Projekt Trendy - Biel i Turkus



No to lecimy z tematem :)
Zdobienie powstało parę dni temu ponieważ staram się
Projekty robić jako pierwsze by uwinąć się przed porodem.

Kolejny tydzień Projektu Trendy to Biel i Turkus.


W początkowym założeniu wszystkie paznokcie miały być takie jak serdeczny
Niestety mój biały lakier krył fatalnie i zabrakło mi cierpliwości,
a więc zmieniłam koncepcję na metodę saran wrap :)




Ostatnio coraz więcej zdobień za pomocą tej metody pokazuje się na blogach.
Ja osobiście lubię połączenie kolorów bardzo do siebie podobnych,
najlepiej pastelowych wtedy ta metoda wydaje mi się naciekawsza...

Bieli i turkusu nie byłam pewna, jednak wyszło dość ciekawie :)

Użyłam bardzo delikatnego woreczka (biedronkowe na pieczywo i owoce)
Oraz lakieru w kolorze bieli i turkusu.


Zdobienie tą metodą jest dosyć szybkie i proste,
ja na pewno nie jeden raz do niej wrócę :)

Jeśli ktoś z was jeszcze nie zna tej metody tutorial tutaj
Rady ode mnie?
Na pewno poczekać aż lakier bazowy porządnie wyschnie,
wygodniej jest również pociąć woreczek na mniejsze kawałki
i na każdy paznokieć użyć czystego kawałka siateczki :)

Przepraszam za jakość zdjęć i moich skórek :(
Nie mam na to żadnego dobrego wytłumaczenia.

Oh ostatnio coś mi weny zaczyna brakować,
a to dziwne normalnie miałam milion pomysłów - gdzieś się ulotniły.
Oby szybko powróciła :)



Pozdrawiam,




42 comments:

  1. Fajnie Ci to wyszło :) Mi się podoba ta metoda zarówno w pastelach jak i w kolorach totalnie innych. Uwielbiam mocne kontrasty :)
    Serdeczny też mi się podoba, ale ta metoda foliowa wygląda fenomenalnie i wygrywa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie ! Wyszło świetnie, mi też podoba się w różnych wariantach ;) Serdeczny też super, jak zrobiłaś?
      I oczywiście życzę szczęśliwego rozwiązania ;)

      Delete
  2. Super wyszło ta metoda foliowa coraz bardziej Mi się podoba

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie to wygląda ;) i zupełnie nie wiem za co Ty przepraszasz bo zdjęcia spoko, skórki też nie są złe :) daj spokój :)

    ReplyDelete
  4. mi też się podoba :) i nie wiem co Ty chcesz od tych swoich skórek, bo wyglądają dobrze :)
    a co do weny to może po prostu rośnie w Tobie mały artysta (lub artystka) i pożycza sobie trochę zdolności od mamusi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha o tym nie pomyślałam do tej pory na synka zwalałam tylko ilość jedzenia jaką pochłaniam mawiając "to Filip chciał to zjeść nie ja" :P

      Delete
    2. no i jestem tego samego zdania :) to on chciał to zjeść ;)

      Delete
  5. ooo... jak ślicznie!
    bardzo lubię połączenie bieli i turkusu!
    kusisz tą metodą, że chyba polecę do biedronki po woreczki foliowe >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. w realu są podobne - jakbyś go miała bliżej :D

      Delete
  6. śliczne! pierwszy raz słyszę o tej metodzie.. będę musiała wypróbować;p

    ReplyDelete
  7. Najbardziej mi się podoba serdeczny palec. Tam gdzie jest część turkusowa to resztę palców pomalowałabym na turkusowo, a tam gdzie jest część biała to mały palec na biało, ciekawe czy mi wyjdzie :))

    ReplyDelete
  8. Nie słyszałam o tej metodzie, ale wygląda bardzo ciekawie. Muszę zapisać kolejną rzecz na mojej "to do list" ;) Myślę, że połączenie bieli i turkusu właśnie idealnie współgra ;)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładne zdobienie :) podoba mi się :)

    ReplyDelete
  10. jak dla mnie bardzo ładne pazurki i oryginalne ! :)

    ReplyDelete
  11. kolorki, pomysł i wykonanie są świetne :) ja chyba dałabym na małym biel, na środkowym niebieski, a wskazujący sfoliowałabym :) ale ja ostatnio mam wenę na miksy, także się mną nie przejmuj!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem widzę :) Chciałam bardziej kombinować jednak nie cierpię zabawy z białym lakierem - nigdy nie trafiłam na dobrze kryjący :/

      Delete
    2. ja mam biały z miyo i dobrze kryje, ale to glut, więc na wyschnięcie czekam wieki.

      Delete
  12. Piękne pazurki i skórki są dobre ja tu nie widzę nic nieprawidłowego :) Jak to malujesz jeden kolor jak wyschnie porządnie to potem malujesz drugi na to i używasz tego woreczka? tak to zrozumiałam? bo ja jeszcze kiedyś widziałam że na baze za pomocą woreczka nakłada się ciapki kolorowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeszcze nie mam pomysłu na tydzień biel i turkus cały czas myśle co tu zrobić :)

      Delete
    2. Nakładam bazę (biały) dałam jej wyschnąć przez noc ponieważ są tam 3 grube warstwy. Później maluję paznokieć turkusem i od razu jak najszybciej ciapam po nim woreczkiem i tak każdy po kolei :)

      Delete
  13. Wczoraj szukałam białego lakieru i odpowiedniego turkusu, dzisiaj kupiłam folię spożywczą. Wchodzę do Ciebie, a tu... wizja moich paznokci na ten tydzień;)

    Wyszło super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam? ^^ Rób to samo, na pewno wyjdzie nieco inny efekt ;)

      Delete
  14. podoba mi się ten efekt mgiełki ;)

    ReplyDelete
  15. Fajne, podobają mi się :)
    (czy to znaczy, że drugi tydzień projektu nie trwa 2 tygodnie? bo trochę jestem zamieszana teraz xD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwszy tydzień projektu trwa od 15 kwietnia (2 tygodnie)
      czyli do 28 kwietnia.
      Drugi tydzień trwa od 29 kwietnia 1 tydzien

      Tylko 1wszy tydzień trwał dłużej :)

      Delete
    2. dzięki(a ja myślałam że jeszcze tydzień kwiatowego, ale ten czas leci hehe) xD

      Delete
  16. Efekt super! sama zabieram się do tego typu zdobienia :)

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyszły te pazurki :) Chyba jak do tej pory najbardziej w moim guscie zdobienie :)!cudne:)

    ReplyDelete
  18. Ale pięknie Ci to wyszło :) a pomysł na palec serdeczny jest genialny :)

    ReplyDelete
  19. Koniecznie muszę wypróbować tej metody foliowej. Tak jak piszesz - na blogach dużo się jej przewija. Wyszło Ci świetnie...jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że u mnie chociaż troszkę wyjdzie podobnie :D

    ReplyDelete
  20. Naprawdę ciekawie to wygląda :) bardzo mi się podoba chyba sama trochę popróbuje zobaczymy co wyjdzie ;)

    ReplyDelete
  21. Metoda również ciekawa aczkolwiek ciekawi mnie jak zrobiłaś ten czarny na środku? ;) czy jakoś specjalnie? czy tylko cienkim kreska przy kresce że taki super efekt ;)

    ReplyDelete
  22. czy ten lakier coral farbuje twoja płytkę? ja zakupiłam tak zółty nie nałożyłam bazy i do dziś czyli jakieś 2 tyg mam zółta płytkę:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze powiem, że nie mam pojęcia :/ Zawsze używam bazy pod lakier, faktycznie mam obecnie problem z zżółkniętymi paznokciami, ale pojawił się sporo czasu po użyciu corala, więc to raczej nie jego wina :)

      Delete
  23. Śliczny jest ten mani! I zachwycam się bardzo Twoimi paznokciami. Zazdroszczę! Moje są łamliwe i kruche :(

    ReplyDelete
  24. Też ostatnio bawiłam się folią ;) bardzo mi się podoba efekt :)

    ReplyDelete
  25. wow wygląda cudnie! urzekło mnie - następne na mojej liście sposobów do wypróbowania :D

    ReplyDelete
  26. Piękne masz paznokcie i to zdobienie jest super :) na pewno jeszcze Cię odwiedzę ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.