H&M mixujemy



Witam ;)

Dzisiaj mix lakierów z H&M


Zaglądając jakiś czas temu do H&M miałam kupić lakier piórkowy,
jednak mimo wszystko po długich przemyśleniach sięgnęłam po secik
w którym znajdował się lakier srebrny, granatowy i brokacik.

Muszę przyznać, że po czasie ubolewam iż dokonałam takiego wyboru,
średnio przepadam za wykończeniem lustrzanym,
to wszystko chyba przez ten brokat który do gustu przypadł tak bardzo, że
na resztę uwagi nie zwróciłam :D


Ponieważ jest to moje pierwsze spotkanie z tymi lakierami wypada co nieco o nich napisać.
Wszystkie po za brokatem użyte na zdjęciach mają bardzo rzadką konsystencję,
także nakładanie tylko i wyłącznie cieniutkimi warstwami.
Krycie przyzwoite - 2 lub 3 warstwy wystarczają :)
Połysk bardzo fajny, trwałość również.

Myślę, że jeszcze sięgnę po te lakiery, szczególnie, że ceny takich secików są bardzo 
przystępne - ta trójeczka kosztowała 14,90zł




Polecam powiększyć zdjęcia (szczególnie pierwsze) wtedy dojrzycie delikatne
srebrne drobinki w granaciku :)

Posiadacie lakiery z H&M? Jesteście zadowolone? :>





Pozdrawiam,


14 comments:

  1. ja mam kilka sztuk i w sumie uważam je za przeciętniaki
    ło matko... przydałoby się je "zesłoczować" :)

    ReplyDelete
  2. Kolorki bardzo ładne :)
    Ja jeszcze żadnego lakieru z H&M nie posiadam ;)

    ReplyDelete
  3. brokat rzeczywiście świetny :)

    ReplyDelete
  4. Przepiekny. Efekt bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  5. super paznokcie, podoba mi się zwłaszcza serdeczny :)

    ReplyDelete
  6. Nie mam lakierów z h&m. Najbardziej podoba mi się brokat i tak jak Ty nie przepadam za lustrzanym wykonczeniem:P

    ReplyDelete
  7. Ja nie mam żadnego lakieru z H&M jakoś nigdy się na nic nie potrafię zdecydować :) Z tych co prezentujesz podoba mi się palec serdeczny. Idealne połączenie.

    ReplyDelete
  8. ciekawe zestawienie :) dawno nie byłam w h&m ,muszę obczaić nowe lakiery :P

    ReplyDelete
  9. fajne połączenie, podoba mi się. ten srebrny wygląda jak metal :D nie posiadam żadnych lakierów z H&M i nie ciągnie mnie na razie do nich :)

    ReplyDelete
  10. Serdeczny paluszek według mnie prezentuje się najlepiej :)

    ReplyDelete
  11. ja nie mam jeszcze z H&M lakierów może kiedyś się mi trafi :) ale kolorki mogą być nawet i serdeczny mi przypadł do gustu :)

    ReplyDelete
  12. ale fajnie i oryginalnie :D lubię takie połączenia :D

    ReplyDelete
  13. brokat rzeczywiście wygląda przepięknie :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.