Oriental manicure

Wiem, że większość z Was za brązami nie przepada, ja za to bardzo lubię nosić je na paznokciach. Nie poddam się i będę próbowała Was do nich przekonać! ^^



Kilka dni temu przy okazji wizyty w hebe natknęłam się ( pierwszy raz! ) na lakiery Sp Salon Perfect. Wybrałam dwie sztuki, między innymi dzisiejszego bohatera 303 Feisty Fishnet - w tym poście widzicie go wyłącznie w wersji zamtowionej. Dwa paznokcie pomalowałam cudnym ciepłym odcieniem brązu od Ingrid 524. Plan był taki aby pokryć złotym wzorem ( Colour Alike B. a Golden Queen ) tylko jeden paznokieć - na palcu serdecznym. W trakcie odbijania stwierdziłam, że nie mogę się oprzeć i muszę wzór dodać na każdy z paznokci!
Matu kompletnie nie planowałam, jednak gdy do drzwi zapukał listonosz z przesyłką od Golden Rose stwierdziłam, że od razu muszę wypróbować ich mat!
Tadam, tak powstała finalna wersja ^^

Ornamentalny wzór pochodzi z płytki BPL-027 odbijałam go clear stamperem aby mieć kontrolę nad idealnym rozmieszczeniem zdobienia :)












I jak? Przekonałam Was choć troszkę do brązów? Łączenie ich z złotem zawsze bardzo mi się podobało, kompozycja idealna^^




Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Aaaaaaaaaa jakie cudowne mani!!! Zakochałam się. Lakiery bazowe ekstra (mam tego Sp nawet), wzór niesamowity i jeszcze ten mat. Wszystko świetnie razem wygląda. Ja nawet przezroczystym stemplem nie umiem tak równiutko odbić wzoru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Ja coraz częściej sięgam po przeźroczysty stempel i coraz bardziej się z nim zaprzyjaźniam ^^

      Delete
  2. idealna kombinacja! <3 jak bardzo nie lubię matów, tak bardzo na widok tego zdobienia oszalałam :D

    ReplyDelete
  3. lakier bazowy jest prześliczny! świetnie komponuje się ze stemplem, a do tego jeszcze w macie! bajka :)

    ReplyDelete
  4. Ten manicure wygląda na prawdę nieziemsko! :D

    MONIQUE BLOG

    ReplyDelete
  5. Super piękne mani! Jestem zachwycona :-)

    ReplyDelete
  6. Efekt Wow! ja lubię brązy ale ich u mnie mało.

    ReplyDelete
  7. Idealne. Ten czarny lakier to cudo! A w połączeniu ze złotem po prostu zachwyca :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdobienie, a lakier z drobinkami to istne cudo :)

    ReplyDelete
  9. Kolor bazowy jest cudowny! *.*

    Pierwszy "tydzień" mojego projektu trwa do 10, więc mam nadzieję, że dołączysz! ;)

    ReplyDelete
  10. Lakier bazowy na niektórych zdjęciach jest prawie jak czarny. Za brązami nie przepadam, no chyba, że są bardzo ciemne jak tu, a te drobinki dodają mu uroku. Piękna całość.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak SP na żywo również wygląda niemal jak czerń :)

      Delete
  11. Brązy podobają mi sie tylko u kogoś na moich paznokciach wyglądają niefajnie ;) zdobienie świetna ;)

    ReplyDelete
  12. przepiękne mani :) niezwykle eleganckie, a ja bardzo lubię takie ;)

    ReplyDelete
  13. Bardzo elegancko ;) Za brązami nie przepadam, ale czasem je noszę, z tym, że ze zdobieniem , bo same by nie przeszły;

    ReplyDelete
  14. Przepiękne! Wszystko pasuje i ten mat, i złoto, no cudo :) a mnie akurat do brązów przekonywać nie trzeba, bo bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  15. Ten SP jest piękny :) Brązy lubię, ale jakoś rzadko lądują na moich paznokciach :)

    ReplyDelete
  16. mnie do brązu nie trzeba przekonywać :D rzadko noszę,ale już mnie o dziwo potrafił zachwycić na paznokciach :) a Twoje zdobienie piękne! no i ten SP super :)

    ReplyDelete
  17. bardzo lubię brązy na pazurach <3 świetnie to połączyłaś z brokatem i stemplem i matem i całość wygląda bardzo ekskluzywnie <3 a co do clear stempla to ostatnio odbijam wyłącznie nim, nawet jeśli wzór nie wymaga pozycjonowania - po prostu uwielbiam widzieć jak przywiera do paznokcia :D

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam twoje odsłony brązów, mało kto potrafi je tak pięknie pokazać, jak ty. Ten z drobinkami, w macie, wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  19. Very, very nice and eye-catching! I like the idea to mattify Feisty Fishnet :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.