Q by Colour Alike nr.118




Q by Colour Alike nr. 118 - czyli mój pierwszy lakier holo :)
Polska firma okrzyknięta przez niektóre osoby najlepszą lakierową marką krajową.

Jak wspominałam wcześniej myślałam, że lakier troszkę poczeka na recenzję,
jednak nie mogłam się powstrzymać i dość szybko wylądował na moich paznokciach.


Q by Colour Alike nr. 118

Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - rzadka jednak nie zalewa skórek
Pędzelek - długi i wąski
Czas schnięcia - dość szybko
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - colorowo.pl
Cena - 10,99zł

Informacje dodatkowe - Plotki i opinie jakie czytałam na temat tej firmy nie są przesadzone.
Lakierem malowało mi się mega przyjemnie, przyzwoity efekt holo.
Jeśli przypadł wam do gustu z czystym sumieniem mogę go polecić :)


Lakier na wszystkich zdjęciach pokazany bez top coatu.
A teraz przejdźmy do obiecanej sesji plażowej :)
Niestety wszystkie zdjęcia zrobione są telefonem.




Na ostatnim zdjęciu kawałeczek naszego polskiego morza :)
Niestety na tej sesji widać moje problemy z puchnącymi palcami.

Dzisiaj chciałam was nastawić miłymi zdjęciami na następny post,
w którym pokaże moje "arcydzieło" na Projekt Książka :P
Mam straszne opory przed pokazaniem wam tego...
To będzie kompromitacja :D

Intensywnie zastanawiam się nad zmianami blogowymi -  za biało mi tutaj
nie oddaje to mojej osobowości :(
Jednak wszystkie tła brzydko odcinają główny baner.. 
a więc pewnie póki co wszystko zostanie tak jak jest.



Pozdrawiam,



23 comments:

  1. ładny ten holo. może kiedyś sobie kupię lakier z tej firmy, skoro są takie dobre. ale na razie mam wystarczający zapas lakierów na kilka lat :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny holoś :) lubię lakiery z tej firmy. Jak ja Ci zazdroszczę tego morza! Chętnie pospacerowała bym teraz po plaży :)

    ReplyDelete
  3. a nie mówiłam, że będziesz zadowolona? ;) naprawdę nie wychwalam CA na darmo :)

    przepiękne zdjęcia, normalnie aż poczułam nadmorską bryzę.
    Nie mogę się doczekać tego Twojego tajemniczego książkowego zdobienia...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja czekam z niecierpliwością jak zaprezentujesz CA z gdańskiej kolekcji, jeśli będą równie świetne wytrzasnę kasę choćby z podziemi^^

      Delete
  4. piekny!;)
    zapraszam na nowe rozdanie kosmetyczne;]

    ReplyDelete
  5. Genialny, boski, cudny - brakuje mi słów, by wyrazić jego cudowność!

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
  6. ładny ten lakier! mam go :D i też bardzo przyjemnie mi się nim maluje.
    morze cudne. tak tęsknię za morzem :(
    a swoje arcydzieło pokazuj :) czekam

    ReplyDelete
  7. świetny holoś!

    ReplyDelete
  8. wow, cudny jest ten lakier, na paznokciach prezentuje się dużo lepiej niż w buteleczce :)

    ja tam czekam co pokażesz z projektu Książka, nie może być aż tak fatalnie jak próbujesz nam wmówić ;D

    ReplyDelete
  9. Gdzieś go już widziałam i strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. A ja jestem zawiedziona, bo miałam nadzieję zobaczyć więcej zdjęć z plażowej sesji :( Muszę się zadowolić tym co pokazałaś :) Kolor tego holosia bardzo mi się podoba. Tyle już pozytywnych opinii słyszałam o lakierach z tej firmy, więc chyba najwyższy czas, aby w końcu jakiś zakupić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, ja już dodałam 2 do swojej wishlisty^^
      Niestety zdjęć mało, gdyż robione były telefonem, wiele z nich musiałam odrzucić ze względu na złą jakość :(

      Delete
  11. Jak na holo to cena nie jest zła i jest cudowny :) ja jeszcze nie mam holo żadnego może kiedyś jakiś zakupie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kiedyś chciałam zrobić zdjęcie żeby w oddali były Tatry ale ciężko było mi uchwycić za daleko były w aparacie widoczne z mojego balkonu :)

      Delete
  12. mam i uwielbiam!
    choć efekt jest delikatny :)
    ech, morze... :)
    fajna sesja, czekam na kolejnego holosia :)

    ReplyDelete
  13. I znowu! Mega zazdroszczę tego morza;) Fajne zdjęcia, nawet pomimo tego, że telefonem :P Kuuurcze! Też muszę się w jakiegoś holosia zaopatrzyć bo są cudowne! Być może padnie na CA... :)

    ReplyDelete
  14. cudowny :) muszę kiedyś zakupić podobny :D

    ReplyDelete
  15. Też jestem z nad morza! :)) Jakoś mnie takie lakiery nie przekonują, ale chyba musiałabym zobaczyć na żywo. Piaski też mi się na początku nie podobały, a teraz nie mogę się doczekać aż będę jakiś miała ;P

    ReplyDelete
  16. Piękny kolor :) Ślicznie się mieni.

    ReplyDelete
  17. lakier to istne cudo, a sesja nad morzem - bajeczna *_*

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.