A w maju zobaczycie... :)


Dziś naszła mnie ochota przedstawić wam moje zdobycze :)
Z pewnością nie jest to wszystko co trafiło do mnie w maju
(zostałam wyróżniona w konkursie wibo, plus czekam na 2 lakiery z GR)


Skusiłam się na wyprzedaż blogową u Kamili - Lakierowe love
Co prawda przypadkiem kupiłam więcej lakierów niż chciałam (róż od P2),
ale z wszystkich jestem zadowolona.
W gratisie dostałam śliczny róż z flejksami od essence oraz baze pod makijaż <3

Lakier corala to akurat osobny zakup w superpharm


Udało mi się również wygrać rozdanie u Lady Anchor
Tutaj niestety 3 lakiery się powtarzały a więc trafiły do puli rozdania jakie będzie u mnie na dniach :)
Dlatego nie ma ich na zdjęciu poniżej



A dziś wybrałam się na ostatnią podróż drogeryjną przed porodem.
Pojechałam z zamiarem kupienia farby do włosów i nadzieją na żółty piasek lovely.
Piasku niestety nie było więc pozwoliłam sobie na małe przyjemności


pastelowy pomarańcz od miss sporty (dawno nie kupiłam lakieru z tej firmy)
ciekawe jak się sprawdzi jakościowo.
Kolczyki (to moje kolejne uzależnienie :P)
Zapas gumek do włosów :)


A więc właśnie te cudeńka będziecie oglądać na moim blogu w najbliższym czasie.
Piaseczek od P2 jest na moich paznokciach 3 dzień i ma się świetnie :)





Pozdrawiam,


19 comments:

  1. jestem bardzo ciekawa jak będzie krył ten jasny p2 :)
    udane zakupy, nie ma co!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również, posiadam jeden róż w podobnym odcieniu i niestety 4 warstwy to mus, liczę, że P2 wypadnie lepiej w tej kwestii :)

      Delete
  2. Ciekawa jestem trwałości Miss Sporty, piaska z P2 i Opi ;d

    ReplyDelete
  3. czekam na wszystkie recenzje i zazrdroszcze piasku P2 :D

    ReplyDelete
  4. Ten kanarkowy z Deli wygląda idealnie!

    ReplyDelete
  5. hehe ja dziś też wybrałam się do drogerii i sklepu z lakierami w drodze powrotnej ze szpitala i też kupiłam 2lakiery chciałam tak jak i TY kupić piaseczek lovely ale też nie było jeszcze i tego się spodziewałam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a no niestety widać pechowe jesteśmy^^ Ja pewnie już nie będę miała długo okazji kupić tego lakieru, no nic mówi się trudno, jak widać i tak mam czym się bawić^^

      Delete
  6. o, świetne zakupy :)

    ReplyDelete
  7. Daj znać koniecznie jak tam lakier Coral się sprawuje, bo mi kompletnie nie podszedł...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja posiadam 2 lakiery tej firmy (jasnego bananka i turkus) oba sprawują się u mnie świetnie więc mam nadzieję, że z tym inaczej nie będzie :)

      Delete
  8. ile nowości ^^ ciekawa jestem jakości lakierów Vipery bo nigdy nie miałam :)

    ReplyDelete
  9. Wszystkie kolory mi się podobają :D Jestem ciekawa tego P2 Volume gloss - ja mam z tej serii błękit, a zastanawiałam się nad tym kolorem co masz :)A jak Ci sie podoba pędzelek w tym lakierze? :D

    ReplyDelete
  10. Pokaż ten piasek! Pokaż!:P Fajne te nowe lakiery, podobaja mi sie:)

    ReplyDelete
  11. no widzisz nie trafiłam z lakierami :/ mam nadzieję,że te nie zdublowane posłużą :)

    ReplyDelete
  12. a ja jestem ciekawa tych lakierów venity glamour :) i też różowego p2 :) i miyo obu też :p zresztą wszystkiego jestem ciekawa :D po prostu pokazuj po kolei ;)
    i gratuluję wygranej :) ja jeszcze nigdy nie wygrałam w żadnym blogowym rozdaniu :p

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.