Orly



Dzisiaj śpieszę się "pochwalić" moim pierwszym zakupem lakierów Orly!
Przypadkiem trafiłam na licytację 4 maluszków.
Jeden z nich był używany 2 krotnie inne 1 raz.
Zalicytowałam i "olałam" przekonana, że cena osiągnie poziom, na który
ja nie mogę sobie pozwolić.
Spora była moja radość gdy okazało się iż wygrałam aukcje.
Lakiery wraz z wysyłką kosztowały mnie 24,50zł.
Zużycie rzeczywiście było takie jak te opisane w aukcji,
lakiery są w bardzo dobrym stanie :)


Z pewnością kolejne dni będą obfitowały w testy.
Nie ukrywam, że wymagania względem tych lakierów mam dość duże.
Szczególnie do gustu przypadł mi już nr. 2 rudzielec ^^

Póki co trzeba się zabrać za Projekt Książka w końcu wpadłam na pomysł
jak ugryźć ten tydzień, mam nadzieję, że wyjdzie tak jak wygląda
to w mojej głowie :)




Pozdrawiam,


18 comments:

  1. Jak widać znowu muszę się wkręcić w licytowanie, bo nigdy mi się za bardzo nie chciało, a się opłaca :) Bardzo ładne kolory, czekam na swatche :)

    ReplyDelete
  2. szczęściara! ja kiedyś zapłaciłam 17zł za jeden mały lakier orly :( czekam na twoją pracę w projekcie książka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie to ze mnie jeden wielki pechowiec, raz na ruski rok uda mi się coś kupić z czego mogę być "dumna" :) Boli mnie fakt, że nie spróbowałam licytować 3 lakierów colour club.. 3 nowe lakiery i nikt ich nie zalicytował, kolory piękne a można było je brać za 14zł z wysyłką już :(

      Delete
  3. zazdroszczę! ostatnio u Marchewki widziałam pięknego orly, ale 17 zł za 5 ml... hm :<

    ReplyDelete
  4. czekam na propozycję do projektu!
    i gratuluję wygranej licytacji :)

    ReplyDelete
  5. zazdroszczę :) piękne Orly :)

    ReplyDelete
  6. Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    ReplyDelete
  7. Świetna okazja! Ja jakiś czas temu trafiłam na 4 kiko za 28zł! A wczoraj z resztą na kolejne dwa za 18zł :-D uwielbiam takie okazje!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No proszę gratulacje! I czekam aż pokażesz te cudeńka^^

      Delete
  8. Ale kolorki świetne :) ciekawa jestem jak będą na pazurkach się prezentować :)

    ReplyDelete
  9. a to jest to Twoje cudeńko o którym mi ostatnio pisałaś :) piękne czekam na ich testowanie przez Ciebie :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Nie lubię reklam, dlatego komentarz usuwam...

      Delete
  11. Brawo :D gratulacje ;p znam to bo ostatnio wylicytowałam sobie wodę toaletową za 9,50 ;p

    ReplyDelete
  12. jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały na pazurkach :)

    ReplyDelete
  13. Świetna okazja :)Kolorki raczej nie moje, ale chętnie zobaczę je na pazurkach, bo wtedy mogą całkiem inaczej sie prezentować :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.