The Indian Bride

Dzisiaj przedstawiam Wam skromną wersję Indyjskiej Panny Młodej...

Today I present to you a modest version of the Indian Bride ...


Za pewne każda z Was słyszała o Indyjskiej tradycji malowania dłoni i stóp henną u panny młodej, dopiero gotowy mani skojarzył mi się właśnie z tym motywem. Jako baza posłużyły mi dwie nowe zdobycze, mianowicie MeMeMe 78 Ambitious pokryty E.L.F. Glitter Glam, jeśli chodzi o eflika jestem z niego bardzo zadowolona, teoretycznie zwykły brokatowy top a w praktyce połyskuje punktowo co można zauważyć na zdjęciach. Wzór został odbity z płytki o której już pisałam tutaj.

No doubt each of you have heard of the Indian tradition of painting the hands and feet with henna on the bride, only ready manicure reminded me just this theme. As a base I used two new achievements, namely the  MeMeMe78 Ambitious covered with E.L.F. Glitter Glam, when it comes to elf I am very pleased with him, theoretically the normal glitter top in practice spot shines as can be seen in the pictures. The pattern was reflected from the plate about which I have written here.


Proste i szybkie, czyli coś co ostatnio jest u mnie na porządku dziennym, jak Wam podoba się moja skromna wersja Indyjskiej Panny Młodej? :)

Simple and fast, which is something is with me recently on a daily basis, how you like my modest version of the Indian bride? :)



Pozdrawiam,

19 comments:

  1. Ten bazowy lakier jest genialny- tak się cudownie błyszczy! :)

    ReplyDelete
  2. Elf wypadł przepięknie a ze stempelkiem stworzył piękną całość :) Wyszło elegancko ;)

    ReplyDelete
  3. wow, świetnie to wygląda, kolor stempelka <3, a brokat pięknie połyskuje ^^

    ReplyDelete
  4. cudne! bardzo lubię takie orientalne zdobienia. a lakier bazowy hipnotyzuje ;)

    ReplyDelete
  5. świetna technika, aczkolwiek to w ogóle nie jest moj styl ;-)

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podoba :-) I kolor, i stempel i w ogóle :-P

    ReplyDelete
  7. Super polaczenie, fajny pomysl i inspiracja Indiami :) Bardzo bardzo w moje gusta. :)

    ReplyDelete
  8. o jaki fajny jest to mani :D ja uwielbiam takie motywy :D

    ReplyDelete
  9. Fajny mani :) Podoba mi się ten wzorek :)

    ReplyDelete
  10. Ja nadal twierdzę, że to za skromnie jak na pannę młodą, ale i tak nie odejmuje to uroku zdobieniu. Jest pięknie, orientalnie i dokładnie tak jak ja lubię - błyszcząco ^^

    ReplyDelete
  11. Jak dla mnie jest pięknie bo delikatnie nie lubię kiedy Panny młode mają sporo na paznokciach stawiam na minimalizm :) wszystko fajnie tylko z umiarem :) świetny jest ten E.L.F

    ReplyDelete
  12. Kolor stempla jest cudny (aż się zachciewa! :) ostatnio umazałam sobie rękę henną i zaczęłam się zastanawiać "a co jakby sobie zrobić taki tatuaż?" To kiełkuje w mojej głowie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :P tatuaże na dłoni to ryzykowny pomysł, ale jak się je dobrze zrobi... hmmm ;)

      Delete
  13. Zdobienie genialne:)i kolorki takie jak lubię:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.