Nude recenzja

Witam ;)


Dziś szybkie zdobienie oraz szybki post.
Wielką fanką nude nie jestem, ale jako lakieromaniaczka
chociaż jeden posiadać muszę ;)
Zapraszam na recenzję...


Lakiery te gościły na moich paznokciach dość dawno,
samo zdjęcie gdzieś się zapodziało, więc dopiero teraz wam je pokazuję :)

Wibo Express Growth trends nude nr. ???

Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia, wpadająca w gęstą
Pędzelek -  dość cieniutki, maluje się dobrze, precyzyjnie
Czas schnięcia - zadowalająca, ale mogło by być szybciej
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - Rossmann
Cena - ok. 6zł

Essence nail art special effect 08 night in vegas

Krycie - jest to top nie kryje całkowicie, potrzebuje podkładu
Konsystencja - średnia, maluje się nim bardzo dobrze
Pędzelek -  cieniutki, ładnie układa się na płytce paznokcia
Czas schnięcia - bardzo szybki
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - Natura, niektóre douglas'y
Cena - ok. 5zł (w promocji)




Powoli muszę wprawiać się w szybkie zdobienie paznokci,
gdyż nikt nie wie jak grzeczne będzie moje maleństwo gdy już pojawi
się na świecie :)

Obym tylko zdążyła wyrobić się z projektami.

PS. Jak podoba wam się taka forma recenzji? Zmiana na plus?


Pozdrawiam ciepło,



17 comments:

  1. połączenie tych dwóch lakierów jest piękne!

    ReplyDelete
  2. podoba mi się ta zmiana, zdecydowanie na plus!:) a za nudziakami też nie przepadam, ale czasami mam ochotę na "nudne" paznokcie:P

    ReplyDelete
  3. ja się przymierzam do zakupu nude, to też nie moja bajka ale chyba w końcu jakiś sobie sprawię :)
    a recenzja bardzo treściwa - wszystko co chciałoby się wiedzieć o lakierze jest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło to słyszeć :) Moje recenzje póki co były chyba zbyt mało treściwe.

      Delete
  4. Ja lubię nude :) I mam w sumie jak na razie tylko te z Wibo i jest mi z nimi dobrze :)
    A co do zmiany recenzji to i tak i tak jest dobrze :)

    ReplyDelete
  5. Fajnie wygląda z tym topem. Ja tam przepadam za nudziakami, zawsze się przydają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt, już nie raz mi pomógł w sytuacjach gdy potrzebowałam delikatny kolor na każdą okazję :)

      Delete
  6. ale mi się ten topper podoba ^^
    nudziaka mam i lubię, nakładam go też czasami jako bazę i się dobrze spisuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to ciekawie musi wyglądać jako baza, sama się nie odważę bo ostatnio lakiery nieco zmieniły kolor moich paznokci :(

      Delete
  7. Bardzo lubię nudziaki :) a w tym połączeniu wygląda pięknie! :)

    ReplyDelete
  8. Ja po ciemnym kolorze również wczoraj postawiłam na coś stonowanego i wypadło na -brzoskwiniowe nude od Safari ;)
    Z tej serii Wibo co widze u Ciebie mam jeden kolor -taki brudny niebieski i strasznie ciężko mi się nim maluje dlatego biedny stoi nieuzywany

    ReplyDelete
  9. Świetne połączenie i bardzo ładne paznokcie ! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.