Ikat Print Nails

Witam :)


Na zdobienia typu Ikat Print Nails trafiałam już od paru miesięcy, dopiero
zielony wibo z folkowej edycji natchnął mnie do wykonania paznokci w tym stylu.


O lakierze podkładowym możecie poczytać tu.
Reszta zdobienia wykonana jest farbkami akrylowymi.
Mam nadzieję, że uda mi się dodać tutorial do tych paznokci,
póki co walczę z programem do obróbki filmów który odmówił posłuszeństwa :(






Rozpoczął się Projekt Trendy (zdobienie pewnie powstanie dziś),
Projekt Książka tydzień Romansu, czyli dla mnie najgorszy, nie mam zielonego
pojęcia co zmalować ani czym się inspirować...
No cóż pozostaje mi kombinowanie, w najgorszym przypadku
walne serca na paznokciach i będzie git :P

Pozdrawiam ciepło,



19 comments:

  1. Fajnie wyszło:) Spoko ja tez w najgorszym wypadku walne serduszka na projekt :)

    ReplyDelete
  2. Ja mam już pomysł co do książki, ale nie mam zielonego pojęcia jak to zrealizować! Jest to bardziej erotyk niż romans, ale damy rade!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gołe cycki i będzie si :P (nie no żarcik, przynajmniej masz inspiracje to już polowa sukcesu ;))

      Delete
    2. hahahahaha ^^^ (leżę : P)

      Delete
  3. Uwielbiam ten motyw!
    świetnie Ci wyszło :)

    ReplyDelete
  4. Piękny i oryginalny efekt :> Jak coś to czekam na filmik - mam nadzieję, że uda Ci się go wrzucić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczymy :) Niestety cierpliwosci i sily na nie mam ostatnio coraz mniej... a po urodzeniu pewnie czasu na to nie będzie :(

      Delete
  5. Piękne! Uwielbiam ten motyw :) a w tych kolorach fajnie się to prezentuje.

    ReplyDelete
  6. Super wykonanie. a niestety bym się takie nie zdecydowała - nie mój styl.

    ReplyDelete
  7. Piękne zdobienie !
    Haha tym bardziej, że sama właśnie miałam się za Ikat zabrać i proszę, jeszcze mnie zachęciłaś :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rób rób :) Ja się świetnie przy tym bawiłam, a i uwagę ludzi na ulicy często zwracałam tym wzorem ;)

      Delete
  8. też trochę mam problem z romansem :p zupełnie nie wiem co zrobić. więc łączę się z Tobą w bólu

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny etniczny wzorek:)

    ReplyDelete
  10. idealne zdobienie i świetnie dobrana kolorystyka :) !

    ReplyDelete
  11. świetnie Ci wyszedł ten wzór ! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.