Wyniki Rozdania Urodzinowego

Tak oto stałam się o kolejny rok starsza, urodziny z jednej strony wyjątkowe bo pierwsze w powiększonym gronie rodzinnym, niestety z drugiej jest to dzień jak co dzień wypełniony obowiązkami...
Dla jednej z Was mam nadzieję, że będzie dużo milszy.
Przechodząc do rzeczy, szczęśliwcem który zgarnia lakiery i ozdoby jest
Lakierowniczka

Moja droga czekam na kontakt od Ciebie pod adresem mailowym - nailartredrouge@gmail.com
Mam nadzieję, że Twój wymarzony prezent choć po części się spełni i jeden z lakierów który otrzymasz stanie się Twoim ulubieńcem ;)

Być może synek będzie dziś dla mnie łaskawy i pozwoli napisać jeszcze jedną notkę, oczywiście paznokciową.


Pozdrawiam,

9 comments:

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.