Kwiaty - Projekt Trendy



Bardzo ucieszyła mnie wiadomość iż 1wszy tydzień został wydłużony,
miałam czas by zmalować 2gie zdobienie gdyż pierwsze nie wyszło tak
jak sobie je wyobraziłam...

A wiecie co w tym zabawnego?
Z drugiego byłam jeszcze mniej zadowolona! :(

Przechodząc do rzeczy przedstawiam wam pączkujące róże - 
stwierdziłam iż zdobienie wpasuje się w wiosnę.
A co mnie nie zadowoliło? 
Uważam, ze fatalnie dobrałam tło i zdobienie na nim nie prezentuje się dobrze...
Plus ta trawa totalnie nie potrzebna, zresztą co ja będę się publicznie krytykować,
sami oceniajcie ;)


Paznokieć serdeczny został już wyrównany
(dopiero na zdjęciach zauważyłam różnicę w długości)
Drugie zdobienie pewnie prędzej czy później pokażę,
tam z kolei lampa błyskowa wyciągnęła wszystkie niedoskonałości.
Znowu włącza mi się niesamowita samokrytyka^^


Do zrobienia zdobienia użyłam:



Wracając do GR matte velvet trzymał się ładnie 1.5 dnia bez lakieru nawierzchniowego,
później powstało na nim zdobienie i został pokryty topem.
Kolejne 1.5 dnia bez zarzutu a później został zmyty.
O dziwo proces pozbywania się go z paznokci przebiegł bardzo gładko :)

A teraz pytanko, u kogoś czytałam o ciasteczkach, ale olałam sprawę.
Teraz widzę, że wykorzystuje je już praktycznie każdy...
A ja nie wiem o co chodzi, ktoś mnie oświeci?
Korzystanie z nich to jakaś konieczność?
Byłabym również wdzięczna za link do osoby która wytłumaczyła co i jak,
gdyż jakimś cudem nie potrafię odnaleźć tego posta :/




Pozdrawiam serdecznie,




27 comments:

  1. śliczne te różyczki :) ciekawa jestem drugiego zdobienia.
    Też nic nie wiem o tych ciasteczkach :)

    ReplyDelete
  2. A mi Twoje różyczki bardzo się podobają :) śliczne są!

    ReplyDelete
  3. jak dla mnie wyglądają cudownie :) - i tez się cieszę, że pierwszy tydzień trwa jeszcze teraz bo bym się nie wyrobiła :(

    ReplyDelete
  4. *jamapi świetnie wszystko wytłumaczyła jakiś czas temu :)
    Bardzo ładne kwiatuszki i nie uważam, że tło jest złe :) przynajmniej wszystko ładnie jest widoczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo no właśnie! Przeglądałam posty na bloglovin, ale jakoś dokopać do tego się nie mogłam, dziękuję bardzo :)

      A mi właśnie wydaje się, że przez to tło wszystko jest mniej widoczne :(

      Delete
  5. mimo, iż nie widzi mi się taki złoty lakier, to efekt końcowy zachwyca :)

    ReplyDelete
  6. kwiaty przeeeeśliczne :) ale trawka rzeczywiście za dużo :D

    ReplyDelete
  7. różyczki są śliczne, trawka nie wygląda źle, a tło - gdyby było inne, to byłoby lepiej, ale całość i tak bardzo ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
  8. http://wchwililuzu.blogspot.com/2013/04/skrypt-cookies.html jeśli chodzi o ciasteczka, to *jamapi świetnie tłumaczy.

    Różyczki są piękne, ale tło trochę zakłóca odbiór.
    Wiesz, że jesteś moją Mistrzynią Komentarzy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! przynajmniej w jednej dziedzinie jestem mistrzem! :) Dziękuję za link ciasteczka już ogarnęłam (chyba) :)

      Delete
  9. Ja tam nie rozumiem twojego niezadowolenia z tego mani! Mi tam bardzo się podobają te pączki :) wyszły nieźle.

    ReplyDelete
  10. Piękne zdobienie więc mi tu kochana nie wymyślaj nie wiem co Ci się tu nie podoba hehe :)
    A ja też nie wiem o co kaman z tymi ciasteczkami musze to mieć? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wychodzi na to, że dla świętego spokoju warto je mieć, bo szczerze chyba każda z nas ich używa a sama o tym nawet nie wie :)

      Delete
  11. Śliczności!! Pięknie połączyłaś wzór na tym tle!

    ReplyDelete
  12. Kwiatki śliczne, ale faktycznie tło nie pasuje:)

    ReplyDelete
  13. Pączki są świetne! Generalnie kolor tła sam w sobie mi sie nie podoba:< ALe tak to zdobienie fajne;) I też muszę się dowiedzieć o co chodzi w ciasteczkach.

    ReplyDelete
  14. fiu fiu fiu... ale piękne kfiatki :))

    ReplyDelete
  15. Te pączkujące różyczki są cudowne :) Chociaż podzielam Twoje zdanie, że na innym tle prezentowałyby się znacznie lepiej.

    ReplyDelete
  16. Bardzo pomysłowe :) A wykonanie jak zwykle rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  17. Dziękuję Kochana za każdy jeden komentarz u mnie!:) Bardzo mnie motywujesz :*

    ReplyDelete
  18. Ładnie wyszło, ciekawa jestem tej pierwszej wersji ;)
    Mi się tło podoba, szukam takiego złota ^^

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubię te lakiery Wibo, mam 3 odcienie, najbardziej lubię beżowy nr.2
    mam jeszcze rudy nr 1 i taki złoty nr 4. Tego co Ty prezentujesz akurat nie mam ale bardzo ładnie wygląda.Nie mam też czerwonego. Ale ta seria jest świetna i trwała, chodziłam z nim około 5 -7 dni!!!

    ReplyDelete
  20. rewelacyjnie te mani Ci wyszło !

    ReplyDelete
  21. Fantastyczne! Nie wiem jakim sposobem przegapiłam tego posta wcześniej!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.