GR Matte Velvet Fiolet 107




Jak już wspominałam, parę dni temu przy okazji wizyt w urzędach
wpadłam na wysepkę Golden Rose i zakupiłam fioletowy lakier matte velvet
z mojej wishlisty :)


Golden Rose Matte Velvet nr. 107

Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - długi, wygodny
Czas schnięcia - dość szybko
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - wyspy Golden Rose, internet
Cena - 7,90zł

Informacje dodatkowe - Podobnie jak jego niebieski braciszek bardzo przypadł
mi do gustu. Bardzo przyjemne nakładanie, ciekawy efekt pół matu.
Jedyne co mi troszkę przeszkadzało to fakt iż jest dość ciemny,
spodziewałam się nieco jaśniejszego fioletu.


Na to zdjęcie bardzo chciał się załapać mój narzeczony,
a co tam niech mu będzie - nie wycinałam go :)
(światło naturalne)


Dzień później paznokcie przyozdobiły naklejki i zostały pokryte topem:

Moje paznokcie wyglądają na nieco pofałdowane...
Niestety takie obecnie są :(
A lakier wyciągnął te doskonałości idealnie :/
Wciąż nie są one w 100% odbudowane po akrylach (minęły 4 miesiące).
Jednak z tego co widzę już niewiele im zostało :)


Humor niezbyt mi ostatnio dopisuje co odbija się również na zdobieniach...
Dziś swatche kolejna notka pewnie też taka będzie.
A za ostatnie zdobienie do Projektu Książka kompletnie nie mam chęci się zabrać :/

Oby to się szybko zmieniło.





Pozdrawiam,


29 comments:

  1. Śliczny jest :) a z naklejkami wygląda cudnie.

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne :) i na zdjęciach ja nie widzę żeby pazurki jakoś bardzo falowały ;]

    ReplyDelete
  3. ja też tego falowania nie widzę :)
    pazurki bardzo ładne, szczególnie wersja z naklejkami :)

    ReplyDelete
  4. jak gdzieś kiedyś wyczytałam: głowa do góry, cycki do przodu, tyłek wypinamy i naprzód! będzie dobrze, po blogosferze krąży jakieś paskudne "niechcemisię", ale damy radę
    a lakier z tymi naklejkami wygląda przeuroczo :)
    kiedy napisałaś o fałdkach, musiałam wrócić do zdjęć i porządnie się przyjrzeć bo nic nie zauważyłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A więc bardzo się cieszę, że ich nie widać^^

      Delete
  5. Co za elegancki, piękny fiolet! Przez Ciebie teraz ląduje na mojej wishliście:P. Nie wiem jak paznokcie wyglądają na żywo, ale na zdjęciach wydają się bardzo zadbane:)

    ReplyDelete
  6. Kochana, ja też nie widzę absolutnie żadnych fałdek! lakier mi się bardzo podoba, nawet taki ciemny. :) wolę go solo, ale naklejki jak najbardziej pasują!

    zdjęcie z narzeczonym mega :D ma parcie na szkło :D ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, uwielbiam go za to, że wspiera moją pasję i wyjmuje dla mnie ciasteczka gdy ja tego zrobić nie mogę bo właśnie pomalowałam paznokcie - sytuacja z dziś ^^

      Delete
    2. ^^ kochany jest!
      chyba każda lakierowa maniaczka ma takie problemy :)

      Delete
  7. Mam ten sam lakier, w tym samym kolorze 107 ;) Jeszcze nie nakładałam go na paznokcie,ale kolor 109 już opisywałam i bardzo spodobały mi się te maty z Golden Rose ;)
    Paznokcie zauroczyły mnie z tymi naklejkami, są piękne !!!! Takie kocham, wyglądają niesamowicie szykownie i elegancko.

    ReplyDelete
  8. Żeby mój mat z tej kolekcji był tak matowy jak ten mat velvet to bym się cieszyła :)
    Naklejki super wyglądają, chyba je zakupie zamiast bawić się później z wykałaczkami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnio lubię sięgać po "szybkie metody" za pewne tak pozostanie do porodu i po nim na jakiś czas :)

      Delete
  9. i w macie i w połysku wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  10. cudownie wygląda z tymi naklejkami :) ja właśnie też tworzę coś na szybko z fioletem :)

    ReplyDelete
  11. Kolor genialny a naklejki dodały charakteru :)

    ReplyDelete
  12. nie widziałam jeszcze takiego wykończenia. interesujące.

    ReplyDelete
  13. chyba jestem ślepa bo nie widzę żadnych pofałdowań. Lakier podoba mi się, ale masz racje, jest troszkę za ciemny. Zdecydowanie ładniej by się prezentował kilka tonów jaśniejszy:)

    ReplyDelete
  14. jak dla mnie jest świetny taki jaki jest:)

    ReplyDelete
  15. Piękny kolorek i zdobienie delikatne:)

    P.S. Moja bratówka od północy jest na porodówce i czekamy na kolejnego a raczej na kolejną kobitkę w Naszej rodzinie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to ma fajnie, mnie otaczają sami faceci i sama kolejnego noszę w brzuchu :D

      Delete
    2. Nom u nas jest mieszanie już jestem ciocią po raz drugi jeden brat ma synka a drugi córke ur się we czw o 17.05 cała ciorna hehe ja nie mam siostry sami faceci byli u mnie w domu przewaga :)

      Delete
  16. Z tymi kwiatkami wyglądają przecudnie :D

    ReplyDelete
  17. długo szukałam jakiejkolwiek recenzji na temat tych lakierów od Golden Rose i prosze :)
    zdecydowanie lepiej wygląda z topem ^^

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.