Pastel sweater

Zima nie jest zła, ale mam nadzieję, że już nie wróci! Wraz z nią chciałam "pożegnać" sweterkowe zdobienia, dziś zapraszam na pastelowe wydanie :)



Podstawą zdobienia jest gradient stworzony przy pomocy wyrazistego mocnego fioletu, jasnego fioletu z domieszką niebieskiego koloru oraz błękitu. Całość utrwaliłam holo top coat'em Colour Alike B. a star który niestety kompletnie zniknął na zdjęciach.
Następnie wybrałam sweterkowy wzór z płytki BP-L018 i odbiłam go bielą Colour Alike Kind of White. Całość wykończyłam Sally Hansen Diamond Flash.









Jestem ciekawa czy Wam się spodoba. Ja byłam bardzo zadowolona z efektu końcowego, miałam ogromne problemy z zrobieniem cieniowania, dobrałam słabo kryjące kolorki. Finalnie nałożyłam, aż 5 warstw gąbeczką, na szczęście nie zepsuło to efektu :)




Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Ale mega! Ja w sumie już dawno nie stemplowałam, czekam na bezbarwny stempel ;D Wyszło Ci rewelacyjnie z tym tłem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oby pochłonął Cię tak jak mnie! Ja właśnie skończyłam mani z jego użyciem :)

      Delete
  2. Absolutnie kocham twoje gradienty!!! Mani jest cudowne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Chciałam zrobić tutorial z cieniowaniem, zrezygnowałam w trakcie gdy musiałam tyle warstw nakładać ^^

      Delete
  3. cudne <3 kocham ten wzór :)

    ReplyDelete
  4. tak zimowo jeszcze, a kolory cieplutkie, świetne mani :)

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjne! 5 warstw!? Ja już przy 3ech wysiadam ;-) Dobrze, ze cieniowanie przynajmniej szybko schnie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwszy raz aż tyle musiałam dać, wszystko schło bardzo szybko na szczęście :)

      Delete
  6. piękne mani :) uwielbiam sweterki i też mam tę płytkę ;) ale teraz ciągnie mnie już do kwiatów ;) chociaż niestety wczoraj znów nas zasypało i wiosna nie chce przyjść :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdańsk na szczęście zima już od paru dobrych dni omija, nie lubię takich przelotnych opadów śniegu, jak sypie to niech nas zasypie! ^^

      Delete
  7. 5 warstw ?!!! dużo ale efekt cudowny ♥ piękne mani :)

    ReplyDelete
  8. Nie widać tych 5 warstw kompletnie; kiedyś też tak dużo nakładałam, ale od razu pazurki zrobiły się grubaśne; pięknie całość wygląda ;)

    ReplyDelete
  9. Mimo tych warstw wygląda przepięknie i tak... lekko? W ogóle nie widać, zeby było grubo na paznokciu, a nawet gdyby - swetry są puchate :D
    Jak się skończy zima, będę tęsknić za kratą i sweterkami na paznokciach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można złamać "zasady" ;)

      Delete
    2. Pewnie - i w 40 stopniach upału zrobić sobie na paznokciach śnieżynki - dla ochłody :)

      Delete
  10. niekryjące lakiery do gradientu to zło - przechodziłam to na własnych paznokciach :D świetny ten sweterek <3 gradient w połączeniu z nieco przezroczystą bielą wygląda bardzo lekko i wiosennie :)

    ReplyDelete
  11. Lovely colours and gorgeous sweater :-)

    ReplyDelete
  12. Też mam nadzieję, że wiosna zawitała do nas już na dobre ;)

    ReplyDelete
  13. śliczne połączenie! bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.