The Dream of Spring

Od dwóch dni w moje małe okna nieśmiało zagląda słońce, spoglądając w nie zapominam o tym, że wciąż trwa zima i marzę o wybiegnięciu z domu w krótkim rękawku. Za sprawą tej pogody na moich paznokciach pojawiły się żywe kolory i zakwitły kwiaty...

For the last two days the sun shyly peeks in my window, sometimes I forget that we still have winter, I dream to run out in a short sleeve and bask in its rays. Thanks to the weather on my nails appeared vibrant colors and flourished flowers...


Zima była (mam nadzieję, że już nie wróci) bardzo krótka w tym roku, kompletnie mi ten fakt nie przeszkadza, nie jestem fanem zimowego szaleństwa, zdecydowanie bardziej wolę wylegiwać się w ciepłym promieniach słońca na plaży. Dzisiaj ponownie przedstawiam Wam stemplowe naklejki, w roli głównej piękny żywy kolor od Bell Lady Code nr.48 kryjący idealnie po dwóch warstwach oraz wzór z płytki od Born Pretty Store (możecie ją zakupić tutaj za jedyne 0.99$), nie miałam żadnych problemów z dobrym odbiciem wzoru, jak na cenę jakoś jest świetna.

Winter was (I hope it will not come back) very short this year, the fact that I completely do not mind, I'm not a fan of winter madness, much more prefer to lie in the warm sun on the beach. Today I present to you Stamp stickers starring beautiful vivid color from Bell Lady Code nr.48 perfectly hiding after two coats and the designe from the plate from Born Pretty Store (you can buy it here for only $ 0.99), I had no problems with good reflection design, the price for this quality is great.



Bardzo dobrze nosiło mi się to zdobienie, niestety wciąż nie wiem jak przedłużyć trwałość stemplowych naklejek, zazwyczaj na drugi dzień zaczynają się powoli odklejać, chętnie wysłucham Waszych porad jeśli wiecie jak można rozwiązać ten problem.
Pamiętajcie jeśli jesteście zainteresowani płytką z której wzór dzisiaj u mnie widzicie użyjcie kodu z poniższego obrazka aby uzyskać 10% zniżki!
Zajrzyjcie również na dział nail art jestem pewna, że przepadniecie w nim na dobre :)

I felt very well at this manicure, but still do not know how to extend the life of the stamp stickers, usually on the second day begin to slowly peel off, happy to hear your advice if you know how to solve this problem.
Remember if you are interested in a plate with the design you see here today, use the code from the image below to get a 10% discount!
Take a look also at the section nail art I am sure that you be gone in it for good :)
 



Pozdrawiam,

24 comments:

  1. Też z niecierpliwością czekam na wiosnę :) Bell Lady Code był dla mnie dużym zaskoczeniem, fajny kolorek i z trwałością też nie najgorzej :) w połaczeniu ze stemplami wypadadł naprawdę świetnie!

    ReplyDelete
  2. jaka oryginalna spokojna zieleń! ślicznie komponuje się z tą kolorową stempelkową naklejką :)

    ReplyDelete
  3. Ja się cieszę, że zima odeszła :) Mam nadzieje, że już nie wróci :D Strasznie mi się podoba kolorystyka jaką wybrałaś :)

    ReplyDelete
  4. TAK, KOLORYSTYKA BARDZO FAJNA.... FAJNE POMYSLY MASZ :)

    ReplyDelete
  5. również mam ten odcień z LADY CODE. Uwielbiam te lakiery za krycie i odcienie ;) ;)

    ReplyDelete
  6. Tak uroczo to wygląda :) Bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  7. Prawdziwie wiosenne paznokcie, super:)

    ReplyDelete
  8. zakochałam się w tym wzorku :) wygląda obłędnie i świetnie kolorki dobrałaś :)

    ReplyDelete
  9. piękna głęboka zieleń. taka mi się najbardziej podoba :)
    No i oczywiście piękne zdobienia :)

    ReplyDelete
  10. świetny jest ten wzorek :) marzy mi się ta płytka :)

    ReplyDelete
  11. Piękna naklejka :-) Bardzo podoba mi się Twoja wiosna :-)
    A co do trwałości... to nie wiem jak je nanosisz. Same Ci się przyklejają (tak jak Pannie Marchewce) czy na mokry lakier? Ja swoje nakładam na cienką, świeżą warstwę bezbarwnego lakieru... wytrzymują całe 7dni, zupełnie nienaruszone :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też chyba zacznę tak robić, bo ja przyklejam na suchy lakier i niestety zawsze jakieś małe bąbelki powietrza zostaną :<

      Delete
  12. wow, jakie piękne te stempelki ^^ jest idealnie ^^

    ReplyDelete
  13. Śliczny wzorek i ten Ladycode ładny :) Ja też się cieszę, że już robi się wiosennie :D

    ReplyDelete
  14. Wygląda tak ładnie, że wrzuciłabym na wszystkie paznokcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taki miałam plan, ale jak zaczęłam malować te mały kwiaty stwierdziłam, że prędzej bym nad tym zasnęła niż skończyła ^^

      Delete
  15. Ja dzisiaj czułam jakby już przyszła wiosna :D Słońce, otwarte szyby w samochodzie i muza na full ;D
    A co do zdobienia to piękne ;) Jak Ty to tak ładnie wszystko wypełniłaś kolorem? :O Jestem pod wrażeniem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przy metodzie Panny Marchewki to nie takie trudne, można spokojnie wjechać na linie, a i tak tego nie widać gdy się odwróci naklejkę :P

      Delete
  16. Świetnie :) Ten wzorek z blaszki podoba mi się.
    Bardzo wiosennie się u ciebie zrobiło :D

    ReplyDelete
  17. No kochana aż mi samej się zachciało już tej prawdziwej wiosny ale nic nie bój, już mamy bliżej jak dalej :) cudne zdobienie i kolor bazowy mi się strasznie podoba :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobają mi się takie krótkie paznokcie opiłowane w kwadrat :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.