Fioletowe starocie


Witam :)


Chyba każda z nas ma w swoich zbiorach lakiery, które swoje już przeszły,
zostały nie raz użyte i wciąż nie odeszły w niepamięć.
Ja się do takich dokopałam:


Tak na prawdę jest to baza pod zdobienie geometryczne na Projekt Trendy.
Jednak nie chciałam ładować zbyt wiele do jednego posta.

Te "starocie" jak je w tytule nazwałam to wibo express growth 113
delikatny brokatowy fiolecik, który świetnie kryje i szybko wysycha.
Drugi to essence colour & go 42 dress for a moment
 - jedyny lakier z tej serii który jest w miarę dobrej jakości.

Futura wibo, jest u mnie od niedawna (ok. miesiąca) polowałam na nią długo.
Niestety lampa błyskowa zjadła wszystkie kolory drobinek :(
Palec środkowy, przy pełnym zdobieniu się nie zmieni a na szczęście
udało mi się zrobić parę zdjęć w słoneczku, które z pewnością jutro pokażę :)

Na tym zdjęciu widać jaki już zmordowany jest essence :P




A jak jest z wami?
Posiadacie w zbiorach coś czego nigdy nie oddacie a pomimo upływu czasu wciąż do niego
wracacie?

PS. Przy okazji przekopywania lakierów, wyrzucaniu staroci
znalazłam sporo takich których nigdy nie użyję (bądź nie użyję ponownie)
a zakupione były w tym roku, cóż innego mogę zrobić jak nie zapowiedzieć rozdania ;)





Życzę słonecznego i miłego dnia :)


13 comments:

  1. Ten sam Wibo 113 mam w swoich zbiorach :) kiedyś prawie się z nim nie rozstawałam :)
    Też mam kilka staroci do których chętnie wracam :)

    ReplyDelete
  2. u mnie pewnie też by się coś znalazło ale specjalnie się nad tym nie zastanawiałam :)

    ReplyDelete
  3. paznokieć środkowy mnie urzekł! świetne połączenie tych dwóch lakierków :-)

    ReplyDelete
  4. Ja nie trzymam lakierów, których nie używam, zazwyczaj daję koleżankom, siostrze :)
    Ciekawa jestem tej pracy na projekt, bo baza bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mówię tutaj o lakierach które właśnie się używa :> Ciągle co jakiś czas, bo gdy się ma ok. 50 lakierów ciężko jest non stop używać wszystkich ;) A wiem po sobie, że kilka z lakierów użyłam raz i nawet nie wiem kiedy będzie kolejny

      Delete
  5. ŚWIETNY POMYSŁ z rozdaniem ja mam kilka takich co mam i nie oddam i sb siedzą :) Na razie chętnie bym się wzbogaciła w GR ale czekamy dalej, kolorki fajne i czekam na zdobienie :)

    ReplyDelete
  6. Też tak mam! Mam taki przybrudzony róż. Podoba mi się tylko raz na 3/4 miesiące na 2 dni:D Dziwna sprawa, ale nigdy bym nie oddała chociaż czasami uwielbiam a czasami nie znosze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, miło, że ktoś go zauważył ^^ Ćwiczę się graficznie ostatnio :D

      Delete
  7. Super manicure :) ładny kolor Wibo a pomysł z paznokciem środkowym super!

    ReplyDelete
  8. Jak otworzyłam stronę to zwątpiłam czy na pewno dobrze trafiłam :D Widzę zmiany :P Oczywiście na plus.
    Co do mani to podoba mi się baaaardzo środkowy palec, ten lakier z Wibo w ogóle nie trafia w mój gust :)

    ReplyDelete
  9. piękne połączenie :> szczerze przyznam, że widząc taki lakier na półce nie sięgnęłabym po niego, ale jednak ładnie się prezentuje, więc mój błąd (:

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.