Summer Night Sky


Gdy zobaczyłam granatowy brokacik z szóstki  wygranej w konkursie wibo
wiedziałam od razu co zmaluję...






Lato kocham nie tylko za słońce ale i za te cudowne ciepłe noce.
Zawsze marzyłam o spędzaniu czasu nad brzegiem morza po zmroku,
gdy udało się je spełnić nie zawiodłam się...
 Księżyc odbijający się w wodzie, gwieździste niebo i cichy szum fal, ah!
To mi się nigdy nie znudzi :)


Ten mani nosiłam samodzielnie przez 1 dzień,
później zaczęłam się bawić w urozmaicenia - księżyc malowany farbką akrylową,
oraz kryształową gwiazdkę.




A w rolach głównych wystąpili...

Rozpisywać się o brokaciku nie będę, gdyż widziałam już chyba 3 recenzje,
nie ma sensu dokładać kolejnych, szczególnie, że lakier jest przeciętny -
ładny ciężko zmywający się brokat :)

Dzisiaj na szybciutko raz jeszcze zajrzałam do rossmanna.
Do koszyczka wpadły dwa lakier i oliwa z wibo - ale to już definitywny koniec "szaleństw".
Dałam szansę dawno zapomnianej przeze mnie firmie tworzącej lakiery - manhattan.
Pistacyjka właśnie schnie na paznokciach więc na dniach będzie recenzja.




Pozdrawiam,


23 comments:

  1. Zdecydowanie najładniejszy jest ten wibo ze wszystkich które widziałam na blogach:) Też uwielbiam siedzieć na plaży po zmroku... Mani bardzo mi się podoba! :)
    No i czekam na pistację :P

    ReplyDelete
  2. Może przeciętny lakier ale na mnie zrobił ogromnie duże wrażenie :D Piękny jest!
    Czekam na manhattan z niecierpliwością :)

    ReplyDelete
  3. Na pięknych paznokciach wszystko wygląda ładnie:D

    ReplyDelete
  4. świetny ten brokat, już któryś raz go widzę i przykuwa mój wzrok :) z malowanką i gwiazdka mani wygląda cudnie :)

    ReplyDelete
  5. kochana! on zdecydowanie nie jest przeciętny! jest cudowny!! szkoda tylko że póki co nie widziałam go w żadnym rossmannie... :(
    a pazurki bardzo podobają mi się razem z księżycem i gwiazdką :)

    ReplyDelete
  6. Też właśnie widziałam kilka recencji tego lakieru dlatego się nie zdecydowałam na niego na razie ;p poczekam aż wszyscy zapomną ;p A mani strasznie mi się podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest ładny, ale ja już tak mam - wszyscy mają się zachwycają więc mi entuzjazm opada :D

      Delete
  7. Bardzo ładne połączenie ;) Mam ten brokacik z tyle, że z lovely kupiony z 2 lata temu ;P

    ReplyDelete
  8. Ten lakier z Wibo jest przepiękny *_*

    ReplyDelete
  9. CUUUDOWNY ten lakier z Wibo, jaka głębia! PADŁAM!
    idealnie by się nadawał na zdobienie "galaxy"

    ReplyDelete
  10. śliczny mixs- kojarzy mi się z... Turcją :)

    ReplyDelete
  11. Super! Świetnie komponują się te kolory i te "nocne" akcenty też są fantastyczne! :D

    ReplyDelete
  12. Fantastyczne paznokcie, zwłaszcza środkowy i kciuk. Zakochałam się w tym brokacie. Nie widziałam go w sklepie..

    ReplyDelete
  13. Ten lakier z Wibo jest śliczny! Tak właśnie przypuszczałam, że patrząc na buteleczki nic mi się nie spodobało, a na pazurkach wygląda świetnie :) To zdobienie idealnie pasuje do wszystkich tych kolorów :) Ja na pewno w Rossmannie skuszę się na lakiery z Manhattan :D Ta pistacja od nich też mi sie podoba :D

    ReplyDelete
  14. o wow pięknie! masz genialne pazurki :)

    ReplyDelete
  15. nie lubię połączenia granatu z żółtym. Ale po liftingu mani podoba mi się bardziej. :) Brokacik jest super :)

    ReplyDelete
  16. Jest piękne ! Sama takie spróbowałam odtworzyć na swoich paznokciach... I nie mogłam się na nie napatrzeć, cudo ! :) *.*

    ReplyDelete
  17. Brokat od wibo wygląda interesująco, spodobał mi się, ale nigdy nie miałem okazji spotkać go na żywo w ich szafach. Wygląda, jakby miał w sobie sporo holograficznych drobinek. Fajnie!

    ReplyDelete
  18. super połączenie kolorów i samo zdobienie

    ReplyDelete
  19. jeeeeej bardzo mi się podoba! kurczę aż nie moge wyjść z zachwytu, serio. Może dlatego, że mam słabość do takich mani? Noc, gwiazdy i piękne lakiery - raj! :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.