Purple dots



Wszędzie widzę fiolet i tak mocno wbił mi się w myśli, że i u mnie zawitał^^
Kładąc jasną podstawę nie wiedziałam co będzie dalej...




W łapki wpadły mi 2 kolejne fiolety.. 
na ombre chęci nie miałam a obok sonda się do mnie uśmiechała.
A więc kropki!
I tak zaczęłam sobie finezyjnie paćkać :)




Pomimo iż dałam aż godzinę kropką na porządne wyschnięcie,
niektóre delikatnie się rozmazały przy nakładaniu topu :(




Taka metoda zdobienia, bardzo do gustu mi przypadła.
Miła odmiana od ombre i gradientów.
Szybko, prosto i fantazyjnie :)

Główne role grały fiolety:


Moja głowa bliska jest wybuchu.. myślę intensywnie nad kolejnym zdobieniem,
kryminał bądź fantasy, tyle ciekawych książek, ale jak to przedstawić..


Przynajmniej pogoda wprawia w dobry nastrój,
od razu więcej chęci do życia -  a na mojej buzi wielki banan:


Kulka ze mnie zrobiła się niesamowita, nigdy nie myślałam,
że aż tyle w ciąży przytyję, oj będzie co zrzucać ^^


PS. Właśnie zasiadam do uzupełnienia zakładki wyprzedaż/wymiana.
Chętnych na wymiany i zakupy zapraszam :)


Pozdrawiam ciepło,



16 comments:

  1. piękne kropeczki, ułożone z pomysłem :)

    ReplyDelete
  2. piękne i uwielbiam fioletowy kolor :) świetne Ci wyszły któregoś dnia ten wzór będzie moja nową inspiracją i Ci go zwine jeśli pozwolisz? :) oczywiście podpisze że to był Twój :) mogę??? :)) ślicznie wyglądasz z tym brzuszkiem zazdroszczę będziesz miała dzidziusia :)) Pozdrowionka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, takich wzorów jak ten mnóstwo pewnie krąży po sieci ;) Także jak najbardziej jeśli chcesz maluj ;)

      Delete
  3. cudowne zdobienie :D uwielbiam kropy ! :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie to wygląda :) Super :)

    ReplyDelete
  5. Niesamowite! Mogę kiedyś zgapić? :-D

    ReplyDelete
  6. serio świetnie Ci to wyszło :D

    ReplyDelete
  7. kropki niby nic niesamowitego a wyglądają świetnie:)

    Ps: Ja osobiście uważam ze każda kobieta w ciąży wygląda bardzo promieniście:) ty tez:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Podobno kobiety które noszą córeczkę wyglądają gorzej niż przed ciążą (dziewczynka kradnie urodę) nasłuchałam się ostatnio mnóstwo przesądów^^

      Delete
  8. no proszę, usiąść i napaćkać a takie cuda wychodzą :)
    ślicznie wyglądasz w ciąży :)

    ReplyDelete
  9. śliczne fiolety! i kropki genialnie wyszły :)

    ReplyDelete
  10. super!:) ślicznie wyglądasz!! :)

    ReplyDelete
  11. :) pazurki bardo ładne ;):):) a Ty wyglądasz ślicznie :)

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądają te pazurki:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.