Coral 157 & 155


Jak obiecałam tak też czynię notka o coralach :)
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała udziwnień do tych kolorków


Coral Prosilk nr. 157 jasny odcień żółtego
Krycie - 3 warstwy na zdjęciu (po 2 wciąż lekkie prześwity)
Konsystencja - średnia
Pędzelek - wąski, wygodny
Czas schnięcia - jak na 3 warstwy może być (ok.20min)
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - super pharm, allegro
Cena - ok. 6zł (promocja 4,50zł)


Coral Prosilk nr. 155 turkus?
Krycie - 2 warstwy (na upartego starczy jedna)
Konsystencja - średnia
Pędzelek - wąski, wygodny
Czas schnięcia - dość szybki (ok.10min)
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - super pharm, allegro
Cena - ok. 6zł


Przy okazji wypróbowałam kolejny zakup ( 3 lakiery za jednym razem^^)
delikatny topper z Golden Rose (care+strong nr.169), widzicie go na żółtym coralu.

Natomiast na turkusie znajduje się essence special effect topper 10 glorious aquarius.


Top z GR można usunąć bez większych problemów ten z essence,
no niestety trzeba się troszkę namęczyć.
Aż się sobie dziwię, że ten essence tak długo leżał w szufladzie i czekał
na pierwsze użycie.





A na paznokciach schnie właśnie Kryminał, zadowolenie większe
niż z Bajki jednak zawsze może być lepiej :P


Pozdrawiam ciepło,


23 comments:

  1. Czekam żeby zobaczyć kryminał!
    Ten turkusik mi się podoba, ja kiedyś zastanawiałam się nad chabrowym ale w końcu nie kupiłam. Z tego co piszesz lakiery z tej serii dobrze się sprawują, więc może przy następnej okazji wpadnięcia do SP sobie jednak jakiś sprawię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak na taką cenę dla mnie są w porządku, choć różnie je blogowiczki oceniają :)

      Delete
  2. Uwielbiam te Coral Prosilk. Póki co mam 3 kolory, z czego 2 zakupiłam dzisiaj, ale coś mi się zdaje, że każdy kolor z tej serii jest równie dobry w użytkowaniu :)
    Piękny pierścionek i oczywiście paznokcie ! :)

    ReplyDelete
  3. Heh, też tak miałam co do kryminału:) Zadowolenie większe, ale zawsze może być lepiej. Przy ostatnim tygdoniu popadniemy w samouwielbienie!:D A to połączenie pięknie się prezentuję. Chyba się powtórzę, ale masz piękny pierscionek:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha szczerze? Oby chciałabym być w końcu zadowolona z swojego zdobienia w 100% :)
      Co do pierścionka dziękuję - wreszcie mi nie spada bo strasznie puchną mi ostatnio palce :D

      Delete
  4. Patrzę 'koral' widzę żółty i zielony :-P
    Pomimo poprawnej nazwy przez C i numerków nie zaskoczyłam na starcie :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli dobrze, że nie pokazuje coralu w kolorze kolarowym - bo taki tez mam ;p wtedy byłoby zamieszanie ^^

      Delete
  5. Ten bananek jest piękny!! :) Szkoda, że trzy warstwy, ale przy takich odcieniach to chyba standard :)

    ReplyDelete
  6. idealny kształt paznokci. Piękne są :D

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie ;) Śliczne połączenie kolorów :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    ReplyDelete
  8. ten żółty bardzo ładny! i z tym topem z GR! ślicznie wygląda :)

    ReplyDelete
  9. Połączenie piękne! Jaram się tym jasnym żółtym kolorem!!!:D

    ReplyDelete
  10. bardzo ładne kolory. I połączenie mięty i żółci bardzo wiosenne :) Mam kilka tych lakierów - lubię je. Kupuję za niecałe 5zł w lokalnej sieci drogerii (zachód i pd zach Polski). :)

    ReplyDelete
  11. Strasznie mi się podoba, tak wiosennie! :) I ładny odcień żółtego

    ReplyDelete
  12. Świetne połączenie! :) Wszystkie cztery lakiery są piękne :)

    ReplyDelete
  13. masz piękny kształt paznokci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi to słyszeć, długo nad nim pracowałam :)

      Delete
  14. Ten jasny żółty przypadł mi do gustu, ale gdy mam położyć trzecia warstwę lakieru to może ogarnąć mnie szał! :D

    ReplyDelete
  15. Fajnie kolory, ładnie wyglądają na twoich paznokciach. Moją uwagę jednak przykuł twój pierścionek. Świetny jest, nie mogłam oderwać wzroku od tego ptaszyska :)

    ReplyDelete
  16. Piękne są te kolorki, a Twoje pazurki strasznie mi się podobają, mają prześliczny kształt ! :)

    ReplyDelete
  17. Ten bananowy jest przepiękny! Muszę na niego zapolować :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.