I love roses too...



Pistacja z manhattanu wydała mi się idealną bazą pod to dość popularne mani,
inspirowałam się zdobieniem K.O.Ta oraz tym co już nie raz widziałam,
pomieszałam popaprałam i wyszło takie coś :




Różyczki robiłam drugi raz w życiu, wciąż uparcie metodą podpatrzoną u Robin Moses.
Jak dokładnie to wygląda?
Już za pierwszym razem robiłam tutorial, kto nie widział a jest ciekawy zapraszam do oglądania :)



Całość wykonana farbkami akrylowymi, sama sobie się dziwię, że tak późno
zdecydowałam się na te zdobienie,
spodobało mi się do tego stopnia iż nosiłam je dopóki lakier nie zaczął odpadać,
co u mnie zdarza się bardzo rzadko :)






A jak wam podoba się moje miziadło? :)
Róże wyszły już nieco lepiej niż za pierwszym razem, jednak to wciąż nie to,
trzeba ćwiczyć dalej ^^






Pozdrawiam ciepło,



34 comments:

  1. idealnie pomalowane pazurki! :-)
    nie widzę żadnych, choćby najmniejszych niedociągnieć! a te paseczki jakie równe! jeju, marzenie :-)

    ReplyDelete
  2. Jejciu:) Jak ładnie Ci to wyszło:)

    ReplyDelete
  3. Piękne ! <3


    PS. Zapraszam na ostatnie dni ROZDANIA :)

    ReplyDelete
  4. Piękne :) Jak wrócę do domu to też takie sobie zrobię :)

    ReplyDelete
  5. Fantastyczne! Bardzo podoba mi się, że kwiatki są w takich intensywnych kolorach :D

    ReplyDelete
  6. przecudne te różyczki :D muszę sobie wreszcie te farbki kupić ;)

    ReplyDelete
  7. wooow :O wygląda super! :) uwielbiam takie zdobienia

    ReplyDelete
  8. Idealne róże i w ogóle cały mani ;)

    ReplyDelete
  9. Przepiękne!! Mi różyczki nigdy tak wspaniale nie wyszły! :(

    ReplyDelete
  10. Jakie piękne!!!!zakochałam się i wzroku nie mogę od nich oderwać!

    ReplyDelete
  11. Różyczki są tak perfekcyjnie wykonane, że wyglądają jak naklejki :) Świetny efekt, bardzo mi się podoba! Chyba też muszę się zainspirować :)

    ReplyDelete
  12. popadałam teraz w takie kompleksy... chyba nigdy nie dojdę do takiego poziomu malowania różyczek- jeszcze takich malutkich.
    Pięknie, niesamowicie! bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, miło to słyszeć od Ciebie :)
      I bez przesady każdy może dojść do perfekcji wystarczy ćwiczyć ^^

      Delete
  13. przepiękne! ja próbowałam ostatnio i mi nie wyszły ... :P

    ReplyDelete
  14. mistrzowskie ^^ bardzo mi się podobają ^^

    ReplyDelete
  15. świetne różyczkiii!:) boskie zdobienie:) bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  16. obłędne mani :) uroku dodają te paseczki i całość wygląda mega fantastycznie

    ReplyDelete
  17. Jak zwykle pięknie te różyczki są bajeczne ja już się do nich przymierzam od jakiegoś czasu ale czasu brak :)

    ReplyDelete
  18. Oszzz Tyyyyyyyyyyy! Ten mani cały jest tak cudowny, że nie mogę wyjść z zachwytu! :) różyczki są perfekcyje:) WOW!

    ReplyDelete
  19. O.O
    proszę, zlikwiduj tego linka do mnie, bo aż mi wstyd...
    powaliłaś mnie na kolana!
    kradnę jako inspirację, na pewno wypróbuję bo jest po prostu hiper-pałer-mega-super przeboski!
    no zakochałam się ^^

    ReplyDelete
  20. są idealne :):)!!! też tak czasem mam, że zdobienie noszę "do końca" :)

    ReplyDelete
  21. Ale cudowne! Uwielbiam Twoje paznokcie :)

    ReplyDelete
  22. Bardzo mi się podoba. Ta kolorystyka i wykonanie. Napatrzeć się nie mogę :D

    ReplyDelete
  23. jeju zakochałam się chyba *.* cudaśne! :) róże jak naklejki, Ty to masz talent :)

    ReplyDelete
  24. Śliczne! Uwielbiam ten wzorek, ale teraz sobie uświadomiłam, że jest jeszcze milion rzeczy, których nie miałam na paznokciach, a które mi się podobają więc już sobie siebie wyobrażam 80letnią pochyloną nad paznokciami bo mi na pewno tyle zajmie malowanie wszystkiego co bym chciała ;p

    Zostałaś u mnie otagowana ;)

    ReplyDelete
  25. Brak mi słów! Mistrzostwo!:)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. ale piękne zdobienie, napatrzeć się nie mogę.
    jak ktoś wyżej napisał: mistrzostwo!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.