Holosie i gadu gadu



Ah, kolejny piękny słoneczny dzionek :)
Wczoraj doszły do mnie zakupy dokonane u lacquer-maniacs.
Naoglądałam się swatchy delikatnych holosiów Q by colour alike
i stwierdziłam iż moje ciułane pieniążki na te lakiery mogą zostać wydane :)
Plus futura wibo na którą polowałam od dłuższego czasu


Nie wiem kiedy uda mi się nimi pobawić, gdyż pomysł goni pomysł,
a staram się jak najszybciej uwijać z projektami z wiadomych przyczyn :)

Z kolejnych przyjemnych spraw -
Jest mi niesamowicie miło iż parę osób doceniło moje komentarze.
Staram się zawsze przeczytać każdy post od deski do deski
oraz wysilić się na więcej słów zadowolenia jak i krytyki 
(choć to drugie ma się słabo, zazwyczaj wszyscy są zawsze wszystkim zachwyceni...)
Tak czy siak staram się traktować ludzi w taki sposób w jaki
chciałabym być sama traktowana.
Lubię krytykę gdyż chcę się uczyć, dobrze usłyszeć co zrobiłam źle,
dzięki temu wiem nad czym muszę jeszcze popracować.
A wiec sama tutaj bardzo dziękuję za wszelakie rady i motywację jakie dostaję :)

Blogowanie zapełniło taką moją pustkę która odczuwałam
(pomimo, że mieszkam w Gdańsku już 4 rok ciężko o dobrych znajomych)
Cieszę się, że zostałam tutaj bardzo miło przyjęta :)

To na tyle roztkliwiania się.
Z mniej przyjemnych sprawy...
Jak widać moje tutoriale stanęły w miejscu.
Program do obróbki filmów nie współpracuje, a próbowałam już wszystkiego.
Za pewne będę musiała szukać czegoś nowego a nie wiem czy przed porodem jest sens.
Być może skuszę się na tutki zdjęciowe ( ostatnio lustrzanka również
zaczyna mnie straszyć nie łapaniem ostrości :( )


Nooo więc troszkę się nagadałam, poczułam potrzebę podziękowania za miłe słowa
jakie ostatnio usłyszałam :)

PS. Trzymajcie kciuki gdyż od dłuższego czasu staram się z narzeczonym o pożyczkę
z Unii a cały czas mamy pod górkę...
A dlaczego was o to proszę?
Oprócz sprowadzenia towarów które były planowane skusiłam się również 
na lakiery do paznokci! (nic specjalnego, ale za pewne
jeśli się uda będę szukała osób chętnych do testów a i ceny lakierów
będę dość niskie..)
Może gdy parę osób ciepło o mnie pomyśli to sprawy ruszą w końcu do przodu :)






Pozdrawiam,


19 comments:

  1. Trzymam kciuki kochana i mam nadzieję że dostaniecie tą pożyczkę i ruszycie do przodu ja będą pierwszą klientką na lakiery hehe :)) a jak na razie jestem poszukująca pracy i mam nadzieję że coś się znajdzie bo jest strasznie ciężko :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest niestety ciężko, ale życzę powodzenia :) Ja bardzo bym chciała by mój narzeczony mógł zrezygnować z pracy która ma, miło by było gdyby pomagał mi w prowadzeniu firmy miały dużo styczności z synkiem wtedy... Moim marzeniem jest stworzenie kiedyś własnej dystrybucji, głównie biżuterii i dodatków, ale kto wie może lakiery okażą się strzałem w 10 ;) Szczególnie, ze chcę sprowadzać to czego w Polsce nie ma jak i szukać nowych marek, póki co w niskich cenach gdyż takie zapotrzebowanie na rynku.. Jak sama piszesz, o pracę ciężko a jak już się ją ma o wysokie zarobki jeszcze ciężej.

      Delete
  2. będziesz na pewno zadowolona z tych holosiów CA- zawsze to mówię i będę powtarzać: CA to najlepsza polska marka!

    wiesz, że dla mnie Twoje komentarze są jednymi z najcenniejszych- właśnie dlatego, że wiem, że nie chcesz mi słodzić, a jedynie zmotywować :)

    3mam kciuki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. CA kupiło sobie moje serce tą Gdańską kolekcją 90% kolorów z niej bym przygarnęła, ale zacznę na spokojnie przygodę z tą firmą od tych holosi :)

      Delete
  3. Twoje komentarze często są jedynymi treściwymi spostrzeżeniami pod moimi postami :) ja sama jednak jestem wzrokowcem i jeśli zdjęcia mnie nie zainteresują nawet nie patrzę na tekst ^^ aa w komentarzach raczej jestem niezbyt wylewna. Właściwie to bardzo rzadko cokolwiek komentuję.
    A za pożyczkę trzymam kciuki ^^ liczę że uda Ci się sprowadzić fajne perełki, o których kiedyś rozmawiałyśmy :)

    PS. jak jesteś z gdańska to może kiedyś uda nam się spotkać- w końcu Gdańsk, a Słupsk, do którego niedługo znowu się przeprowadzam nie jest daleko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no pewnie, po porodzie bardzo chętnie mogłabym się spotkać :)
      W Gdańsku jakoś w wakacje szykują się Targi Kosmetyczne (co prawda piszą głównie o fryzjerstwie i makijażu, jednak jestem przekonana iż coś paznokciowego również się tam znajdzie)

      Z pożyczką mam nadzieję, że wyjdzie gdyż mogłabym sprowadzić wiele ciekawych rzeczy również do paznokci od lakierów po wszelkiego rodzaju ozdoby do nich :) Staram się jednak zbytnio nie napalać gdyż równie dobrze sprzedaż może nie pójść aż tak dobrze jakbym tego chciała, a żyć z czegoś trzeba :)

      Delete
  4. :) trzymam kciuki! :) na kiedy masz termin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to już tuż tuż :) podziwiam Cię za Twoje niespożyte siły :)

      Delete
  5. ja też trzymam za Ciebie kciuki :)

    ReplyDelete
  6. Trzymam kciuki i czekam na jakieś zdobienie :)

    ReplyDelete
  7. No to powodzenia i żeby wszystko się udało :)

    ReplyDelete
  8. trzymam kciuki Kochana! :) też lubię konstruktywną krytykę.

    ReplyDelete
  9. więc i ja dorzucam swoje kciuki! oby się udało :)
    jestem ciekawa nowych lakierów i czekam na prezentację :)

    ReplyDelete
  10. ja oddaję Ci pozytywną energię :) mam nadzieję, że wszystko się uda !!!
    świetnie wyglądają te lakiery !!

    ReplyDelete
  11. Kochana zobacz ile masz już kciuków :D Ja dorzucam kolejne - musi się udać! Jeśli chodzi o komentarze to ja również te Twoje bardzo lubię. Zawsze są wyczerpujące i na temat za co bardzo Ci dziękuję. Musze jednak przyznać, że jak jeszcze nie miałam bloga moje komentarze zawsze były pozytywne - nawet wtedy, gdy coś mi się za bardzo nie podobało. Jednak nie chciałam wtedy kogoś urazić negatywną opinią. Gdy weszłam sama w ten świat blogowy zmieniłam zdanie - uważam, że po to ktoś dodaje jakieś notki, aby być w pewien sposób oceniony. Ja bardzo się cieszę, gdy ktoś szczerze wyraża swoją opinię na temat moich zdobień - daje mi to niesamowitego kopa i chęć do zmiany :) Fajnie, że tutaj jesteś :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie ;) Kto powiedział, że trzeba od razu kogoś "zrównać z ziemią" Można zawsze delikatnie napomknąć co można by poprawić.
      Ja również ciesze się iż tutaj przywędrowałam, nigdy nie myślałam, że w blogowym świecie jest tak sympatycznie ^^

      Delete
  12. ja już od dawna trzymam kciuki i brakuje mi nowych ^^
    jestem strasznie ciekawa tych holosi od Q by Colour Alike, zdradzisz, jakie to numerki?
    buziaki!

    ReplyDelete
  13. Trzymam mocno kciuki!! :) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Waszej myśli :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.