Valentine's Day vol.2 - pink & red

Kolejna propozycja walentynkowa tym razem jest bez sercowa i teoretycznie prosta w wykonaniu...


Dawno w moje ręce nie wpadły żadne lakiery, postanowiłam wygrzebać zaskórniaki i "zaszaleć" klimat walentynkowy zrobił swoje i do domu wróciłam z czerwonym piachem i delikatnym różem. Tego samego dnia zasiadłam do stworzenia zdobienia z ich udziałem.
Baza to Pierre Rene no. 53 Delicate Rose French, jak na lakier typowy do fracuskiego manicure krył dosyć dobrze, wystarczyły 3 warstwy, następnie już bardziej intensywnym różem od Diademu (nr.260) wycieniowałam paznokcie. Efekt był zadowalający i widoczny, następnie dodałam za pomocą cieniutkiej tasiemki paski lakierem teksturowym adosa (nr. 08) niestety cieniowanie pod nimi stało się praktycznie niewidoczne nad czym ubolewam bo niepotrzebnie straciłam na nie czas. Wracając jeszcze na chwilę do pierwszego zdania w poście, tasiemka to prosty sposób na zrobienie efektownego mani, jednak nie wiem jak Wy, ale przy takiej ilości linii jakie tutaj widzicie dostawałam szału malując paznokcie, paski były wszędzie, oczywiście milion razy je odklejałam i przyklejałam ponownie (mania poprawiania trwa :P), zdążyłam również popsuć dwa paznokcie przy prawej ręce.. Ahh masakra!


Jak Wam podoba się taka propozycja na święto zakochanych? Jak dla mnie w sam raz dla tych co serc mają powyżej uszu, ale mimo wszystko chcą by na ich paznokciach znalazła się chociaż mała nutka  kolorystyczna powiązana z tym dniem.


 Pozdrawiam,


21 comments:

  1. ale fajnie! ciekawy trójwymiarowy efekt :)

    ReplyDelete
  2. No faktycznie cieniowanie ginie i wcale go nie widać. Ogólnie zdobienie nie w moim guście, ja będę celować w walentynki nie w czerwony kolor - u mnie będzie niebiesko (bo to ulubiony kolor mojego faceta, więc niech ma:P).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! u mnie to samo, na Walentynki będzie bardzo niebiesko, również z powodu mojego lubego^^

      Delete
  3. Zdobienie bardzo fajne:) Gratuluje wytrwałości:)

    ReplyDelete
  4. Pomysł bardzo fajny ;)
    A to wykonanie rewelacja, mega staranne

    ReplyDelete
  5. Piękne! Niby proste zdobienie, ale jakie efektowne :)

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się :)
    Niby nic, ale ma w sobie to '' coś '' co mnie urzekło :)

    ReplyDelete
  7. ale to wszystko równiutko ci wyszło ^^ bardzo podoba mi się odcień tego czerwonego adosa ^^

    ReplyDelete
  8. Ale cudne są :) faktycznie nie widać cieniowania ale efekt końcowy strasznie mi się podoba. Musiałaś się nieźle napracować nad nimi :) Moje oczy są jak 5zł tak na nie patrze :) o.o

    ReplyDelete
  9. No to gratuluję cierpliwości. Parę dni temu próbowałam zrobić dokładnie taki sam wzór tylko czarno-biały. Tak się nad tym namęczyłam i nawkurzałam, nie umiałam równo (równolegle?) tych tasiemek przykleić,a potem tasiemka przy zrywaniu pociągnęła mi lakier podkładowy:/ w końcu sie wkurzyłam i całe to zmyłam. Zrobiłam paski pędzelkiem z linera :P ale wiadomo, że nie wygląda to tak prościutko jak te Twoje. Super wyszło!

    ReplyDelete
  10. jak to zobaczyłam to pomyślała: Boże święty tyle pasków :O Wiem co to znaczy i podziwiam :D A wygląda to świetnie ;) Chociaż szkoda, ze ukryło cieniowanie ;) tasiemka i cieniowanie to to co lubię najbardziej :D

    ReplyDelete
  11. Super :) Bardzo fajny ten piasek :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.