Balloons

Chrapkę na balony z płytki Jumbo miałam od dawna, jednak przerażało mnie kolorowanie ich na paznokciach, czasu zbyt wiele nie mam a idealne ich pomalowanie na obu dłoniach graniczyło z cudem, wtedy z pomocą przyszła Panna Marchewka z swoim tutorialem...


Kiedy tylko zobaczyłam to zdobienie u Panny Marchewki i przeczytałam o nowej (przynajmniej dla mnie) metodzie robienia naklejek nie mogłam się doczekać zapowiadanego przez Nią tutorialu. Gdy tylko się pokazał - klik - od razu zabrałam się za malowanie! Nie obyło się bez problemów, niestety przy tego typu zabawie trzeba wybrać odpowiedni top, najlepiej taki który po zaschnięciu przynajmniej przez jakiś czas pozostaje lekko gumowy, te które schną na "skałę" dość szybko raczej się nie nadają, ponieważ wtedy naklejka nie chce się nam przykleić do paznokcia. Po pokonaniu przeszkód, powstały balony które dziś możecie u mnie zobaczyć.
Baza to Pierre Rene nr. 264, nie będę ukrywać, że obecnie jestem zakochana w tym kolorze oraz samym lakierze, maluje się nim wprost bajecznie, kryje już po 1 warstwie. Wzór odbiłam z płytki Cheeky Jumbo - European Romance, którą męczę non stop w ostatnim czasie :)
Pomimo iż top coat na sam koniec zrobił mi psikus i rozmazał balony na lewej ręce (dlatego też na zdjęciach widzicie obie) zdobienie bardzo mi się spodobało i dziś tą samą metodą powstanie pierwsze zdobienie walentynkowe, trzeba zacząć wczuwać się w klimat^^

Wiem, że narzekałam i przepraszałam już wielokrotnie, ale nie mogę zdzierżyć jakości zdjęć jakie ostatnio tutaj pokazuję, niestety póki nie będzie pogody nic na to nie poradzę, mam nadzieję, że mimo wszystko bardzo Wam to nie przeszkadza - przynajmniej nie widać gdzie balony się rozmazały! ^^


 Pozdrawiam,


25 comments:

  1. Super wyszło.
    http://painted-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pięknie pomalowałaś te balony! całość super wygląda ;) też muszę wypróbować tę metodę :D

    ReplyDelete
  3. Balony wyszły suuuper! A lakier bazowy jest cudowny ;)

    ReplyDelete
  4. To jest przecudowne <3 nie dość, że takie piękne baloniki to jeszcze ta baza :D też kocham ten kolor :D nie mam z pierre rene, ale z my seccret i hean podobne :D

    ReplyDelete
  5. Urocze zdobienie ;)
    Wyszło rewelacyjnie ;)

    ReplyDelete
  6. piękne, takie miłe dla oka, gratuluje umiejętności :)

    ReplyDelete
  7. Wyszło super ! nie mogę sie napatrzeć :)

    ReplyDelete
  8. no ja cię kręcę ^^
    coś pięknego, te balony wprowadzają atmosferę bujania w obłokach ^^

    ReplyDelete
  9. Ale masz ładne zapuszczone paznokcie- też chce :) A baloników wyczekiwałam odkąd wrzuciłaś fotkę na twitera (narobiłaś smaka i kazałaś czekać, niedobra Ty :P Jak dla mnie bomba ! wygląda to bajecznie i słodko :)

    ReplyDelete
  10. To zdobienie jest takie radosne i kolorowe :-) Bardzo mi się podoba :-D

    ReplyDelete
  11. ładnie wyszło :D tak słodko :D

    ReplyDelete
  12. też niebawem będę mieć robine wzorki na paznokciach :D
    sama niestety nie umiem ;(

    ReplyDelete
  13. słodkie baloniki, skojarzyło mi się to mani z tapetą do dziecięcego pokoju ^^ super kolorki!

    ReplyDelete
  14. Boskie te balony. Przepięknie wyszło :)

    ReplyDelete
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem!! Boskie balony :D

    ReplyDelete
  16. Jak zobaczyłam te balony w pracy to pomyślałam sobie jedno "jakie za-je-bi-ste" wybacz za szczerość ale są przepiękne i urocze. A propos u mnie w piątek zaś ma być pokaz balonów latających nad moja głową w moim mieście to w sam raz by się to mani przydało :) buziaki :*

    ReplyDelete
  17. Jejkuuu, jakie słodkie! <3 i przepiękny lakier bazowy :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.