest zbyt błyszczące ( zdjęcia robione w sztucznym świetle bez top coatu ), na szczęście warstwa topu kompletnie nie odejmuje mu uroku, holo pyłek nie traci swoich wartości.
Położyłam go na kilku różnych kolorach, oczywiście najlepiej prezentuje się na czerni.














Muszę przyznać, że zmywałam lakier z wielkim bólem serca, wprost nie mogłam oderwać wzorku od paznokci przez kilka dni. Najpiękniejsze w nim jest to, że nie tylko w mocnym świetle / słońcu prezentuje się zjawiskowo, zakup którego nie żałuję!




Pozdrawiam,

26 comments:

  1. O kurczaki, ale cudak <3 Uwielbiam błyskotki i pewnie tak jak Ty nie mogłabym oderwać od niego wzroku ;D

    ReplyDelete
  2. Wow i love it :) i want to try,so stunning over the black polish :)

    ReplyDelete
  3. Wow, efekt wprost powalający :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    ReplyDelete
  4. Widziałam na instagramie i umarłam :) Przepięknie wygląda na każdym kolorze :)

    ReplyDelete
  5. cudowne pazurki! :) a powiem, że najbardziej podoba mi się efekt na czarnym lakierze :D

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjny top, nie można oderwać oczu!

    ReplyDelete
  7. efekt boski! i jakie dłuuugie paznokcie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no, o dziwo nauczyłam się z nimi żyć ^^ Więc oby na stałe ;)

      Delete
  8. ale masz długaśne pazurki ;) piękne holo, uwielbiam ten efekt <3

    ReplyDelete
  9. Na zdjęciach traci jakby blask ale na filmiku wygląda genialnie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety na zdjęciach za cholerę nie chciał pokazać swojego piękna :)

      Delete
  10. śliczny!!! ja kupiłam ostatnio podobny top coat z Salon Perfect, właśnie mam go na paznokciach i bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem o który chodzi, prawie go kupiłam, zdecydowałam się jednak na inny i niestety żałuję :(

      Delete
    2. Też mam tę Chinkę i jest świetna :)

      Delete
  11. Co do tego cuda, wygląda przecudnie, na czerni to już zupełna magia :)

    ReplyDelete
  12. Powiem tak, jest piekny ale jak dla mnie "za rzadki". Widziałam go na wielu swatchach i jednak wolę topy bardziej wyładowane holo. Nie zmienia to faktu, że holo to holo - nie da się o nim powiedzieć że jest nieładny :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem o co Ci chodzi, na żywo wygląda to znacznie lepiej choć trzeba przyznać, że drobinki holo są bardzo malutkie, przez co efekt jest delikatniejszy. Zamierzam sukcesywnie powiększać swoją kolekcję holo topów więc z czasem znajdą się pewnie ulubieńcy^^

      Delete
  13. Holo jest holo :-D Efekt dość delikatny ale przecież zawsze można położyć dwie warstwy :-P

    ReplyDelete
  14. I like all the colours you used, maybe my favourites could be the black and the blue, amazing :-)

    ReplyDelete
  15. Wygląda genialnie, szczególnie na czerni. Nie dziwię się, że bolało Cię serce przy zmywaniu :)

    ReplyDelete
  16. Gdzie w Polsce można go dostać? :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.