Horror




I tak dobrnęłam do ostatniego tygodnia Projektu Książka
Czas na Horror!


Niestety tym razem inspiracją jest sama kategoria - horror.
Bardzo lubię oglądać filmy tego typu, jednak książek w tej tematyce nie czytam...
Dlaczego?
Bo się boję!
Serio serio, film chętnie obejrzę w towarzystwie sama jednak nie dam rady ^^
A jak wiecie ciężko czytać książkę z kimś.

Duża baba ze mnie wkrótce dziecko na świat przyjdzie a jak wciąż
sobie wkręcam różne dziwne rzeczy po obejrzeniu horroru :D


Po wykonaniu tych paznokci uznałam, iż podeszłam do nich mało ambitnie..
Jednak myślę, że po fantasy można mi to wybaczyć :)

Zdobienie szybkie - najwięcej czasu zajęło malowanie krwi farbką akrylową.
Krzyż wykonałam za pomocą taśmy.
Reszta paznokci to metoda foliowa, niestety efekt mizerny, ale trudno,
można było się tego spodziewać po 2 ciemnych kolorach.

W planach miał być cmentarz i duchy, jednak ostatnio brakuje mi troszkę sił 
do długich posiedzeń nad paznokciami.


Był to mój pierwszy projekt i od razu dość wymagający (przynajmniej dla mnie).
dzięki niemu sięgnęłam po farbki akrylowe przynajmniej raz w tygodniu,
oraz stworzyłam stos książek które chcę przeczytać :)

Jednak na typowe podsumowanie tego wyzwania musicie zaczekać parę postów ;)
Mam nadzieję, że wszystko co stworzyłam choć troszkę Wam się spodobało.





Pozdrawiam,


23 comments:

  1. Super bardzo mi się podoba, zwłaszcza ta ściekająca krew.

    ReplyDelete
  2. troszkę? no chyba żartujesz. Fantasy wyszło Ci świetnie (zamknę oczy i dokładnie widzę zdobienie!).
    Paznokcie 'ociekające krwią' mega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się! Ja też doskonale je pamiętam (pantera! <3)
      A tu jest genialnie! Krzyż mega, krew super i jak się człowiek przyjrzy to metoda foliowa też jest ekstra!
      Ja mozolnie nadrabiam spóźniejnia, jutro uda mi się zamieścić romans :)
      I mam nadzieję, że ze wszystkim się wyrobię do MIYOwej ŚRODY :)

      Delete
    2. Nadrabiaj nadrabiaj, miyowa środa musi być - bardzo je lubię i nie mogę się doczekać pierwszych lakierów z tej firmy :)

      Delete
  3. fajne zobrazowanie horroru - łagodne, ale trafione :) Wykonanie świetne!

    ReplyDelete
  4. Ciekawe zdobienie, najbardziej podoba mi się środkowy i wskazujący paznokieć :)

    ReplyDelete
  5. foliowe paznokcie są najlepsze, świetnie oddają klimat :) są takie mroczne i straszne!

    ReplyDelete
  6. ja tez się boję, ale nawet oglądać! nigdy nie oglądam horrorów :P
    mani wyszło Ci fajnie, tak jak cały projekt :) podziwiam, bo naprawde każdy tydzień był inny i bardzo pomysłowy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja głupia po mimo, że się boję oglądać uwielbiam :D

      Delete
  7. Świetne ! A krew namalowana po mistrzowsku ;)

    ReplyDelete
  8. świetnie - widać, że fajnie dopracowany !! :)

    ReplyDelete
  9. W pełni oddają charakter!

    ReplyDelete
  10. Hehe mi się podoba :) a wiadomo zaraz wnet już sb nie pomalujesz paznokci brzuszek pewno przeszkadza :) I taka o to skończył się projekt książka bardzo ładne robiłaś temaciki :) śledziłam je od samego początku mnie czeka jeszcze zrobienie Biel i Turkus może zdążę do jutra je zrobić bo mam zakręcone dni ostatnio :)

    ReplyDelete
  11. świetne są :D
    ja w ogóle horrorów nie oglądam... brrr

    ReplyDelete
  12. Kurde, ten krzyż cudo, mówisz, że robiłaś to taśmą a czy to jakaś specjalna? Zakochałam się *___*

    ReplyDelete
  13. Hehe, ja mam odrotnie, prędzej przeczytam coś strasznego niż obejrzę ;) Te pazurki z krzyżem po prostu genialne!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.